Fitness Seller

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Heb gezegd dat ik een foto van heel mijn muur (die paars is) en verwarming zou kunnen maken, maar als niemand daarom vraagt ga ik daar ook geen moeite insteken :) Zo lui ben ik ;)

en verklaar die verwarming eens dan??? verkopen ze in belgië maar 1 model verwarmingen ofzo??

• Topic Starter Topic Starter
Ik bied mij aan om het persoonlijk te komen controleren bij jou. We kunnen dan van de gelegenheid gebruik maken om samen een watermeloen à la Tatt op te eten (speciaal recept op basis van Rum) en eventueel wat knuffelen als je dat ziet zitten.

Warme groenten

Tatt

Ha-ha, wat ben je grappig.

en verklaar die verwarming eens dan??? verkopen ze in belgië maar 1 model verwarmingen ofzo??
Can confirm. Ik ben Vlaamse verwarmingconsulent.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 18:28 ----------

Ik ben 100% serieus. :( Gezien je leeftijd kunnen we wel niet meer doen dan wat knuffelen en misschien zelfs zoenen. Ik ben bereid om enkele jaren te wachten voor we de grote stap zetten.

Zo'n verwarming expert ben ik nu ook weer niet, maar alle modellen lijken volgens mij wel op elkaar hoor >.<

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 16:30 ----------

Zet anders even je facebook neer. Dan kan ik het beter beoordelen.

You wish.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 16:30 ----------

Can confirm. Ik ben Vlaamse verwarmingconsulent.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 18:28 ----------

Ik ben 100% serieus. :( Gezien je leeftijd kunnen we wel niet meer doen dan wat knuffelen en misschien zelfs zoenen. Ik ben bereid om enkele jaren te wachten voor we de grote stap zetten.

Again : ha-ha :)

Vind je me leuk?
Emoticon%2005%20Blush.png

Terug
Naar boven