Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardbeien zit weinig is, kun je gerust etenFruit is laag in kcal en bevat amper vet.
Maar oke, geen probleem dus. Dan weet ik dat 
Ik heb het niet over vet of kcal maar over fructoseMaar oke, geen probleem dus. Dan weet ik dat
![]()
De voedingswaarden wel, maar fructose zelf staat niet tussen de voedingswaarden. Nou ik dacht dat omdat je bij refeed moet oppassen met fructose (en sucrose). Dus dacht ook dat het, als het veel in je voeding voorkwam, niet erg goed zou zijn tijdens het cutten.
Maar dan heb ik dat mis![]()
Smaakt meer naar water
.Hmm van bananen wist ik dat niet! Weer wat geleerd(alleen ga mn schema niet weer aanpassen haha).
Opzich kan je gewoon fruit eten alleen moet je wel of de fructose letten toch? Niet teveel zoet fruit.
Appels snap ik wel, maar veel aardbeien ed (echt zoet fruit dus) is toch niet goed? Vanwege de fructose? Of geldt dat alleen bij de refeed dat je op fructose moet letten?![]()
De voedingswaarden wel, maar fructose zelf staat niet tussen de voedingswaarden. Nou ik dacht dat omdat je bij refeed moet oppassen met fructose (en sucrose). Dus dacht ook dat het, als het veel in je voeding voorkwam, niet erg goed zou zijn tijdens het cutten.
Maar dan heb ik dat mis![]()
Smaakt meer naar water ;p.
Fructose is niet slecht.
Ik heb tijdens het cutten al veel geëxperimenteerd. Fruit enkel 's morgens, geen fruit, fruit verspreidt over de dag, fruit enkel 's avonds. Evenals bij het bulken. De resultaten bleven gewoon dezelfde of in ieder geval niet merkbaar.
Fructose wordt naar het schijnt wel sneller omgezet in vet dan glucose..
).Smaakt meer naar water.
Fructose is niet slecht.
Ik heb tijdens het cutten al veel geëxperimenteerd. Fruit enkel 's morgens, geen fruit, fruit verspreidt over de dag, fruit enkel 's avonds. Evenals bij het bulken. De resultaten bleven gewoon dezelfde of in ieder geval niet merkbaar.
erg handig!Fructose wordt naar het schijnt wel sneller omgezet in vet dan glucose..
One of the reasons people on low-carbohydrate diets may lose weight is that they reduce their intake of fructose, a type of sugar that can be made into body fat quickly, according to a researcher at UT Southwestern Medical Center.
-.-'
One of the reasons people on low-carbohydrate diets may lose weight is that they reduce their intake of fructose, a type of sugar that can be made into body fat quickly, according to a researcher at UT Southwestern Medical Center.
-.-'
Geloof je alles wat geschreven staat?One of the reasons people on low-carbohydrate diets may lose weight is that they reduce their intake of fructose, a type of sugar that can be made into body fat quickly, according to a researcher at UT Southwestern Medical Center.
-.-'
Geloof je alles wat geschreven staat?
Sowieso heeft je lichaam de prioriteit om carbs op te slaan als glycogeen. Fructose zal sneller naar je leverglycogeenvoorraden gaan. Al wordt het razendsnel verwerkt, het eindigt waarschijnlijk in je glycogeenvoorraden. Uiteindelijk bepaalt de kCal balans of je afvalt of aankomt, niet een specifieke carb-bron.
Het lijkt alsof langzamerhand steeds meer mensen al die magische fancy truukjes of verhaaltjes denken te weten, terwijl het voor het grote plaatje allemaal geen drol uitmaakt. Focus je nou gewoon op de basis en besteed aan de rest wat minder aandacht.