Fitness Seller

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Sinds wanneer is vragen achter een lasagne, die ik vorig jaar al ging krijgen, hetzelfde als ruzie zoeken? :dunno:

Je kon ook gewoon vriendelijk zeggen dat ik die niet meer ging krijgen, maar je moest meteen onvriendelijk doen :(

Wat moet je met die zooi? Alsof je nog niet dik genoeg bent

:trollface:

Ik vind je gewoon een opschepper.
Je hebt een goede fysiek, daar niet van. Maar je komt over alsof je neerkijkt op degene die wel gebruiken.

Van je site:
I unfortunately have to introduce and define a new term "TRUE Natural BodyBuilding"

:rolleyes:

Ik weet trouwens niet waarom jouw pic naast deze van Arnold staat? Is dit een vergelijking? :o.

Je kan en mag zeker trots zijn op wat je hebt bereikt. Maar je benadrukt het wel veel he ;).

je kunt die discussie maar beter niet aangaan met hem zijn hier al meerdere topics over uitgeweid
honderden reacties allemaal hopeloos die mister 10 zit in zijn eigen wereldje valt niet mee te praten

verspilde moeite zonde van je tijd en energie ..

iemand die zich vergelijkt met arnold daar bestaan geen pillen voor om die te genezen

amen

Het verbaast me dat dit topic nog niet op slot zit.

• Topic Starter Topic Starter
Sinds wanneer is vragen achter een lasagne, die ik vorig jaar al ging krijgen, hetzelfde als ruzie zoeken? :dunno:

Je kon ook gewoon vriendelijk zeggen dat ik die niet meer ging krijgen, maar je moest meteen onvriendelijk doen :(

Voor de 100ste keer, ik weet niet waar je het over hebt. Ik ken je potverdomme niet eens! Wat zit je hele tijd te zeuren over een lasagne, ben je een mong**l ofzo? Jezus

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 bananen voor dit topic

11 pagina's verder is eigenlijk de eindconclusie dat fruit in de avond best kan ...(mijn god...)

Fruit in de avond is hetzelfde als je vriendin meenemen naar de wallen, een h**r betalen, en je eigen chick nken terwijl die h**r wachr op haar beurt, maar die krijgt ze niet.

Lekker.

srs post eens een goede uitleg voor dit meisje 7 paginas over een banaan.....

geef haar een goede uitleg dat ze begrijpt wat ze moet doen...

Appel en peertjes.

• Topic Starter Topic Starter
Heb al genoeg berichten gekregen van mensen met een nuttige reactie ;) Dusja, weet het ondertussen wel se.

:roflol: ik geloof er geen fl**ker van

Terug
Naar boven