XXL Nutrition

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Dis-Gon-Be-Good-Chair-Reaction-Gif.gif

Ik ben verliefd... :o

dis gun b good

Dat is Tiikeri niet. Tiikeri heet Hailey. (prachtige naam he)

Dat tiikeri=kathleen. zelfde verwarming, zelfde kleur muur.... zou wel heel toevallig moeten zijn mocht ze het niet zijn.

ik vind het wel een kwalijke zaak dat kathleen niet meer op m'n pm reageert.... :mad:

goed topic, dat wel.

Dat tiikeri=kathleen. zelfde verwarming, zelfde kleur muur.... zou wel heel toevallig moeten zijn mocht ze het niet zijn.

ik vind het wel een kwalijke zaak dat kathleen niet meer op m'n pm reageert.... :mad:
En straks maak je me nog wijs dat ze eigenlijk Amanda007 en Jesse2010 is. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

Heb gezegd dat ik een foto van heel mijn muur (die paars is) en verwarming zou kunnen maken, maar als niemand daarom vraagt ga ik daar ook geen moeite insteken :) Zo lui ben ik ;)

Heb gezegd dat ik een foto van heel mijn muur (die paars is) en verwarming zou kunnen maken, maar als niemand daarom vraagt ga ik daar ook geen moeite insteken :) Zo lui ben ik ;)
Ik bied mij aan om het persoonlijk te komen controleren bij jou. We kunnen dan van de gelegenheid gebruik maken om samen een watermeloen à la Tatt op te eten (speciaal recept op basis van Rum) en eventueel wat knuffelen als je dat ziet zitten.

Warme groenten

Tatt

Terug
Naar boven