MuscleMeat

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

• Topic Starter Topic Starter
Je stuurt iets van een site (of overgenomen ergens van). Dat geeft al aan dat je het gelooft. Anders had je erbij moeten zetten: klopt dit? Oid.
Als ik hier een tekst neerzet gaan ze er vanuit dat ik denk dat wat ik zeg waar is.
Ik ga niet posten: van appel wordt je dik.
Als ik er zelf niet achter sta.
Logic..

Zucht -.-'

Als er staat "naar het schijnt" wilt het dus zeggen dat ik er niet zeker van ben oke? Dat wil zeggen dat ik het ERGENS HEB GELEZEN. En omdat die gast zei: pls go away, liet ik hem zien dat ik het ergens had gelezen. Ja, Oke? -.-'

Zucht -.-'

Als er staat "naar het schijnt" wilt het dus zeggen dat ik er niet zeker van ben oke? Dat wil zeggen dat ik het ERGENS HEB GELEZEN. En omdat die gast zei: pls go away, liet ik hem zien dat ik het ergens had gelezen. Ja, Oke? -.-'

Wooow ......

Je typt ineens iets uit het niks zonder enige toevoeging. Denk je echt dat iedereen eerst alle posts gaat doorlezen om uit te zoeken of ''ergens toevallig'' staat: naar het schijnt?

Nee.

Wees eens lief voor mekaar.

Zucht -.-'

Je bedoelt het goed , maar het kwam over als een feit, ook al doelde je er niet zo op.

btw every one can have a piece of me , dont fight!

Wooow ......

Je typt ineens iets uit het niks zonder enige toevoeging. Denk je echt dat iedereen eerst alle posts gaat doorlezen om uit te zoeken of ''ergens toevallig'' staat: naar het schijnt?

Nee.

Euh ben niet degene die aan het beweren is over iemand anders dat die iets gelooft hé? Daar ging jij van uit. Als jij beweert dat ik dat zou geloven moet je maar alles lezen voordat je conclusies trekt.:)

Euh ben niet degene die aan het beweren is over iemand anders dat die iets gelooft hé? Daar ging jij van uit. Als jij beweert dat ik dat zou geloven moet je maar alles lezen voordat je conclusies trekt.:)

tumblr_mba5psXab41r4t7nto1_250.gif

Heb altijd ananas door me kwark voor het slapen.

this topic sucks

Je mond brand van ananas? Nog nooit van gehoord..

nehh, vind kwark niet zo lekker. Liefst, kwark met ananas, 3-4 rauwe eieren, 100gram havermout en dan ff door de blender. Nomnomnom :)

Is nochtans erg bekend, veel mensen hebben er last van :)

Ik stelde trouwens een vraag in een ander topic, kan ook dat ik over je antwoord heb gelezen hoor, maar hoe oud ben je tiikeri?

Ik heb het ook, maar het is meer een prikkend gevoel. Maar ik eet het gewoon, het is te lekker :).

Ja idd :D Al heb ik erna er meestal wel beetje spijt van dat ik het toch maar heb opgegeten :P

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 14:51 ----------

Ik stelde trouwens een vraag in een ander topic, kan ook dat ik over je antwoord heb gelezen hoor, maar hoe oud ben je tiikeri?

Maakt dat wat uit dan? :)

Terug
Naar boven