Khastarax
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 14%
Vaak de gedachte gehad, maar nog nooit aan begonnen: een workout log... daar de motivatie niet vanzelf komt (=luiheid) eens kijken hoe dit me (en jullie) bevalt.
De laatste paar maanden eigenlijk weinig getraind en dat merk ik aan mijn kracht. Tijd voor actie dus...
Trainen doe ik in mijn bescheiden homegym: Powercage, oly barbell, ez barbell, voldoende gewicht en grippers.
Ben een fan van Stronglift 5*5 en heb hier in het verleden goede resultaten gehaald. Aangezien ik dit de laatste tijd niet echt meer heb gedaan of gevolgd zit ik eraan te denken om weer een paar stappen terug te doen en hier weer bij in te stappen. Enigste nadeel is de sleur van deze oefeningen me op een gegeven moment parten gaat spelen, maar daar zal ik me overheen gaan zetten... (sta open voor alternatieve oefeningen met mijn materiaal)
1 RM Huidige PR (juni 2012):
squat --> 125
bench press --> 97.5
deadlift --> 140
BOR --> 60
OP --> 50?
1 RM Doel: Alle grote compounds verbeteren voor 2014!
squat --> 127.5
bench press --> 100
deadlift --> 150
BOR --> 70
OP --> 55
Vanmiddag straining 1 van dit log en dit staat op de planning:
squat, bench press, bor, pull-ups, grip.
Voor de vraag langs komt: voedingsschema? Ja, maar niet (meer) op de kcal nauwkeurig. Zit rond de 3000 kcal voor een clean-bulk.
Impressie van 'da Gym:'
[afbeelding niet meer beschikbaar]
De laatste paar maanden eigenlijk weinig getraind en dat merk ik aan mijn kracht. Tijd voor actie dus...
Trainen doe ik in mijn bescheiden homegym: Powercage, oly barbell, ez barbell, voldoende gewicht en grippers.
Ben een fan van Stronglift 5*5 en heb hier in het verleden goede resultaten gehaald. Aangezien ik dit de laatste tijd niet echt meer heb gedaan of gevolgd zit ik eraan te denken om weer een paar stappen terug te doen en hier weer bij in te stappen. Enigste nadeel is de sleur van deze oefeningen me op een gegeven moment parten gaat spelen, maar daar zal ik me overheen gaan zetten... (sta open voor alternatieve oefeningen met mijn materiaal)
1 RM Huidige PR (juni 2012):
squat --> 125
bench press --> 97.5
deadlift --> 140
BOR --> 60
OP --> 50?
1 RM Doel: Alle grote compounds verbeteren voor 2014!
squat --> 127.5
bench press --> 100
deadlift --> 150
BOR --> 70
OP --> 55
Vanmiddag straining 1 van dit log en dit staat op de planning:
squat, bench press, bor, pull-ups, grip.
Voor de vraag langs komt: voedingsschema? Ja, maar niet (meer) op de kcal nauwkeurig. Zit rond de 3000 kcal voor een clean-bulk.
Impressie van 'da Gym:'
Laatst bewerkt:

. Tot 80 moet dat te doen zijn...
.