MuscleMeat

Frontloaden of kickstarten met d-bol

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ging er ook niet om dat jij zou liegen, meer dat de meeste totaal niet kunnen meten en nog slechter zijn in het schatten van een BF :P

Mooi doel, ben je een fucking tank met die stats. Wel je dieet echt tip top in orde hebben als je gaat bulken op deze kuur, anders stijg je gegarandeerd nog een procent of 5 en hou je niks over.

heb best een goeie voedingschema dus moet wel lukken hoop ik :)
Verder heb begrepen dus dat ik beter gewoon met dianabol kan kickstarten en het frontloaden moet laten staan (correct me if im wrong ) ?
En ja de bedoeling is idd een fucking tank worden :P
ben blij als ik 128 /127 kg met 21% bf overhoud van de kuur.

heb best een goeie voedingschema dus moet wel lukken hoop ik :)
Verder heb begrepen dus dat ik beter gewoon met dianabol kan kickstarten en het frontloaden moet laten staan (correct me if im wrong ) ?
En ja de bedoeling is idd een fucking tank worden :P
ben blij als ik 128 /127 kg met 21% bf overhoud van de kuur.

Nein, zeker geen Dbol op 19 %. Voegt niks toe, zwaar zonde. Zou 't op 500 mg TestE houden en Nolva bij de hand houden ( en voor in de nakuur ofc ).

Dus je verwacht 30kg aan te komen in 10-12 weken?
ben wel benieuwd geworden naar je voeding

Ik ben tevreden met hoe ik er nu uit zie ,ik heb at the moment geen behoefte aan een lagere vet precentage.
Natuurlijk had ik periodes waarin ik wat meer als 19% bf was.
en ja ik heb bijna 30 kg gegained in 2 jaar
dit zijn me stats. dit hoef jij niet te geloven dat is jou keus.

Zou het meer waarderen als je wat over het topic ook heb te zeggen ;)

Ik geloof inderdaad je stats niet. Als jij 20 kg spier gaint in twee jaar (op die stats) naturel dan heb ik daar me twijfels bij. Als het wel zo is respect en zou wedstrijden iets voor je zijn want na aantal goede kuren zit je zo op pro niveau qua stats.

Verder geen dbol op 19% bf doen. Ik frontload nooit.

Dus je verwacht 30kg aan te komen in 10-12 weken?
ben wel benieuwd geworden naar je voeding

Hoe kom je hierbij ?

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Ik geloof inderdaad je stats niet. Als jij 20 kg spier gaint in twee jaar (op die stats) naturel dan heb ik daar me twijfels bij. Als het wel zo is respect en zou wedstrijden iets voor je zijn want na aantal goede kuren zit je zo op pro niveau qua stats.

Verder geen dbol op 19% bf doen. Ik frontload nooit.

Tnx dit motiveert me weer :D
Dan zal ik maar gewoon test-e only doen 10 weken.

1.83 121kg en 19% natty op 21, jij fking wat maat.

zowiezo cutten naar onder de 15%.

deze natty stats :roflol::roflol:

Er wordt wel altijd overdreven. 19% is niet een dikke speklaag, het is iets van een buikje niet meer.

@TS 5 jaar meelezen en pas 5 post.....daar zit je fout. Leren is een actief proces van meedoen in de discussies. Je had als je meegedaan had en advies gevraagd makkelijk nu lager in vet% kunnen staan.

Als je nu wil kuren zou ik zeker niet frontloaden of dbol nemen.

IK denk niet dat TS zijn bf naar beneden will halen maar gewoon doorbulken voor erna pas te cutten :) zou ik ook doen tbh

Er wordt wel altijd overdreven. 19% is niet een dikke speklaag, het is iets van een buikje niet meer.

@TS 5 jaar meelezen en pas 5 post.....daar zit je fout. Leren is een actief proces van meedoen in de discussies. Je had als je meegedaan had en advies gevraagd makkelijk nu lager in vet% kunnen staan.

Als je nu wil kuren zou ik zeker niet frontloaden of dbol nemen.

Klopt klein buikje waardoor je alleen het buikspieren niet/heel weinig ziet valt reuze mee.
En verder vond ik dat er meer als genoeg topics stonden om van te leren , Eigelijk zowat elk vraag/onderwerp wat in me opkwam stond er al :) hierbij ook me complimentjes voor makers van de site , en alle ervaren personen die z'n ervaringen delen en mensen helpen !

IK denk niet dat TS zijn bf naar beneden will halen maar gewoon doorbulken voor erna pas te cutten :) zou ik ook doen tbh
True geen behoefte aan op dit moment, als ik rond de 133 kg ben word het wel is tijd om te cutten:p

-----
Bedankt voor jullie reacties heren/dames? ;)
1e kuur word van 10 weken lang test-e 500 Mg pw zonder frontloaden
Zal ook wel een logje bijhouden !

Laatst bewerkt:
Gewoon basic houden, testosteron only is een goede keus inderdaad.

Succes man

Wat big trennie zeg test only kuurtje hoor goede reacties er over succes man!

Stats zijn faker dan je natty status. Pleur op man xD 98 kg vetvrije massa bij 1m83 shoreeee

Of pics, dan i berieve

Stats zijn faker dan je natty status. Pleur op man xD 98 kg vetvrije massa bij 1m83 shoreeee

Of pics, dan i berieve

Pleur op man..?
Laten we de respect voor me kaar erin houden aub ,
Als je het niet geloofd of mij een faket gaat noemen mag je lekker zelf oppleuren.
En anders mag je me gerust Pm sturen om me in rl te zien met je 'faget';)

---------- Toegevoegd om 02:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:17 ----------

Wat big trennie zeg test only kuurtje hoor goede reacties er over succes man!

Tnx gab ! Morgen me eerste prikje !:)

Terug
Naar boven