AndroidHealthClinic

Contest Log From little to lethal

Gefeliciteerd met je 1e plaats. 🎉

Mooi, Al je inspanningen beloond, gefeliciteerd!

Mooie dag. En ik heb mogen genieten van een stukje stroopwafel taart met witte chocolade vlokken. 😜
Leuk je even gezien en gesproken te hebben @Mister_Little en natuurlijk je coach @wovano

IMG_9192.jpeg

Ouderwets rolleren ook nog.

IMG_9182.jpeg
IMG_9179.jpeg

Van harte gefeliciteerd!!

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen zoals gewoonlijk weer vroeg wakker, 04:00. Moest een partij poepen. Goed meteen helemaal wakker. Dus er lekker uit. Even na genieten nog van gister. Zal nog wel even duren voor ik weer terug in me normale ritme ben.

Even ontbeten met een normaler ontbijt als de afgelopen periode. Gewoon kwark met havermout en vruchten. Jemig wat is dat dan weer een keer lekker.
Na dit bericht de keuken in om americanpancakes of normale, kan nog niet kiezen, als ontbijt te maken. Even samen met de kinderen ontbijten. Vandaag gaat sowieso in het teken van het gezin staan. Om half 9 bloedprikken, dan naar de speeltuin. Tussen de middag even lunchen en de jongste laten slapen. Vanmiddag lekker in huis spelletjes doen en dan vanavond Mac dag is al mooi ingedeeld haha.

Gister was een top dag, vrijdag avond was ik best zenuwachtig. Toen we gister morgen die kant op gingen zakte dat gelukkig al wel weg. Er heerst backstage gewoon een heerlijk gemoedelijk sfeertje. Was ook bang dat de dag heel lang zou duren maar dat viel wel mee. Je bent continue bezig met een hapje eten, check-in fotos versturen, t*fus eind lopen naar de wc, laten tannen. Genoeg te doen waardoor de tijd lekker snel ging.

Bij binnenkomst en aanmelden gelijk <70kg. Dus een plekje gezocht en meteen lekker mogen eten. Wouters aanpak klopte helemaal. Als ik de fotos terugkijk hoe ik erbij sta ben ik ontzettend trots op het resultaat! Nu 2 jaar bouwen en naar de NPC. Ben wel blij dat ik hier bij de ifbb ben begonnen, het idee was wat kleinschalig met weinig publiek om een keer te proeven. Daar voldeed dit volledig aan!
Ik hou helemaal niet van drukke omgevingen en er al helemaal niet van om dan in het middelpunt te staan. Daar had ik hier helemaal geen last van, ging allemaal mooi vanzelf! Heerlijke ervaring, ben echt nog steeds een beetje euforisch, zo erg genoten.

Bij de first call out kwam ook gelijk in het midden, dus we hadden een stiekeme hoop om overall ook te pakken. Dit is helaas niet gelukt. Wel even de feedback en reden opgevraagd bij de jury.

Gister na de wedstrijd genoten van chocolate chip cookie die me vrouw sochtends nog even vers had gebakken. Een stroopwafel taart gemaakt door me schoonvader. Had ook donuts mee maar die vielen tegen, weggegooid en Worteltaart, die was zo op😂
Daarna uiteten geweest in een tapas restaurant, kon niet kiezen waar ik zin in had, hier hadden ze alles. Lekker vol weggelopen. Begon accuut overal te zweten Toen wist ik dat het genoeg was😂.

Gewicht vanmorgen 71,5kg, dus dat valt me nog reuze mee. Vandaag samen met Wouter plan opstellen voor de komende periode. Nieuw voedingschema, trainingschema, gear, alles weer even opnieuw bekijken.

Heb voor zaterdag de fotoshoot nog staan dus van af morgen voedingsplan weer volgen. Vandaag 3 vrije maaltijden.

Besloten om stage fotos voor de contest te gaan gebruiken. Uiteindelijk draaide mijn log ook om de wedstrijd. De fotos van de fotoshoot zal ik daarna in me log nog wel delen. De fotoshoot doe ik meer voor mezelf ik wil dit moment ook nog mooi vastleggen in een gym setting.

In de prep een boel dingen geleerd! Over heel veel dingen waar ik dankbaar voor ben. Ik merk dat thuis de taakverdeling een bepaald vorm heeft aangenomen die we gaan proberen vast te houden. Ik kookte eerder nooit, nu altijd. Dit geeft best veel rust in het huishouden sinds ik dit oppak. Dus de dingen die we als gezin hier in geleerd hebben gaan we proberen vast te houden. Tuurlijk krijg ik weer meer energie om ook weer meer met de kinderen enzo te gaan doen. Dus dat zal mijn vrouw ook enorm gaan ontlasten.

Het wandelen wat ik in de prep veel moest doen ga ik er in houden. Sochtends even een rondje lopen van 30 minuten met nazien in is heerlijk. Ook in combinatie met me kantoorbaan is dit wel wenselijk om meer beweging te krijgen. Misschien savonds met ze alle even een rondje lopen. Eens kijken hoe we dit vorm geven.

Zo zijn er wel meer dingen die ik wil proberen vast te houden of misschien nog veranderen. Het was een mooie leerzame reis.

Als het goed is krijg ik deze week de stage fotos van de fotograaf binnen. Die zal ik hier ook posten om de contest mee af te sluiten. Voor nu moeten we het doen met fotos die ik ontvang.
10660.jpg
10632.jpg
10615.jpg
10648.jpg

On stage fotos ondertussen binnen, niet officieel maar van hun insta pagina gepikt. Hiermee ga ik de contest afsluiten. Ik blijf nog een week loggen hier tot de fotoshoot. Misschien dat ik daarna een normale log open om mijn health phase en verdere traject te loggen. Hier denk ik nog even over na.

11040.png

11044.jpg

11041.jpg

11043.jpg

Het was een geweldige onderneming, ben wel blij dat het voorbij is. Weer tijd voor anderendingen als alleen eten en sport. Energie gaat echt met sprongen vooruit nu ik even lekker heb kunnen eten. Vandaag weer on track, weinig zin om te snaaien ook. Heb de afgelopen dagen denk ik al mijn guilty pleasures wel kunnen voeden😂 Vandaag meteen een leg day op het programma, zin in. Weer eens een workout waar ik mezelf niet naartoe hoef te slepen!

Laatst bewerkt:
Petje af.

Respect voor je avontuur en resultaten 🫡

Knappe prestatie. Met hier en daar een hobbel op de weg en natuurlijk naast je drukke gezinsleven. Succes met je nieuwe doelen!.

Wat grappig om zo back stage en om stage foto’s te zien: behoorlijk verschil nog!!

Knappe prestatie, succes met de votes

Mooie update, met een mooie prestatie. Goed man!

Heb je voor de komende periode nog doelen?

Wat grappig om zo back stage en om stage foto’s te zien: behoorlijk verschil nog!!

Knappe prestatie, succes met de votes
Dankjewel! De verlichting zal ook een boel doen natuurlijk. Vindt zelf het verschil ook wel groot genoeg om het toch even te d3len.

Mooie update, met een mooie prestatie. Goed man!

Heb je voor de komende periode nog doelen?
Aanstaande zaterdag nog een fotoshoot. Dat is mijn korte termijn doel. Lange termijn is de health fase zo goed mogelijk doorkomen.

Het plan was ook om na de wedstrijd te stoppen met roken, dus dat heb ik dan ook gedaan. Dus dat is ook nog een doel waar ik mee bezig ben. Verder eigenlijk niet. Vandaag ook even een besef momentje dat me grootste doel voorbij is. Nu dus schakelen en weer focus op de fotoshoot en ik denk dat ik zo elke week weer een doel wil stellen om naar toe te werken.

Goedzo man doorzetten! Ik heb zelf jaren wiet gerookt, was moeilijk om vanaf te komen ben nu ook al een aantal maanden gestopt. Komt goed!
Moet goedkomen, ik was voor me prep 2 maanden gestopt. Toen op vakantie in Spanje weer begonnen met me stomme kop.

Nadeel aan stoppen met roken is dat ik dan zin in snaaien heb. Dat komt nu heel slecht uit. Maar goed 17 weken prep uitzitten dan moet stoppen met roken ook wel lukken. Gewoon even de discipline hoog houden.

Moet goedkomen, ik was voor me prep 2 maanden gestopt. Toen op vakantie in Spanje weer begonnen met me stomme kop.

Nadeel aan stoppen met roken is dat ik dan zin in snaaien heb. Dat komt nu heel slecht uit. Maar goed 17 weken prep uitzitten dan moet stoppen met roken ook wel lukken. Gewoon even de discipline hoog houden.
Voor alles is een tijd en een plaats.
Volgens mij heb je het geweldig gedaan, met discipline zit het duidelijk wel goed! 😄

Ga je nog meer foto's van je shoot delen?

Voor alles is een tijd en een plaats.
Volgens mij heb je het geweldig gedaan, met discipline zit het duidelijk wel goed! 😄

Ga je nog meer foto's van je shoot delen?

Heb er in me andere log al meerdere gedeeld: Andere log

Zal er hier nog een paar posten voor het afsluiten van deze log:

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Dit is het wel zo ongeveer. Ook even de verschillende bewerkingen erin laten zien.

Terug
Naar boven