- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TS en diens fam lijden aan een zeldzame aandoening genaamd hersenaplasie.
Ja, ik ook. Ik peer hem dadelijk in u hol, want volgens je homovriend heb je dat wel graag --'
Hey truus wanneer krijg ik nou eens antwoord? Ik begon gewoon netjes maar dit begint de spuigaten uit de loten.
Als je zo doorgaat zoek ik het dichtstbijzijnde treinspoor op.
Ik ben wegh
Hey truus wanneer krijg ik nou eens antwoord? Ik begon gewoon netjes maar dit begint de spuigaten uit de lopen.
Als je zo doorgaat zoek ik het dichtstbijzijnde treinspoor op.
Ik ben wegh
Mijn bellen gaan meteen rinkelen, dit is niet goed!

maakt niet uit hij is zo bruut dat overleefd die trein niet is gewoon massa monster heb je die stats gezien![]()

Neeee! Hij zegt dat als Eddine voor de trein springt, de trein springt dan opzijZeg je nu dat die zo dik is, dat wanneer die op het spoor gaat liggen de trein dan ontspoort?![]()

Het gaat om level 5! 
TT maar weer aangepast, anders is het topic niet meer te volgen. Wel graag on-topic blijven verder (keuze uit 5).
Zeg je nu dat die zo dik is, dat wanneer die op het spoor gaat liggen de trein dan ontspoort?![]()
Wat is deze.
Kunnen mods geen PM's rondsturen aan alle actieve leden als dit soort legendarische topics langskomen, nu moet ik eerst alles gaan teruglezen.
Wat is deze.
Kunnen mods geen PM's rondsturen aan alle actieve leden als dit soort legendarische topics langskomen, nu moet ik eerst alles gaan teruglezen.
ik zeg toch massa monster kijk dan die stats tjoef tjoef word gewoon bang als jeromekke op het spoor
gaat staan
Anders verkloot jij ff mijn -powerlifters zijn dik grapje-Anders verkloot jij ff mijn -powerlifters zijn dik grapje-

Die heb ik net in een karma berichtje al verteld dat die een kudkint is.![]()
Anders verkloot jij ff mijn -powerlifters zijn dik grapje-