MuscleMeat

Foto's vet%: Spant men de buik hier aan?

• Topic Starter Topic Starter
Nee ben momenteel precies op onderhoudsniveau aan het eten in verhouding 25-55-20.

Kijken of ik zo vet% kan behouden en toch groei door newbiegains

Ja nou weet ik het wel :-p

Daar wordt aan gewerkt natuurlijk :-)

Thx all! Ik hou het maar op 12% ;-)

Hoezo denken mensen a.d.h.v. een foto tot 1% nauwkeurig te kunnen schatten. Hoeveel referentie lichamen die dmv en dexa scan gemeten zijn hebben jullie op je netvlies staan? Bedenk dat 1% meer of minder bij TS nog geen kg vet is en we zijn benen niet kunnen zien.

Nee ben momenteel precies op onderhoudsniveau aan het eten in verhouding 25-55-20.

Kijken of ik zo vet% kan behouden en toch groei door newbiegains
Denk dat dit je tegen gaat vallen....
Veel newbies hebben vaak een wat hoger vet%. De newbiegainz wiinnen zij juist vooral met op onderhoud eten en dan dat t vet% verlaagd en zij iets aan spieren winnen.
Aangezien jij al laag in vet% zit denk ik niet dat t je lukt om je vet% te behouden en spier te winnen... Dan zal je echt boven onderhoud moeten eten.

Stelletje mierenneukers hier:roflol:

Stelletje mierenneukers hier:roflol:

mierenneuker.jpg

Ik ga denk ik een maandje op of net boven onderhoud zitten en kijken wat er gebeurt. Valt het tegen, dan schroef ik mijn macro's met 10% op.

Herstel, ik ga er licht boven zitten. Ik ga 200 kcal meer eten dan de laatste weken. De laatste weken bleef ik constant qua gewicht. Ben benieuwd :-)

Vetpercentage is niet alleen afhankelijk van het totaal van de huidplooien, maar ook van leeftijd. Dus twee keer gokken wordt heel lastig. Ik denk eerder dat je rond de 14% zit, maar zoals eerder aangegeven: het is maar een cijfer en zegt niet zo heel veel. Of het nu 10 of 14 is, je ziet er echt precies hetzelfde uit.

Ik lees overal dat je het beste pas kan gaan bulken bij 10-12% dus dan lijkt het toch wel relevant

Maandag word ik 39

Terug
Naar boven