Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij moet alle moslims niet zomaar terroristen noemen natuurlijk. Waarom moet die man nu altijd met alles overdrijven? Als hij zich gewoon tot de waarheid beperkt en tot datgene wat hij kan aantonen met statistieken dan is er niks aan de hand.
Pas maar op, nog even en dan ga je hier door het leven als een rode hond met die weloverwogen Wilders discipelen hier.

"wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie franse moslims een potentiële terrorist is."
zelfs die 1 op 3, waar komt dat cijfer vandaan? Is hij undercover in die wijken enquetes gaan houden? Of is het een interpretatie van statistieken?
Stel dat ik zeg dat 1 op 3 wilders stemmers nazi's zijn, zou hij dat dan ook leuk vinden? Vergeet niet dat herhaling van aannames op den duur leidt tot een soort van waarheid in de hoofden van bepaalde mensen.
Ik wil dat de waarheid gezegd mag worden, zowel door rechts als door links, maar als mensen zomaar wat gaan lullen dan heeft niemand daar wat aan.
"Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie Franse moslims een potentiële terrorist is."
Zelfs die 1 op 3, waar komt dat cijfer vandaan? Is hij undercover in die wijken enquetes gaan houden? Of is het een interpretatie van statistieken?
Stel dat ik zeg dat 1 op 3 Wilders stemmers nazi's zijn, zou hij dat dan ook leuk vinden? Vergeet niet dat herhaling van aannames op den duur leidt tot een soort van waarheid in de hoofden van bepaalde mensen.
Ik wil dat de waarheid gezegd mag worden, zowel door rechts als door links, maar als mensen zomaar wat gaan lullen dan heeft niemand daar wat aan.
Titel is misleidend idd, excuses.
Maar punt blijft hetzelfde. Die k*t Fransen moeten zich eerst maar eens met zichzelf bezig houden.

Het gedeelte van de speech waar het om gaat.Now these are just numbers. And the numbers would not be threatening if the Muslim-immigrants had a strong desire to assimilate. But there are few signs of that. The Pew Research Center reported that half of French Muslims see their loyalty to Islam as greater than their loyalty to France. One-third of French Muslims do not object to suicide attacks. The British Centre for Social Cohesion reported that one-third of British Muslim students are in favour of a worldwide caliphate. A Dutch study reported that half of Dutch Muslims admit they “understand” the 9/11 attacks.
.The Quran calls for hatred, violence, submission, murder, and terrorism. The Quran calls for Muslims to kill non-Muslims, to terrorize non-Muslims and to fulfil their duty to wage war: violent jihad. Jihad is a duty for every Muslim, Islam is to rule the world – by the sword. The Quran is clearly anti-Semitic, describing Jews as monkeys and pigs
Wat ik uit het artikel opmaak is niet dat Geert Wilders alle moslims terroristen noemt.
Achja, vrijheid van meningsuiting... Mag wat mij betreft maar dan moet je ook kritiek van anderen aankunnen op je uitspraken. Echter vind ik inderdaad de gevangenisstraf zwaar overdreven.
Waarom vechten de pussies het nooit in een ring? Altijd maar dat juridisch geleuter... "ja maar hij zei", "toen noemde hij mij". Be a man.

"Wilders zei in die toespraak ook dat één op de drie Franse moslims voorstander is van zelfmoordaanslagen. Daarmee suggereert hij dat één op de drie Franse moslims een potentiële terrorist is."
Zelfs die 1 op 3, waar komt dat cijfer vandaan? Is hij undercover in die wijken enquetes gaan houden? Of is het een interpretatie van statistieken?
Stel dat ik zeg dat 1 op 3 Wilders stemmers nazi's zijn, zou hij dat dan ook leuk vinden? Vergeet niet dat herhaling van aannames op den duur leidt tot een soort van waarheid in de hoofden van bepaalde mensen.
Aha, dus toch iets van bron. Nu nog te weten komen hoe betrouwbaar die bron is. Ik maak me ook wel zorgen om bepaalde dingen in Europa hoor, en alles als "islamofobie" categoriseren is ook fout. We moeten alleen niet te zwart wit denken.Het gedeelte van de speech waar het om gaat.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1310&Itemid=1
Verder nog in die speech :
.
Dat laatste is iets wat kort geleden nog op DBB is besproken ook al zijn er wel citaten die in de buurt komen. Echter deze zijn niet direct gericht op Joden en zien Joden dus ook niet als apen en varkens. Roeptoeter Wilders papegaait hier gewoon wat anderen na zonder zelf op onderzoek te gaan. Het is echt zo'n standaardriedeltje van bepaalde islamofoben.
Het gedeelte van de speech waar het om gaat.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1310&Itemid=1
Verder nog in die speech :
.
Dat laatste is iets wat kort geleden nog op DBB is besproken ook al zijn er wel citaten die in de buurt komen. Echter deze zijn niet direct gericht op Joden en zien Joden dus ook niet als apen en varkens. Roeptoeter Wilders papegaait hier gewoon wat anderen na zonder zelf op onderzoek te gaan. Het is echt zo'n standaardriedeltje van bepaalde islamofoben.