XXL Nutrition

NSFW! From man to machine - DavidCentral's log

In! Leuk geschreven tot nu toe.

Waarom zilvervliesrijstpoeder, en waar haal je die?

In
Brute tats bruut fysiek
Is die poeder beetje te vreten? Gebruik zelf havermout poeder maar is misschien wel lekker voor de afwisseling

in! mooi fysiek en tats man.

IK gebruik nu ook al een tijdje ricepowder ipv oats omdat mn darmen niet goed reageerde op oats:P

• Topic Starter Topic Starter
Thnx mannen! Die rijstpoeder is een goede en makkelijke manier om aan je extra complexe koolhydraten te komen.. het lost op in tegenstelling tot havermout en heb minder last van mn darmen idd :)

Dit leest zeker lekker weg.
Nu blijven posten:p

Damn bro vette shape! Wacht met ongeduld die lab testen af van je gear. En ja spiergeheugen is iets lekker, vorig jaar net hetzelfde voorgehad na 5 jaar niets doen.... van "skinny" naar redelijk "huge" met wat test en primo op een paar weken tijd. Werd toen ook groter en droger tegelijkertijd!

Dikke abbo deze!

• Topic Starter Topic Starter
Damn bro vette shape! Wacht met ongeduld die lab testen af van je gear. En ja spiergeheugen is iets lekker, vorig jaar net hetzelfde voorgehad na 5 jaar niets doen.... van "skinny" naar redelijk "huge" met wat test en primo op een paar weken tijd. Werd toen ook groter en droger tegelijkertijd!

Dikke abbo deze!
Gezellig maat!

Inderdaad ik ben ook benieuwd naar de gear. Ik heb vorige kuur ook met malay gedaan, en op mn bloedtest scoorde ik +59 aan test (hoger gaat de test niet).. Ook vind ik het top dat de nieuwe batches een krascode hebben die je kunt checken op de site :)

Primo was eerst ook de planning in de 2e blast aangezien ik een beetje klaar ben met tren, alleen toch voor mast gegaan ivm prijs en wat je ervoor terug krijgt, áls je al echte primo hebt. Dan besteed ik die liever aan geno pennen ;)

In, bruut fysiek!

leest lekker weg, in

in

Fijne schrijfstijl, in. Heb bijna het idee dat ik zelf die naald m'n gluteus in dauw.

Inleven much.

Sick je fysiek met die tattoo's. Belooft een goed blog te worden dit. IN!

Leuk, in ofcourse!

In, wordt super geschreven! :thumb:
Die tatts :lick:

In!

Holy shit die before foto!:eek!:

Spiergeheugen rules! Wat een vooruitgang zeg :p

Succes met je nieuwe kuur, hopelijk blijf je je log zo goed updaten!

Logjes met foto's altijd in!

Nice tapered shape kerel :thumbs:

In.
Fijn om te lezen, keep up the good work!

Terug
Naar boven