MuscleMeat

Foto'ss moi

Gerhard

Novice
Waardering
0
Hi all,

Ik ben vanaf begin Januari begonnen met bulken en 3 x in de week hard te trainen.
Daarvoor heb ik ook altijd wel 1 a 2 keer in de week gesport, maar nooit zo serieus. (ook niet mijn voeding)
Zie hieronder foto’s van 1,5 maand bulken en intensief trainen.
Overigens heb ik geen before foto’s genomen omdat ik simpelweg het gevoel had dat het er niet hoop vol uitzag.

Lengte: 178
Gewicht: 77 kilo
Leeftijd: 28 jaar

Wat vinden jullie ervan?
Tips zijn ook altijd welkom!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Valt nog niet zo veel te beoordelen maar opzich aardig beginfysiek. Zou als ik jou was wel clean gaan bulken of doe je dat al?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik ben nu gewoon aan het bulken, en dat blijkt ook wel want ik heb toch wel een laagje vet op mijn buik erbij gekregen, waar ik overigens niet blij mee ben, want ik was voorheen toch aardig droog, maar ik woog uiteraard weer minder.

Er wordt mij op de sportschool ook aangeraden om flink veel brood te eten dus dat ben ik gaan doen (8 tot 10 sneetjes per dag).

Laatst bewerkt:
Post je voedingsschema eens. En wat doe je nu aan krachttraining?

Schouders zijn goed breed!

Maandag biceps/rug
Woensdag Borst/tricep
Vrijdag Benen/buik/schouders.

Ik train setjes van 12/10/8

Ik doe veelal definitie training, dus ik gebruik op aanraden weinig tot geen apparaten.

definitie training is nog niet erg belangrijk voor jou pak vooral basis/compound oefeningen zodat je meer massa pakt.

Ok duidelijk.
Zijn er speciale schema's beschikbaar met compound oefeningen?

Het klint gek, maar bij mij op de sportschool is bijna nooit iemand aanwezig die mij van goeie adviezen kan voorzien.

Bedankt alvast.

Hoeveel ben je aangekomen tot nu toe ?
En hoeveel cal. eet je ongeveer per dag ?

Rug pose.. Armen 90 graden en ellebogen op ongeveer schouder hoogte :)
Zoals je die foto hebt ziet het er minder goed uit als dat het had kunnen zijn :)

Desalniettemin, over het vet moet je je geen zorgen maken, gewoon lekker clean eten en door trainen voor kracht en massa, wordt het vet ook meteen minder :)

Groetjes!

P.S: Eet je wel bruin brood? En het drinken van melk gaf bij mij resultaat dat mijn buik enorm ging uitzetten.. (Dus ik neem shakes met water) Misschien een tip en misschien drink je zelf ook veel melk en heb je hier ook last van.. (niet iedereen heeft dit bij melk, ik toevallig wel)

Laatst bewerkt:
Ok duidelijk.
Zijn er speciale schema's beschikbaar met compound oefeningen?

Het klint gek, maar bij mij op de sportschool is bijna nooit iemand aanwezig die mij van goeie adviezen kan voorzien.

Bedankt alvast.

Ja je zou ook rippetoe kunnen gaan doen, daar pak je wel veel massa op.

Hoeveel ben je aangekomen tot nu toe ?
En hoeveel cal. eet je ongeveer per dag ?

Nou dit is wat ik eet op een dag:

07:30 uur
- 55gr brinta 250ml halfvolle melk + whey shake 28gr

09:30 uur
- 2 sneedjes brood met Ossenworst

11:30 uur
- 2 sneedjes brood met Leverpastei/kipfilet/pindakaas

13:30 uur
- 2 sneedjes brood met Pindakaas + banaan.

15:30 uur
- vaak maar 1 sneetje brood met Pindakaas.

17:00 - 18:00 uur
- Avondeten 200 - 300 gram kipflile + aardappeltjes en salade. (dat verschilt natuurlijk per dag, maar probeer dit sowieso wel 3 x in de week te eten)

20:00 uur
- 450 gram magere kwark.

23:00 uur
- Eiwit shake +/- 48 gram, voordat ik naar bed ga.

Voor de rest alle kleine versnaperingen daargelaten.

Zoals je ziet heb ik de cal. er nog niet bij vermeld.
Ik heb dit schema, voor zover je over schema kunt praten van een van de mensen bij mij op de sportschool gekregen.

Zij zouden mij nog begeleiden hierin, maar wegens tijdgebrek bij hun is het daar nog niet van gekomen.

Vanaf begin Jan t/m nu ben 4,8 kilo bijgekomen.

Als het enige voedingsadvies wat je sportschool je geeft is: Eet meer brood (10 sneetjes per dag) kan je beter niet luisteren alleen trainen, of een andere gym zoeken. Wat jij moet doen is ff de stickies lezen in de voedingssectie, ik denk dat je het onderwerp voeding nog niet onder de knie hebt. Voeding komt voor training he.

Rug pose.. Armen 90 graden en ellebogen op ongeveer schouder hoogte :)
Zoals je die foto hebt ziet het er minder goed uit als dat het had kunnen zijn :)

Desalniettemin, over het vet moet je je geen zorgen maken, gewoon lekker clean eten en door trainen voor kracht en massa, wordt het vet ook meteen minder :)

Groetjes!

P.S: Eet je wel bruin brood? En het drinken van melk gaf bij mij resultaat dat mijn buik enorm ging uitzetten.. (Dus ik neem shakes met water) Misschien een tip en misschien drink je zelf ook veel melk en heb je hier ook last van.. (niet iedereen heeft dit bij melk, ik toevallig wel)

Had het eerlijk gezegd toch wel iets positiever verwacht :o
Nee hoor, elk beetje hulp is echt mooi meegenomen.

Aangezien ik bij mijn Brinta 's ochtends al melk gebruik, zal ik inderdaad m'n shakes met water gaan mixen. :)

Thanks for the tip.

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Als het enige voedingsadvies wat je sportschool je geeft is: Eet meer brood (10 sneetjes per dag) kan je beter niet luisteren alleen trainen, of een andere gym zoeken. Wat jij moet doen is ff de stickies lezen in de voedingssectie, ik denk dat je het onderwerp voeding nog niet onder de knie hebt. Voeding komt voor training he.

Tje dat blijkt dan wel, ik ben er een beetje vanuit gegaan dat het advies dat ik gekregen had goed was.

Maar ik zal inderdaad de stickies doorlezen.

Thanks

brood...? ik eet misschien drie boterhammen op een dag en voorheen helemaal niet, ik vind dit persoonlijk ook helemaal geen goede koolhydraat bron.
ik zou aan de rijst, aardappelen, brocolli, kipfilet, biefstuk, havermout, melk, chocomelk, ei etc slaan. voor een goed voedingspatroon.

voor anderhalve maand een nette progressie.

blijf trainen en je komt er wel!

Pas op met bulken want bijkomen is relatief gemakkelijk eens je weet hoe het moet, afvallen is - zelfs als je weet hoe het moet - stukje zwaarder.

Nou dit is wat ik eet op een dag:

07:30 uur
- 55gr brinta 250ml halfvolle melk + whey shake 28gr

09:30 uur
- 2 sneedjes brood met Ossenworst

11:30 uur
- 2 sneedjes brood met Leverpastei/kipfilet/pindakaas

13:30 uur
- 2 sneedjes brood met Pindakaas + banaan.

15:30 uur
- vaak maar 1 sneetje brood met Pindakaas.

17:00 - 18:00 uur
- Avondeten 200 - 300 gram kipflile + aardappeltjes en salade. (dat verschilt natuurlijk per dag, maar probeer dit sowieso wel 3 x in de week te eten)

20:00 uur
- 450 gram magere kwark.

23:00 uur
- Eiwit shake +/- 48 gram, voordat ik naar bed ga.

Voor de rest alle kleine versnaperingen daargelaten.

Zoals je ziet heb ik de cal. er nog niet bij vermeld.
Ik heb dit schema, voor zover je over schema kunt praten van een van de mensen bij mij op de sportschool gekregen.

Zij zouden mij nog begeleiden hierin, maar wegens tijdgebrek bij hun is het daar nog niet van gekomen.

Vanaf begin Jan t/m nu ben 4,8 kilo bijgekomen.

lucky bastard :p
Ik ben al vanaf half november bezig en ben ongeveer 4,5 kilo aangekomen.
En ik kan je vertellen dat ik veel meer eet als jij.

Maar als jij op dit schema 5 kilo kan aankomen in 1,5 maand zou ik dit zo volhouden, alleen zou ik er toch wat cardio bijdoen gezien de foto's.
Ik zou tot eind maart door gaan of tot je rond de 82 kilo zit.
Dan kun je beginnen met en redelijk lange cut om zoveel mogelijk massa te behouden en toch redelijk in je vetpercentage uit te komen.
Mijn streven is dit jaar om boven of op mijn lengtegewicht (190 cm/90 kilo) uit te komen met een vetpercentage rond de 12%

Een trainingsschema kun je eventueel zelf samenstellen, ik PM je wel twee sites die ik gebruik om variatie in mijn schema te houden.

Had het eerlijk gezegd toch wel iets positiever verwacht :o
Nee hoor, elk beetje hulp is echt mooi meegenomen.

Oh, mijn fout :) Ik bedoelde het niet als neerhalende kritiek, of kritiek op iets wat niet goed was.

De vooruitgang is wel goed hoor! Maar mijn reactie is eigenlijk positief bedoeld om nog verder op weg te helpen :)
Soms reageer ik niet eens, en dan vind ik het niet de moeite waard.

Dus! Mijn excuses, vooral zo doorgaan je weet hoe het moet want dat heb je laten zien :)

Groetjes.

Dit op 1.5 maand? Dan ben jij een genetic freak... Dat niemand dit ziet ???

vp% ?

Terug
Naar boven