XXL Nutrition

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

^vrij compleet idd.

Ja, ik ook. Ik peer hem dadelijk in u hol, want volgens je homovriend heb je dat wel graag --'

mousaka- hersenscan- voetluis-aambeien -gordelroos- griepje-voorhoofdholte onsteking- verkoudheid-kiespijn- been-bot-breuken- liesbreuk- haaruitval -schaamluis- allergie - huidschurft- psoriasis- gonorroe-
hepetitus-a-b-c-d-e-etc obesitas-syfilis - alle soa.s die er zijn - hartfalen-nierziekte- grote teen schurft-
hazelip-syndroom - tunnel visioen- alle fobieën die er zijn - groot k*t lip syndroom - schijterij - etc-etc -etc-etc-etc-etc-etc-etc-etc

pffffffffffffffffffffffffffffffffff- pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff kon er even niet meer verzinnen dit topic heeft echt
potentie ik nomineer het vast voor het topic van het jaar 2013

amen

Hey truus wanneer krijg ik nou eens antwoord? Ik begon gewoon netjes maar dit begint de spuigaten uit de lopen.
Als je zo doorgaat zoek ik het dichtstbijzijnde treinspoor op.

Ik ben wegh

Laatst bewerkt:
Hey truus wanneer krijg ik nou eens antwoord? Ik begon gewoon netjes maar dit begint de spuigaten uit de loten.

Ik ben wegh

ze houd niet van couscous en jij bent veels te bruut voor haar

Hey truus wanneer krijg ik nou eens antwoord? Ik begon gewoon netjes maar dit begint de spuigaten uit de lopen.

Ik ben wegh

Mijn bellen gaan meteen rinkelen, dit is niet goed!

Voor een hersenscan heb je wel hersenen nodig.

0NZO4.gif

Zeg je nu dat die zo dik is, dat wanneer die op het spoor gaat liggen de trein dan ontspoort? :D
Neeee! Hij zegt dat als Eddine voor de trein springt, de trein springt dan opzij :p
In onderstaand filmpje wordt uitgelegd waarom :P Het gaat om level 5! :cool:

Kathleen wil je me accepteren op feesboek :heart:

Billy gaat voor de billylegebalzak

Wat is deze.
Kunnen mods geen PM's rondsturen aan alle actieve leden als dit soort legendarische topics langskomen, nu moet ik eerst alles gaan teruglezen.

Zeg je nu dat die zo dik is, dat wanneer die op het spoor gaat liggen de trein dan ontspoort? :D

ik zeg toch massa monster kijk dan die stats tjoef tjoef word gewoon bang als jeromekke op het spoor
gaat staan

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 00:41 ----------

Wat is deze.
Kunnen mods geen PM's rondsturen aan alle actieve leden als dit soort legendarische topics langskomen, nu moet ik eerst alles gaan teruglezen.

wel blijven opletten tymboo he

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 00:42 ----------

Wat is deze.

oja met jou stats word die tjoef tjoef ook wel ontspoord

Terug
Naar boven