MuscleMeat

Fotos

Niet om je af te kraken, maar je poses zijn gewoon vreemd...
Bij een most muscular gaat het erom dat je spant, en dan ook echt alles, maar je hoort je nek er ook op te fotograferen... Helaas genoeg, nee, geen progressie, maar je zult toch echt je voedingsschema moeten veranderen van wat ik had gezien. Succes! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar mijn broer eet hetzelfde als mij en is flink gespierd en is een jaar pas bezig.
Alleen hij vertelt me nooit iets als ik hem iets vraag over welke oefening doe je.:rolleyes:

Hij zegt altijd maak je niet druk:eek:???

IK ben nu 6 maanden bezig en niemand ziet verschil...:(

Maar mijn broer eet hetzelfde als mij en is flink gespierd en is een jaar pas bezig.
Alleen hij vertelt me nooit iets als ik hem iets vraag over welke oefening doe je.:rolleyes:

Hij zegt altijd maak je niet druk:eek:???

IK ben nu 6 maanden bezig en niemand ziet verschil...:(

Jou broer is totaal anders ingesteld dan jijzelf. Maak niet uit of hij hetzelfde weegt en qua lengte hetzelfde is. Elke lichaam is gewoon anders, en jij moet naar je eigen lichaam luisteren en niet naar wat je broer te melden heeft. (ook al geeft hij je geen tips)

Gewoon een paar zinvolle topics hier bij DBB over je voeding, trainingen en niet te vergeten je ambitie. Je drijfveer zijn je doelen, denk hieraan en je zult enorm vooruitgaan. Probeer de sticky's te lezen, andere topics en logs.. Probeer de voeding die de meeste aanraden, zoals bijvoorbeeld Brinta.. Maakt niet uit hoe smerig het is, je kunt het natuurlijk altijd beter maken.

Zet alles voor jezelf gewoon op een rij, dus je doelen, voeding en trainingen. En je zult ENORME vooruitgang maken, doe geen cut want jij moet groeien in MASSA, cutten komt later pas. Eet gewoon 2x of misschien wel 3x zoveel als je normaal doet, en de kilo's vliegen erbij, over vet gesproken, cardio hier en dur kan wel tijdens de bulk om alles beetje in toom te houden. Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geholpen, echter zul je zelf de stappen moeten nemen om je lichaam en instelling te verbeteren.
(Internet is je vriend, dus zoek zoveel mogelijk op, als je iets niet weet bijvoorbeeld)

kansloos die fotos

6 maanden ben je al bezig :o geloof ik niet met wat dan, alleen maar friet eten ofsow ik train 1.5 maanden en mijn armen zijn ongespannen veel groter dan jou armen als je ze aanspant ik denk dat je toch iets moet gaan veranderen ander schema en die shit en gezond gaan eten oa magere kwark kipfilet enzo ik zou in ieder geval de komende tijd geen foto's meer posten

Egt een k*t start positie, de lichaams bouw van een worm (ecto) en het vet percentage van een fles frituurvet (endo):D sterkte en sucess man ;)

Moet zeggen, op dit forum kan je echt op steun rekenen :roflol:

OP, gewoon door trainen en laat ze maar een poepje ruiken ;)

Veel lezen in de training en voeding sectie om daar kennis te vergaren; daarna die kennis in praktijk brengen en je zal over 2 jaar al een goed lichaam hebben. Wanneer je je voeding en training in orde hebt, ligt het er aan hoeveel genetische aanleg hebt, of je in twee jaar een monster bent of gewoon een beetje breed.

sommige kunne mense echt afzeiken :roflol: gewoon goed eten kereltje en lekker trainen alles komt goed :D

Oke bedankt voor jullie hulp mensen...

Ik weet al hoe ik het aan ga pakken en ik ga past iets posten wneer ik zelf spieren zie.....

Zo druk bezig geweest met paint zeg

Ik heb ook wat striae op mijn buik. :(

dankje ^^^^
Whahaa 6 pack met stift getekent :P

In 2010 zie ik er heel anders uit let maar op :P

Oke bedankt voor jullie hulp mensen...

Ik weet al hoe ik het aan ga pakken en ik ga past iets posten wneer ik zelf spieren zie.....
zet pas een foto over een jaar ofzo niet eerder dan kan je tenminste echt verschil zien (mag ik hopen althans)

Nuja, je ziet niet echt verandering. ik zie er eigenlijk geen. je moet idd zoals de rest zegt goed en gezond eten, lekker trainen en voldoende slapen. dan komt dit wel goed. Voor de rest zou ik ook wat aan je poses werken want ik vind die niet op veel trekken, vooral die most muscular. Wees niet te snel tevreden en Eis verdomme meer van je zelf bij elke training:mad:

Mooie kunstwerken! Ga zo door.

Terug
Naar boven