insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
126kg op der liggen word ze plat kun je in brokken snijden in de blender met whey, havermout veel eiwitten

Toch wel.
Dit is gewoon het lot. Zij is een vrouw, ik ben een man. We zijn beiden Belg...Toch wel.Dit is gewoon het lot. Zij is een vrouw, ik ben een man. We zijn beiden Belg...
Het lot heeft ons naar elkaar gebracht!
Dat is Tiikeri niet. Tiikeri heet Hailey. (prachtige naam he)
Dat is Tiikeri niet. Tiikeri heet Hailey. (prachtige naam he)

En straks maak je me nog wijs dat ze eigenlijk Amanda007 en Jesse2010 is.Dat tiikeri=kathleen. zelfde verwarming, zelfde kleur muur.... zou wel heel toevallig moeten zijn mocht ze het niet zijn.
ik vind het wel een kwalijke zaak dat kathleen niet meer op m'n pm reageert....![]()

zeg nooit nooitEn straks maak je me nog wijs dat ze eigenlijk Amanda007 en Jesse2010 is.![]()
Dat tiikeri=kathleen. zelfde verwarming, zelfde kleur muur.... zou wel heel toevallig moeten zijn mocht ze het niet zijn.
ik vind het wel een kwalijke zaak dat kathleen niet meer op m'n pm reageert....![]()
Zo lui ben ik 
Heb gezegd dat ik een foto van heel mijn muur (die paars is) en verwarming zou kunnen maken, maar als niemand daarom vraagt ga ik daar ook geen moeite instekenZo lui ben ik
![]()
Stuur eens een PM naar mij aub
Ik bied mij aan om het persoonlijk te komen controleren bij jou. We kunnen dan van de gelegenheid gebruik maken om samen een watermeloen à la Tatt op te eten (speciaal recept op basis van Rum) en eventueel wat knuffelen als je dat ziet zitten.Heb gezegd dat ik een foto van heel mijn muur (die paars is) en verwarming zou kunnen maken, maar als niemand daarom vraagt ga ik daar ook geen moeite instekenZo lui ben ik
![]()