- Waardering
- 2.135
Bedankt voor de feedback.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de feedback.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Als ik de gamma en contrast in photoshop ga aanpassen, krijg ik net zulke felle hoor.
Als ik de gamma en contrast in photoshop ga aanpassen, krijg ik net zulke felle hoor.
We kunnen straks ook in het midden van de nacht cammen hoor.Kan wel, ken ik niets van. Mijn foto is gewoon getrokken midden in de nacht met de webcam :/

Kan wel, ken ik niets van. Mijn foto is gewoon getrokken midden in de nacht met de webcam :/
Ben nu in het ziekenhuis, zal je moeten wachten tot ik thuis ben.
?Waarom maak je een foto midden in de nacht met een webcam? -.-
Eigenlijk hersenscan ja. Maar maakt er maar geen grapjes over, is al erg genoeg.
Omdat ik op msn aan het cammen was met iemand en we waren foto's aan het maken? -.-
---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 16:48 ----------
Eigenlijk hersenscan ja. Maar maakt er maar geen grapjes over, is al erg genoeg.

Omdat ik op msn aan het cammen was met iemand en we waren foto's aan het maken? -.-

is dat wel zo je weet het immers bijna nooit meer tegenwoordig...

g4p, hoe moet ze anders haar nagels betalen?Waarom maak je een foto midden in de nacht met een webcam? -.-
Trek daar maar een paar jaar af

g4p, hoe moet ze anders haar nagels betalen?
---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 19:10 ----------
Trek maar af![]()

g4p, hoe moet ze anders haar nagels betalen?
---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 19:10 ----------
Trek daar maar een paar jaar af![]()
Wait wut ik bedoelde dat ze een paar jaar jonger is...
Ze is 15-16