- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Maar als snel denk ik dan: "Had je 't maar niet zover moeten laten komen, watje!" en dan...hup...verder!Goed bezig, ik heb die reis en bijbehorende strijd met mijn ego ook gehad. Het is het geduld waard. Draai nu wel een net iets ander schema, maar wel vergelijkbaar, dus lees gezellig mee.
...
Uh een paar posts gelezen las ik nog iets over aan het programma houden..pas er mee op over paar weekjes ligt er echt wel genoeg op.
?!zoveel ik ben jaloers zomaar +5-10kg
Daar moet ik hard voor werken...![]()

.krachtvoerlekker bord rooie kool met appeltjes, gebakken aardappelen en een gehaktbal.

) me nu vooral gaan richten op afvallen, core - training en spieruithoudingsvermogen ( 15 reps per setje). Split zal voor nu effe het devies zijn, zodat ik de komende maanden 6x per week kan trainen (3x cardio en 3x liften) en dit niet té zwaar zal zijn voor m'n lijf. Overtraining is het laatste wat we willen. Doel van de komende (6?!!) maanden: van 102 naar <95kg en de core écht sterk maken. Na de 6 maanden zal gekeken worden met manueel en PT of de overstap gemaakt kan worden naar de 5 x 5 workouts. Verwachting is dat in ieder geval ook gewrichten, pezen en core de belasting van een 5 x 5 progressie aan zullen kunnen.Kut om te horen, juist omdat je zo een goed schema deed en zo goed bezig was
Succes met je nieuwe doelen!