- Waardering
- 1.665
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Gisteren ziek geworden, begon met schijterij. Dacht dit is wel te doen, maar takelde redelijk snel af. Voeding wel genuttigd volgens plan. Had het plan een licht workout te doen, maar onderweg naar de gym besloten dat het niet verstandig was. Daarna takelde ik hard af, misselijk, vertraagde maaglediging, oprispingen. Vannacht voor het eerst sinds lange tijd 12 uur geslapen, naja 12 uur.. elk uur eruit naar de wc, loop helemaal leeg.
Vandaag nog maar 200 stappen gezet, 1 maaltijdtje proteines op. De hele tijd oprispingen. Moeite met het binnen houden.
Voel me wel uitgerust dus hopelijk verspoedigd dat me herstel.
Focus ligt op proteine doel, vochtinname en elektrolyten bijvullen.
Om het positief te houden, eregister 73kg, vanmorgen 71,5kg. Ook een manier om vocht kwijt te raken. Fysiek is nog niet plat, overal komen de aders goed door. Door de rust ook meer definitie in benen, dit geeft me toch vertrouwen voor showday.
Voor de rest is het natuurlijk kut, maar het hoort erbij. Focus op herstel en hopelijk binnen 1 a 2 dagen er weer tegen aan kunnen.
Vandaag nog maar 200 stappen gezet, 1 maaltijdtje proteines op. De hele tijd oprispingen. Moeite met het binnen houden.
Voel me wel uitgerust dus hopelijk verspoedigd dat me herstel.
Focus ligt op proteine doel, vochtinname en elektrolyten bijvullen.
Om het positief te houden, eregister 73kg, vanmorgen 71,5kg. Ook een manier om vocht kwijt te raken. Fysiek is nog niet plat, overal komen de aders goed door. Door de rust ook meer definitie in benen, dit geeft me toch vertrouwen voor showday.
Voor de rest is het natuurlijk kut, maar het hoort erbij. Focus op herstel en hopelijk binnen 1 a 2 dagen er weer tegen aan kunnen.