- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga jij even lekker hele families opsluitenkoetje zei:het probleem in frankrijk is .
jongen relt er op los is minderjarig , word gearresteerd op naar het politiebereau . na de verklaring en het pv word hij vrijgelaten .
dwijlen met de kraan open . ik stel voor een nekschot maar dan komen ineens de ouders op straat van die k*ttieners en die gaan vervolgens weer lullen dat hun zoon een toevallige voorbijganger was !!!
maar waar zijn de ouders van dat k*ttuig nu ? ze weten het ze zijn volgens velen zo verdomd streng voor hun joch waarom blijft het dan doorgaan ?.
ik vind dat wanneer een jongere gestraft word de ouders ook in de cel gezet moeten worden . altijd is er wel een broer van de beschuldigde een neef of een vader die het hierbij niet laat

Sport2000 zei:

Sport2000 zei:
koetje zei:van het moment dat 1kerel opgesloten word gaat zijn broer , neef ... wraak nemen .
dwijlen met de kraan open dan maar of een enkeltje naar het land van herkomst
Hoop dan toch dat ze een goeie reden gehad hebben om een oude man dood te slaan, of een rolstoelpatiente in brand te steken.Cyan zei:Bende idioten hier![]()
Mensen gaan niet beginnen rellen zonder enige reden, want ze berokkenen zichzelf tegenover de publieke opinie alvast serieuze schade... Maar ze maken eveneens duidelijk dat er echt wat scheelt en er wat aan gedaan moet worden. Sociaal achteropgezette milieus zijn steeds gevaarlijk voor zaken als dit...
en de regering doet er alsof hun neus bloed of spreekt harde taal (uitschot dat men gaat uitroeien, klinkt als een oude VB-slogan) en wakkert de onrust zo nog harder aan...
Btw, wie dit niet zag aankomen is ****ing dom...
Socrates zei:Zo.... zo had ik het nog niet bekeken... wanneer iemand wat doet gewoon de hele familie opsluiten.... je moet de politiek ingaan Koetje.... hahahaha.. hoop dat je het niet echt meent...

twjunk zei:Hoop dan toch dat ze een goeie reden gehad hebben om een oude man dood te slaan, of een rolstoelpatiente in brand te steken.
En oh nee we zullen maar geen harde taal spreken want dan worden ze nog bozer.![]()
één ding moet ik je wel gelijk in geven, degene die dit niet zag aankomen is idd dom, juist zoals in Belgie of in Nederland, het ook maar een kwestie van tijd is voordat de bom onploft.
Nultollerantie, avondklok in probleemwijken enz maken deel uit van de oplossing, want geef nu toe, tot nu toe heeft positieve discrimitatie en knuffelpolitiek geen klote opgebracht.
Greetzzz
ferry1 zei:Geeft ze nog geen recht om een oude man dood te slaan en een invalide vrouw in brand te steken!!!

Als die mensen wat positiefs hadden betekend voor Frankrijk kwam dat aspect discriminatie ook niet aan bod. Het komt niet zomaar uit de boom vallen dat ze die immigranten niet kunnen uitstaan. Zoiets heeft een reden.Corazon zei:Denk je echt dat die mensen in parijs geknuffeld zijn en positief gediscrimineerd? Waarom denk je dan dat ze geen baan kunnen vinden? Het is allang bekend dat ze juist gediscrimineerd worden en niet op een positieve manier (dat bestaat in mijn ogen niet eens maar dat terzijde).
xenofobie?benchMarc zei:

Dat gaat wel heel erg verZoutZak zei:

owja joh ik wist niet dat ik bij jou in de klas zatbenchMarc zei:Dat gaat wel heel erg ver![]()
Maar in m'n klas zit een mohammed, en die kerel is een goed voorbeeld van een 'goede buitenlander'. Leert altijd keurig, doet goed mee met projecten, praat goed Nederlands, wil gewoon werken, jat niks. etc. Als ze nu allemaal zoals hij waren was er niks aan de hand. Rotte appels blijf je altijd houden, maar dat percentage rotte appels wat er nu zit is véél te hoog.