insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Wait wut ik bedoelde dat ze een paar jaar jonger is...
Ze is 15-16
Still old enough dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wait wut ik bedoelde dat ze een paar jaar jonger is...
Ze is 15-16
Voor een hersenscan heb je wel hersenen nodig.Eigenlijk hersenscan ja. Maar maakt er maar geen grapjes over, is al erg genoeg.
MSN bestaat al een tijdje niet meer....of heb je je versproken?![]()
Toen bestond msn wel nog.
---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 17:54 ----------
Debiel, het is niet eens voor mij oke? Ga ik lachen met jou als iemand van jouw familie in het ziekenhuis ligt?
Als het familie van je is zal er denk ik ook niks te zien zijn op die scan hoor.Debiel, het is niet eens voor mij oke? Ga ik lachen met jou als iemand van jouw familie in het ziekenhuis ligt?
Als het familie van je is zal er denk ik ook niks te zien zijn op die scan hoor.
Je mag overigens helemaal niet je mobiel aan hebben op een poli. Zet eens snel je mobiel uit mong**l. Vind het ook wel wreed dat je dermate betrokken bent met je familie dat je i.p.v. steun te bieden loopt te hetterschijten op het internet.
Ze is nu van mij Eddine. Ik wil wel iets regelen met haar zus voor jou.Potverdomme waarom negeer je mij?? Ben je "out of my league"forever alone
![]()
![]()
![]()

Als je zo doorgaat lig jij er straks ook.Hou je mond toch halve mong**l. In de wachtkamer moet je je gsm niet uit zetten. En wie moet ik steun bieden in godsnaam, ze ligt potverdomme op de intensieve en ik zit alleen in de wachtkamer, dus hou je debiele mond toe als je toch niets beters weet te zeggen.
Dat dachten je ouders ook toen ze jou kregen.Moet ik schrik van u hebben ofwa. Denk dat ik een mong**l nog wel nét aan kan --'