Fitness Seller

Francisco 'Paco' Bautista

Wow ! :eek:, wat is die gast droog en huge :cool:

Huge, maar zeker geen mooie fysiek.

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij scheelt er echt wel iets aan zijn buik :D

Prachtige physiek? hij staat er juist om bekend dat zijn physiek er niet uit ziet maar wel één van de meest freaky wheels heeft in pro bodybuilding.

Site laadt ff niet, maar wat ik me van 'm kan herinneren: grote benen (hamstrings!) en gyno

Een brok beton. Een massa pilaar. Dat krijg je met die voormalig PL-ers.

Ik vind zen buik toch veel minder het uiterlijk verkloten als die van Ronnie hoor.
Krachtige fysiek !

nou...ziet er niet uit...buik verdoet alles.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb hem in brussel gezien en erlangs gestaan, en buik valt reuze mee.
Zijn benen waren echt huge,

Ranzige pecs. Nee geen mooi totaal plaatje imo

Ik vind hem een goed fisiek hebben.. Hij heeft volle spieren en ziet er krachtig uit... dat is precies wat ik mooi vind.. en z´n buik..ach zo lelijk vind ik het niet.... vind het wel grappig om te zien dat iedereen z´n buik afkraakt en vervolgens Ronnie Coleman adoreren.. ik bedoel.. die heeft een plat buikje willen jullie zeggen :cool:

Ronnie lijkt idd net zwanger maar deze man heeft toch echt wel een brute fysiek, en zijn benen zijn echt huge. :)

Socrates zei:
Ik vind hem een goed fisiek hebben.. Hij heeft volle spieren en ziet er krachtig uit... dat is precies wat ik mooi vind.. en z´n buik..ach zo lelijk vind ik het niet.... vind het wel grappig om te zien dat iedereen z´n buik afkraakt en vervolgens Ronnie Coleman adoreren.. ik bedoel.. die heeft een plat buikje willen jullie zeggen :cool:
zie je hier iemand ronnie adoreren dan? zn buik en zn middel zijn wel groot idd, dat verpest de rest een btj, ronnie heeft hetzelfde probleem, maar zn benen zien er erg groot uit, en doordat de meeste foto's schuin zijn genomen ziet het er ook gelijk heel anders uit

Sport2000 zei:
zie je hier iemand ronnie adoreren dan? zn buik en zn middel zijn wel groot idd, dat verpest de rest een btj, ronnie heeft hetzelfde probleem, maar zn benen zien er erg groot uit, en doordat de meeste foto's schuin zijn genomen ziet het er ook gelijk heel anders uit

Ronnie wordt hier heel vaak geadoreerd.... dus als antwoord op jouw vraag.. ja.. ik zie hier hel vaak dat Ronnie wordt geadoreerd....

vind het ook geen mooie fysiek, huge is hij echter wel..

• Topic Starter Topic Starter
als je op die site op back klikt kan je nog kiezen tussen foto`s van enkele bbers, zeker de moeite

Echt een gore buik. Vooral zo onder zijn pecs. Echt vies. Voor de rest wel een beestje :)

Terug
Naar boven