Hangt er natuurlijk vanaf wat het doel is van het opgestelde dieet...
afvallen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er natuurlijk vanaf wat het doel is van het opgestelde dieet...

Vanaf welke hoeveelheid is het niet meer te verwaarlozen? Stel dat je meer dan 1-3 stuks in je dieet hebt? (ik heb dat niet hoor) maar vraag me af vanaf welke hoeveelheid het wel van invloed wordt. Of nooit? Zolang het in je dieet past?
Te veel fructose is niet goed. Het zit tegenwoordig in veel producten. Vroeger kregen mensen maar rond de 15 gram binnen..
Had ik het toch goed (althans, dat dacht ik al). bedanktOm het nu suikerwater te noemen... Dat is het denk ik ook weer niet.
het is geen kwestie van denken, maar een kwestie van weten. De samenstelling van fuit is welgekend.
Tegen de 90% water, rond de 10% suiker, <1% eiwitten, kwasi geen vet, hooguit een paar procent vezels, en enkele mg vitaminen en mineralen.
Lijkt dus nogal sterk op de samenstelling van de meeste frisdranken die je in de supermarkt aantreft (afgezien van de 2% vezeljes).
Jammer hé.

Wat ik me afvraag waarom staat true natural bodybuilder in je signature? Natural blijven doe je dan toch voor jezelf en niet voor anderen? Wat maakt het uit of anderen denken dat je gebruikt of niet?
Raar volk ben jij: Sommige mensen hebben nu eenmaal liever niet dat ze ten onrechte verondersteld worden illegale drugs te gebruiken.
Bovendien zou ik me schamen over men fysiek moest ik hier reeds steroiden voor nodig gehad hebben.
Volgens mij zie jij BB niet als een sport, maar als een soort schoonheidstherapie waarbij enkel het eindresultaat telt en niet de prestatie/manier waarop.

.
.Het is geen kwestie van denken, maar een kwestie van weten. De samenstelling van fuit is welgekend.
Tegen de 90% water, rond de 10% suiker, <1% eiwitten, kwasi geen vet, hooguit een paar procent vezels, en enkele mg vitaminen en mineralen.
Lijkt dus nogal sterk op de samenstelling van de meeste frisdranken die je in de supermarkt aantreft (afgezien van de 2% vezeljes).
Jammer hé.
Maalt het dan wel uit wat voor fruit? Of maakt dat geen verschil, zolang je maar binnen je kcal blijft en de vitamines binnen krijgt?

mensen die zeggen dat fruit vergelijkbaar is met zoete fruitdrankjes moeten per direct een ban krijgen.
Er is niets mis met fruit. Het is een uitstekende bron van vitamines, vezels, mineralen, etc. Er is geen enkele reden om fruit de bannen uit een dieet. Afvallen doe je van een calorie tekort. Period.
Er kunnen wel altijd vormen van dieeten zijn waarin fruit misschien geen plek heeft. Denk aan ketose dieten (of very low carb), carb-cycling methodes, etc. Neemt niet weg dat je altijd je vitamines, mineralen, etc. Nodig hebt. Dit zijn stoffen die je lichaam gebruikt voor allerlei processen. Ze houden je onder meer gezond. Zeker in een kcal tekort moet je alert zijn op de mogelijke tekorten die je kunt hebben. Het is in de cut daardoor misschien nog wel belangrijker goede "natuurlijke" bronnen te nemen waar genoeg vitamines, mineralen, vezels, etc. Inzitten. Fruit is hier een uitstekende bron van. Fruitdrankjes daarentegen kun je beter direct verbannen uit je dieet.
Als je wilt mierennken: ieder stuk fruit heeft verschillende waardes in vitamines, mineralen, vezels, kcals, etc. Afhankelijk van je tekorten of benodigdheden zoek je producten die je dagbehoeftes complementeren. Dit kan vanalles zijn.Maalt het dan wel uit wat voor fruit? Of maakt dat geen verschil, zolang je maar binnen je kcal blijft en de vitamines binnen krijgt?
Beste post met goede inhoudelijk informatie! Dikke vette karma voor jou!voor degene die deze verrote topic heeft gemaakt
fruit is gezond. of er nou te veel fructose/suikers in zitten, gewoon eten. maak niet eens uit als het in vet word opgeslagen. je doet toch niet aan een bodybuilding competition? als je honger hebt, eet gewoon. aangezien je enorm veel last hebt aan ondergewicht (aan je stats te zien) kun je wel wat vet gebruiken
voor degene die deze verrote topic heeft gemaakt
fruit is gezond. of er nou te veel fructose/suikers in zitten, gewoon eten. maak niet eens uit als het in vet word opgeslagen. je doet toch niet aan een bodybuilding competition? als je honger hebt, eet gewoon. aangezien je enorm veel last hebt aan ondergewicht (aan je stats te zien) kun je wel wat vet gebruiken
Als je wilt mierennken: ieder stuk fruit heeft verschillende waardes in vitamines, mineralen, vezels, kcals, etc. Afhankelijk van je tekorten of benodigdheden zoek je producten die je dagbehoeftes complementeren. Dit kan vanalles zijn.
Zo heeft een banaan bijvoorbeeld veel meer kcals en een hoger kalium gehalte dan een appel. Zo heeft een sinaasappel weer veel meer vitamine C dan een banaan of appel. Etc.
Gewicht verliezen is zo simpel als het creeeren van een kCal tekort. Dit kan theoretisch ook op junkfood. Echter bouw je op die manier tekorten op. Dit kan nadelige gevolgen hebben voor bijvoorbeeld je spiermassa, je hormonen, je energie, je resultaten in de gym, je gezondheid, je immuunsysteem, etc. Zeker in deze sport is het belangrijk zo min mogelijk tekorten te hebben om je presetaties, gezondheid en herstel zo goed mogelijk te laten functioneren. Over langere tijd levert je dit netto meer resultaat op. En uiteindelijk staat gezondheid altijd voorop.
Dankje, erg nuttig altijd
Ikzelf ben geen voorstander van met fastfood afvallen, inderdaad door de tekorten. Langzaamaan ben ik steeds meer groente en fruit aan het toevoegen aan mijn dieet, nu heb ik alleen de basis zo'n beetje haha. Bedankt voor je uitleg 
strong r*tard
-vezels
-mineralen
-vitaminen
-antioxidanten
-vast voedsel
Nee totaal geen verschillen. Is precies hetzelfde man.