Fitness Seller

3 jaar trainen ( van 48 kg naar 77 kg)

Je moet ook bereidt zijn om concessies te doen om erachter te komen wat goed voor je werkt. Die concessie hoeft niet voor altijd te zijn, maar kan tijdelijk zijn zodat je een manier kunt vinden om het probleem te tackelen. Door vast te houden aan je gewoonten en wensen ga je niet loskomen van de problemen waar je nu tegenaan loopt.

Gewoon verschillende dingen proberen, ook die zich bevinden buiten je comfort zone, of hetgeen iedereen her en der roept.

Uiteraard, uit je comfortzone komen is heel belangrijk. Daarnaast geldt vaak dat een aanpak werkt, zodra je zelf gelooft dat het werkt. Ik zit zelf nu al zo lang aan te kloten, dat ik niet echt meer geloof in waar ik mee bezig ben. Dat is misschien wel het grootste probleem en erg lastig om de kop in te drukken uiteraard :P. De komende tijd ben ik in ieder geval van plan weg te blijven van failiure en weer meer plezier te krijgen in het trainen ipv continu te stressen over progressie. Op de lange termijn zal dat waarschijnlijk tot het beste resultaat leiden denk ik :thumb:.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ziet er goed uit !

Goed gedaan TS, aangezien je nu drie jaar bezig bent en alles 1x per week pakt (op borst na) zou ik eens kijken naar alles 2x in de week aanpakken. Zijn verschillende variaties op.

Een spiergroep meer dan 1x per 6-7-8 dagen dedicated trainen is in geval van TS (ectomorf) sterk af te raden.

Hij zal veel beter af zijn zich te focussen op 1x per week compound oefeningen met laag volume en hoge intensiteit. Eventueel (!) aan te vullen met enkele isolatie oefeningen (omdat dat leuk is).
Voor alle beginners, wat hierboven staat is klinkklare onzin. Met de beste man op dit punt in 'discussie' gaan is zinloos dus ik laat het hierbij.

jezelf een plezier en koop het boek BRAWN van Stuart McRoberts ;)
Een zak hout aanschaffen voor in de openhaard is goedkoper en minder schadelijk voor het milieu. Stuart is overal bang voor; bang voor overtrainen, bang voor bepaalde oefeningen, bang voor blessures en ga zo maar door. Dat lees je ook terug in de rotzooi die hij geschreven heeft in de afgelopen 20 jaar.

Zo knappe transformatie :woot:

Zooooo goed bezig man. Verschil mag er wezen, ga zo door. :lifter:

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven