XXL Nutrition

Franse geheime dienst waarschuwt voor nieuwe rellen

Overigens blijf ik weigeren dat soort randvolk moslims te noemen. Net zoals dat een waar christen geen mensen vermoord, doet een moslim dat ook niet! iedereen die zegt te moorden vanuit een geloof is een bloody faker, die wss een goede beurt nodig heeft ipv opruiende leiders.

WWGD? (what would Gandhi do?)

Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is, dat we er een bataljon Breezahsletjes op afsturen ipv een bataljon BBE-ers.;) :D

De werkloosheid in Frankrijk is in januari voor het eerst in vijf jaar weer op 10 procent van de beroepsbevolking gekomen, zo bleek vrijdag uit cijfers van het Franse bureau voor de statistiek. Het aantal werklozen bedroeg ruim 2,46 miljoen.

Beloftes?
Het percentage is gecorrigeerd voor seizoensinvloeden. In december zat 9,9 procent van de Franse beroepsbevolking zonder werk.

Premier Jean-Pierre Raffarin liet halverwege januari weten de werkloosheid te zullen terugdringen. Hij zei toen te streven naar een vermindering van ongeveer 1 procentpunt. Als hem dat lukt, blijft de werkloosheid met 9 procent nog altijd groot.

Ja lekker makkelijk om een baan te vinden dus. De VMBO'ers hier denken dat banlieus eruitzien als Amsterdam west niet dus. Als je daar als Afrikaan in auto rijd wordt je gewoon aangehouden en krijg je zogenaamd een boete omdat je je auto gordel niet om hebt.

YouTube - zapping-racisme banlieue police emeutes violence policiere s

@ silva, waar gaat dat filmpje over?? Frans is zoiezo niet zo goed, maar heb geen geluid vandaag:p...

@BuilderB: Goeie post;)

En waarom horen we niks op het journaal van die toestanden daar, ik vind per dag 15 aanvallen op flikken, en 100 auto's in de fik zeker wel "nieuwswaardig"???
Waar gaat dit toch heen??
Sick, sick world:rolleyes:

Ja lekker makkelijk om een baan te vinden dus. De VMBO'ers hier denken dat banlieus eruitzien als Amsterdam west niet dus. Als je daar als Afrikaan in auto rijd wordt je gewoon aangehouden en krijg je zogenaamd een boete omdat je je auto gordel niet om hebt.

YouTube - zapping-racisme banlieue police emeutes violence policiere s

Dus omdat je in een smerige, onveilige (wie heeft dat er van gemaakt?) k*twijk woont, heb je een vrijbrief om niets aan je leven te verbeteren, en om mensen die wel een baan hebben te benadelen? Dit is wel excuusdenken op zn best!

De simpele werkelijkheid willen de meesten niet onder ogen zien:

1. massa's mensen migreren naar Frankrijk
+
1. Franse economie groeit niet (de immigranten zijn grotendeels sloebers)
=
2. meer mensen, zelfde hoeveelheid werk, dus groter percentage werklozen.

Daar kan je dan de regering de schuld van proberen te geven, maar wat hadden die moeten doen? Een paar miljoen Melkertbanen vanuit het niets tevoorschijn toveren?

En is het allemaal zo slecht? Dan kunnen ze (in dit geval bijvoorbeeld de kwade Algerijnen) toch weg? Sterker: ze hebben remigratie aangeboden gekregen i.c.m. gegarandeerde huisvesting. Daar heeft bijna niemand gebruik van gemaakt. Blijkbaar is het in Frankrijk zo slecht nog niet. Algeria - Migration

En voordat iemand gaat zeuren dat de rellende jongeren in Frankrijk zijn geboren: So ****ing what? Als het in Nederland zo slecht wordt dat ik auto's in brand wil gaan steken uit protest, dan emigreer ik ook. Boeit me dan echt niet waar naartoe. Desnoods Algerije.

Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is, dat we er een bataljon Breezahsletjes op afsturen ipv een bataljon BBE-ers.;) :D

make love, not war :D
(natuurlijk weer wachten op de eerste persoon die me weer voor hippie uit gaat maken... :heart: )

En is het allemaal zo slecht? Dan kunnen ze (in dit geval bijvoorbeeld de kwade Algerijnen) toch weg? Sterker: ze hebben remigratie aangeboden gekregen i.c.m. gegarandeerde huisvesting. Daar heeft bijna niemand gebruik van gemaakt. Blijkbaar is het in Frankrijk zo slecht nog niet. Algeria - Migration

So true:rolleyes:, ze overdrijven gewoon, omdat ze weten dat dat gepikt word door de autochtone bevolking....stelletje mietjes:mad:

Komt ook door de schuld van rascisme, als dat er niet was geweest konden ze nooit het excuus "zij zijn rascist" gebruiken.
They've put this on themselves, wat niet wil zeggen dat hun (terreurboefjes:p) acties goed te praten zijn, in welk geval ook...

Dus omdat je in een smerige, onveilige (wie heeft dat er van gemaakt?) k*twijk woont, heb je een vrijbrief om niets aan je leven te verbeteren, en om mensen die wel een baan hebben te benadelen? Dit is wel excuusdenken op zn best!

Hoe zou je nou in die wijk komen, je hebt geen werk, er is geen werk ra ra hoe zou dit nou komen.

Hoe zou je nou in die wijk komen, je hebt geen werk, er is geen werk ra ra hoe zou dit nou komen.

Ja, dan kom je in zo'n wijk te wonen. Is het dan verplicht om er een criminele, smerige k*tbende van te maken? Prettig wonen is het misschien niet, maar de troep die het nu is, die hebben de bewoners aan zichzelf te danken. Daar is geen overheidsmedewerker aan te pas gekomen. Niemand dwingt die mensen om zich als asociale, criminele, vieze varkens te gedragen. Daar kiest een deel dus doelbewust zelf voor.

Een Europees beleid maken zodat criminele allochtonen met een dubbel paspoort hun Europese kan worden afgenomen, ze persona-non-grata worden verklaard en vervolgens worden gedropt in het land van hun voorouders.

Vreedzame demonstraties zijn tot daar aan toe, anarchie dient met geschikte middelen te worden bestreden. Laat ze weten waar ze aan toe zijn, doen ze er dan nog niets op uit. Tja ... ik heb nog zo gezegt geen bommetje.

Er zijn ook legio mensen in die wijken die wel werk hebben en een auto ... leuk als die in de fik wordt gestoken door dat gespuis en de politie kan er niets tegen doen. Wordt je dan ook aardig moedeloos van kan ik me zo indenken.

Waarom lopen die allochtonen nou eigenlijk zo te rellen?

Als je dat niet weet dan weet je helemaal niks over het leven in de sloppenwijken van parijs.
een jaar gelden waren er rellen en beloofde men dat er maatregelen gingen genomen worden. Men heeft niks gedaan. NIKS. Dus dan krijg je rellen.

het zijn rellen omdat ze zich niet organisren in een soort vereniging of een vakbond. Het wordt een ongecontroleerde benden.
Het volk heeft in het verleden al vaak manifestaties en geweld gebruikt om de regering onder druk te zetten. dat is niet het monopolie van de "reschoppers" in parijs.
toen d'orazio met geweld opkwam voor d erecten van de arbeier en de politiewagens met bulldozers omverduwde was het volk tevreden over hem. eindelijk iemand die opstond; Dit omdat ze georganiseerd wren en een centrale figuur. Zonder dat wordt je beschouwd als een relschopper.
Natuurlijk ben ik tegen geweld maar jammer genioeg reageert de overheid toch niet als je geen geweld tijdens manifestaties gebruikt.
herinner u belgie, toen amerika kernbommen wou opslaan op Belgisch grondgebied. 400 000 mensen betoogden gedurende weken, maar het eeft niks uitgehaald. Frankrijk toen ze kernproeven uitvoerden ergens voor de kust van een paradijselijk eiland; frankrijk betoogde massaal maar het had geen effect.

So true:rolleyes:, ze overdrijven gewoon, omdat ze weten dat dat gepikt word door de autochtone bevolking....stelletje mietjes:mad:

Komt ook door de schuld van rascisme, als dat er niet was geweest konden ze nooit het excuus "zij zijn rascist" gebruiken.
They've put this on themselves, wat niet wil zeggen dat hun (terreurboefjes:p) acties goed te praten zijn, in welk geval ook...

wil je aub het woord racist eens juist schrijven. Ik kan typfouten best begrijpen maar dit is duidelijk een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal. Voortdurend lopen kankeren over de criminele allochtonen, en dat ze zich niet willen integreren, maar zelf de taal niet onder de knie hebben, dat is wel een zeer typerend kenmerk voor extreem-rechtsen.

De simpele werkelijkheid willen de meesten niet onder ogen zien:

1. massa's mensen migreren naar Frankrijk
+
1. Franse economie groeit niet (de immigranten zijn grotendeels sloebers)
=
2. meer mensen, zelfde hoeveelheid werk, dus groter percentage werklozen.

Daar kan je dan de regering de schuld van proberen te geven, maar wat hadden die moeten doen? Een paar miljoen Melkertbanen vanuit het niets tevoorschijn toveren?

En voordat iemand gaat zeuren dat de rellende jongeren in Frankrijk zijn geboren: So ****ing what? Als het in Nederland zo slecht wordt dat ik auto's in brand wil gaan steken uit protest, dan emigreer ik ook. Boeit me dan echt niet waar naartoe. Desnoods Algerije.

Blijkbaar ben je het frans niet machtig want het wordt duidelijk gemaakt hoe het racisme de jongeren kwader maakt!

ja en dan? wat wil je doen dan?

wil je aub het woord racist eens juist schrijven. Ik kan typfouten best begrijpen maar dit is duidelijk een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal. Voortdurend lopen kankeren over de criminele allochtonen, en dat ze zich niet willen integreren, maar zelf de taal niet onder de knie hebben, dat is wel een zeer typerend kenmerk voor extreem-rechtsen.
The better dayz is juist helemaal niet extreem-rechts, integendeel denk ik als ik zijn eerdere posts lees over stemmen voor de PVDA en voorkeur voor centrum/links. Om maar even aan te tonen hoe snel jij iemand in een hokje duwt omdat die persoon iets zegt dat wat meer in het centrum ligt.

Het enige wat ik van jou in dit soort discussies hoor is "ja het is allemaal de schuld van de regering, die allochtonen hebben groot gelijk blablabla"

Ik durf te wedden als je die allochtonen in een mooie nette wijk zet en elk een vette baan geeft dat ze volgende maand heel de wijk gesloopt hebben en allemaal terug werkloos zijn omdat heel de bedrijfsleiding ze buiten wilt wegens legitieme redenen. We hebben het hier niet over mensen die gediscrimineerd worden, maar over deels criminelen die niets liever doen dan rellen, niet allemaal wellicht, wel een groot deel.

Toch aub eens ophouden met dat medelijden met mensen die de maatschappij en regering altijd de schuld geven, het is zo enorm zinloos. Een winnaar zoekt de fout bij zichzelf, en als ze het oneens zijn met wat de regering doet, dan moeten ze maar op de partij stemmen die zogenaamd wel goede voorstellen brengt.

Blijkbaar ben je het frans niet machtig want het wordt duidelijk gemaakt hoe het racisme de jongeren kwader maakt!

mijn Frans is toch wel redelijk, jongetje. Aangezien ik jou er niets over zie posten, denk ik eerder dat jij de grap van de agent in het begin niet hebt begrepen. Die was namelijk hard, maar erg leuk. :)

Maar verklaar jij maar eens hoe dit filmpje ook maar enigszins objectief is. Als je dit letterlijk aanneemt als enige waarheid, dan geloof je zeker ook alles van Riefenstahl.

Ik durf te wedden als je die allochtonen in een mooie nette wijk zet en elk een vette baan geeft dat ze volgende maand heel de wijk gesloopt hebben en allemaal terug werkloos zijn omdat heel de bedrijfsleiding ze buiten wilt wegens legitieme redenen. We hebben het hier niet over mensen die gediscrimineerd worden, maar over deels criminelen die niets liever doen dan rellen, niet allemaal wellicht, wel een groot deel.

Toch aub eens ophouden met dat medelijden met mensen die de maatschappij en regering altijd de schuld geven, het is zo enorm zinloos. Een winnaar zoekt de fout bij zichzelf, en als ze het oneens zijn met wat de regering doet, dan moeten ze maar op de partij stemmen die zogenaamd wel goede voorstellen brengt

Het kan natuurlijk ook anders een land als Engeland heeft net als Frankrijk achterstands wijken die precies lijken op die van de Fransen.

Britse werkloosheid (3,1%) laagste sinds 1975
In het Verenigd Koninkrijk is de werkloosheid in januari uitgekomen op 928.000 mensen. Van de beroepsbevolking zit 3,1% werkloos thuis.

Werkloosheidn onder het miljoen
Het aantal werklozen daalde in januari met een seizoensgecorrigeerde 3.500 tot 928.500. In december daalde het aantal werklozen met 2.100 tot 932.000. De werkloosheid in Engeland is de laatste 7 maanden gestaag gedaald, en staat nu gelijk aan het jaar 1975.

Dat heeft het Britse Bureau voor de Statistiek woensdag bekendgemaakt. Het cijfer was conform de verwachting onder economen.

Meer werkgelegenheid in publieke sector
"De werkgelegenheid in de publieke sector neemt toe door de enorme groei in de uitgaven op het gebied van onderwijs en gezondheidszorg", aldus econoom David Kern tegenover persbureau Bloomberg. Hij ziet ook geen tekenen van een grote verslechtering van de arbeidsmarkt.

De groei van het gemiddelde loon in het Verenigd Koninkrijk bedroeg in het laatste kwartaal van vorig jaar 3,7% op jaarbasis. Het kwartaal daarvoor steeg het loon met 3,8%.

Hoezo het nou komen dat er in Engeland geen rellen ontstaan, misschien omdat meneer Blair weet hoe het moet, de werkeloosheid moet omlaag en daar heeft Blair voor gezorgd. Dan nog een reden de Engelse regering helpt de jongeren in de achterstandswijken juist meer.

Smoes, niks smoes Frankrijk moet er gewoon voor zorgen dat die jongeren een baan krijgen

Britse werkloosheid (3,1%) laagste sinds 1975
In het Verenigd Koninkrijk is de werkloosheid in januari uitgekomen op 928.000 mensen. Van de beroepsbevolking zit 3,1% werkloos thuis.

Dat heeft het Britse Bureau voor de Statistiek woensdag bekendgemaakt. Het cijfer was conform de verwachting onder economen.

hmmm... Toch benieuwd waar jij je statistieken vandaan haalt. Zie hier wat de UK versie van het CBS meldt:

National Statistics Online

Smoes, niks smoes Frankrijk moet er gewoon voor zorgen dat die jongeren een baan krijgen

Leuk verhaal Silva. Echter, die laatste zin vind ik echt nergens op slaan. Waarom zou een regering een bepaalde bevolkingsgroep aan een baan moeten helpen, terwijl ze daar zelf niets voor hoeven doen. Dat zal ff lekker worden! Dan ga ik ook maar lekker op mijn reet zitten en wachten tot ze mij een baan geven. Doen ze dat niet, ga ik de hele wijk slopen. Sterker nog; ik sloop de hele stad en krijg zodoende wss een topbaan!:rolleyes:

Verzet tegen diegene met de macht is al zo oud als de mensheid. Geweld daartegen helpt niet, de geschiedenis toont dit duidelijk aan. De Nazi's waren er wel goed in, na een politieke moord lieten zij duizenden mensen vermoorden en totale dorpen van de aardbodem verdwijnen. Dat soort maatregelen zijn nu echter ondenkbaar en blijken ook op de lange termijn niet te helpen.

Er zit altijd een oorzaak achter dit soort zaken. Sommige mensen rellen mischien om te rellen, maar daarmee begint zoiets natuurlijk niet. Daarmee creeer je uiteraard niet zo'n gigantische aanhang (behalve als je ervan uitgaat dat alle allochtonen van nature "slecht" zijn). Dat deze mensen hun onvrede uiten door middel van rellen is zeer barbaars en moet keihard aangepakt worden. Daarnaast moet er een dialoog komen waarbij er naar een acceptabele situatie toegewerkt wordt door beide partijen. Gebeurd dit niet of niet voldoende, zijn meer rellen te verwachten. In zo'n situatie heeft de regering net zoveel schuld.

Terug
Naar boven