XXL Nutrition

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

• Topic Starter Topic Starter
Maar dat heeft niet te maken met fruit in de avond.
Maakt niet uit wanneer jij je meloen (hoe weet ik dat) eet.
Bronnen maken ook niet perse uit als je wilt afvallen suikers of what ever zoals Insane zei.

Ja, maar omdat ik al door de dag zoveel fruit eet dacht ik misschien dat mijn lever al aardig vol moet zitten ofzo? xD En als ik dan NOG een stuk fruit eet.. dat is er dan misschien wel te veel aan :)

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 22:07 ----------

Geen last van maagzuur vaak?
Ik eet niet zoveel fruit maar na 2 appels bijv krijg ik zo'n maagzuur wat niet normaal is.

Nee, heb nog nooit maagzuur gehad..

Ja, maar omdat ik al door de dag zoveel fruit eet dacht ik misschien dat mijn lever al aardig vol moet zitten ofzo? xD En als ik dan NOG een stuk fruit eet.. dat is er dan misschien wel te veel aan :)

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 22:07 ----------

Nee, heb nog nooit maagzuur gehad..
Ja heeft denk ik met de zuurgraad te maken , de rest kan ik onbeperkt nemen zonder er last van te hebben.
Maar je lever is wel wat gewend + als je traint vult je glycogeen de spieren ook aan dus je bent er nog lang niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heeft denk ik met de zuurgraad te maken , de rest kan ik onbeperkt nemen zonder er last van te hebben.
Maar je lever is wel wat gewend + als je traint vult je glycogeen de spieren ook aan dus je bent er nog lang niet.

Haha, of je hebt gewoon een zwak maagje :P

Bananen zit erg veel in. Zelf neem ik dat niet. Weinig kcal in ander fruit en kh.
Maar zijn de meningen erg over verdeeld.

Wouw 100 kcal per banaan als je dat veel vind dan weet ik niet wat jij eet en hoe je dieet eruit ziet

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 00:24 ----------

Je fotoshopt mijn post duidelijk.

Tis makkelijk ik zuip het op alsof het water is trouwens koop de pitloze versie:)

Fruit in de avond

Ikzelf neem geen banaan in de avond, wilde ik eerst wel maar aangezien ik slaapproblemen heb en ik, als ik niet kan slapen en heb banaan op, ga ik t toch de schuld geven aan de banaan.
Geen idee of t klopt, maar dat is mijn mening :p

Fruit in de avond

Soort van off topic vraag tussendoor; is watermeloen (veel) slecht tijdens cutten? Uitgaande van dat t zoet is? Jaja alst in je macro's past blabla, maar is t verder gezond?

Behalve dat er in watermeloen niet veel smaak zit, kan je het gerust eten. Ik zou niet weten wat er slecht aan is, Rebecca.

Wouw 100 kcal per banaan als je dat veel vind dan weet ik niet wat jij eet en hoe je dieet eruit ziet

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 00:24 ----------

Tis makkelijk ik zuip het op alsof het water is trouwens koop de pitloze versie:)

Heb een heel goed dieet. En idd no bananas in de avond;) ieder zijn ding maar heb ze zelf ook nooit in de avond gegeten.
Zitten ook meer koolhydraten en suikers in dan bijv een appel. Dat heeft mijn voorkeur.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 07:07 ----------

Ikzelf neem geen banaan in de avond, wilde ik eerst wel maar aangezien ik slaapproblemen heb en ik, als ik niet kan slapen en heb banaan op, ga ik t toch de schuld geven aan de banaan.

Banaan zitten juist stofjes in die slaap kunnen bevorderen maar heb mijn mening over bananen al gegeven.

Van banaan slaap je toch juist beter? Tryptofaan :zzz:

Ken juist veel atleten die iets van fruit nemen voor ze gaan slapen. Zeker als je savonds traint, lijkt mij daar niets mis mee.

Maar reken gewoon eens uit wat je op een dag binnen krijgt. Als dat al teveel koolhydraten bevat, kan je het altijd nog schrappen.

Fruit in de avond

Hmm van bananen wist ik dat niet! Weer wat geleerd ;) (alleen ga mn schema niet weer aanpassen haha).

Opzich kan je gewoon fruit eten alleen moet je wel of de fructose letten toch? Niet teveel zoet fruit.

Hmm van bananen wist ik dat niet! Weer wat geleerd ;) (alleen ga mn schema niet weer aanpassen haha).

Opzich kan je gewoon fruit eten alleen moet je wel of de fructose letten toch? Niet teveel zoet fruit.

Ja maar in een banaan zitten ook wat suikers , maybe ze daarom niet kan slapen.

Maakt helemaal niet zoveel uit. Appels zijn erg gezond, antioxidanten etc etc. en de meeste vitamines zitten onder de schil dus die ook lekker opeten;)

Maakt helemaal niet zoveel uit. Appels zijn erg gezond, antioxidanten etc etc. en de meeste vitamines zitten onder de schil dus die ook lekker opeten;)

Appels snap ik wel, maar veel aardbeien ed (echt zoet fruit dus) is toch niet goed? Vanwege de fructose? Of geldt dat alleen bij de refeed dat je op fructose moet letten? :p

Appels snap ik wel, maar veel aardbeien ed (echt zoet fruit dus) is toch niet goed? Vanwege de fructose? Of geldt dat alleen bij de refeed dat je op fructose moet letten? :p

Waarom zou iets niet goed zijn als het fructose bevat?
En heb je de voedingswaardes van aarbeien wel eens bekeken? Zit minder in dan je denkt..

Waarom zou iets niet goed zijn als het fructose bevat?
En heb je de voedingswaardes van aarbeien wel eens bekeken? Zit minder in dan je denkt..

De voedingswaarden wel, maar fructose zelf staat niet tussen de voedingswaarden. Nou ik dacht dat omdat je bij refeed moet oppassen met fructose (en sucrose). Dus dacht ook dat het, als het veel in je voeding voorkwam, niet erg goed zou zijn tijdens het cutten.
Maar dan heb ik dat mis :p

Terug
Naar boven