AndroidHealthClinic

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

:roflol: I'm out, anders ben ik te laat!
Bedankt om te happen kathleen, nu kan ik met een glimlach vertrekken :roflol::roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
/care

mijn stats waren beter op mijn 13 dan jouw stats na je eerste kuur :trollface:

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 21:45 ----------

Ja kathleen, bij elke post die ik hier maak voel ik mijn e-pen0r groeien! Bedankt!

Ik snap nog steeds niet waarom je mij hele tijd Kathleen blijft noemen? Jezus -.-' Iedereen noemt mij bij men echte naam, en jij hele tijd Kathleen? -.-

Is dat een meisje dat jou heeft laten zitten ofzo? Heb ik toch niets mee te maken, zielig figuur -.-

Ik snap nog steeds niet waarom je mij hele tijd Kathleen blijft noemen? Jezus -.-' Iedereen noemt mij bij men echte naam, en jij hele tijd Kathleen? -.-

Is dat een meisje dat jou heeft laten zitten ofzo? Heb ik toch niets mee te maken, zielig figuur -.-
Pics van jou met een lepel om het tegendeel te bewijzen ...

Was het eerste goede dat ik tegen kwam :(

Eerst een Antwerpenaar die ruzie maakt met een Limburger en nu twee wijven die elkaar afzeiken.
Goed topic! :)

Fruit in de ochtend...
fruit in de nacht,
Eet altijd jouw fruit,
anders word jij verkracht!! :cool:

dit topic is niks waard zonder pics van hell93 en tiikeri

srs.

Het is blijkbaar toch niet zo een domme vraag als er zoveel verschillende meningen over zijn. Reageer hier dan gewoon niet en hoepel op? -.-'
Niemand verplicht je om dit te lezen en te reageren -.-
1. niemand mag jouw
2. het is een domme vraag
3. je topic slaat nergens op
4. ik heb gereageerd om je advies te geven
5. talloze reacties gaan niet eens over je topic

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 20:02 ----------

Beste post met goede inhoudelijk informatie! Dikke vette karma voor jou!
yeah thanks

• Topic Starter Topic Starter
1. niemand mag jouw
2. het is een domme vraag
3. je topic slaat nergens op
4. ik heb gereageerd om je advies te geven
5. talloze reacties gaan niet eens over je topic

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 20:02 ----------

yeah thanks

Haha, degene die me wel mogen sturen me berichten :'). Zijn ook niet van die achterlijke mensen die hier ruzie komen zoeken -.-

Sinds wanneer is vragen achter een lasagne, die ik vorig jaar al ging krijgen, hetzelfde als ruzie zoeken? :dunno:

Je kon ook gewoon vriendelijk zeggen dat ik die niet meer ging krijgen, maar je moest meteen onvriendelijk doen :(

stelletje mangolen!

Terug
Naar boven