XXL Nutrition

Franse geheime dienst waarschuwt voor nieuwe rellen

Leuk verhaal Silva. Echter, die laatste zin vind ik echt nergens op slaan. Waarom zou een regering een bepaalde bevolkingsgroep aan een baan moeten helpen, terwijl ze daar zelf niets voor hoeven doen. Dat zal ff lekker worden! Dan ga ik ook maar lekker op mijn reet zitten en wachten tot ze mij een baan geven. Doen ze dat niet, ga ik de hele wijk slopen. Sterker nog; ik sloop de hele stad en krijg zodoende wss een topbaan!

Vriend als je niet kan lezen, ze kunnen niet aan een baan komen als je Achmed of Sensou heten. Daarom is er ook een bedrijf in Frankrijk die heeft besloten om ananoniem solicitatie. Topbaan wat is dat voor VMBO opmerking of die mensen een topbaan krijgen, tuurlijk krijgen ze die niet.

Tjonge kleine problemen moet je groot oplossen.

Paar huftertjes oppakken spitse paal door hun anus en op de boulevard als "voorbeeld" paal met pikkie in het beton storten. En vervolgens een discussie beginnen over zinloos geweld.

kijk maar es naar la haine :)

Er is niks hoogstaands aan cultuur, spankalot.

Vriend als je niet kan lezen, ze kunnen niet aan een baan komen als je Achmed of Sensou heten. Daarom is er ook een bedrijf in Frankrijk die heeft besloten om ananoniem solicitatie. Topbaan wat is dat voor VMBO opmerking of die mensen een topbaan krijgen, tuurlijk krijgen ze die niet.

Als jij dat wilt geloven, "vriend".

Terug
Naar boven