MuscleMeat

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo heeft dit topic zoveel posts?

Toen bestond msn wel nog.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 17:54 ----------

Debiel, het is niet eens voor mij oke? Ga ik lachen met jou als iemand van jouw familie in het ziekenhuis ligt?

GetXXL is de minst debiele op dit forum hoor. Wat wreed en onaardig van jou.

Debiel, het is niet eens voor mij oke? Ga ik lachen met jou als iemand van jouw familie in het ziekenhuis ligt?
Als het familie van je is zal er denk ik ook niks te zien zijn op die scan hoor.

Je mag overigens helemaal niet je mobiel aan hebben op een poli. Zet eens snel je mobiel uit mong**l. Vind het ook wel wreed dat je dermate betrokken bent met je familie dat je i.p.v. steun te bieden loopt te hetterschijten op het internet.

Héé heavenly blessed beauty, ik terug. Ik heb lekker die spiertjes gaan oppompe voor jou :$
Straks cammen?

TT maar weer aangepast, anders is het topic niet meer te volgen. Wel graag on-topic blijven verder (keuze uit 5).

:roflol::roflol:
Goed bezig Eric !

En te bedenken dat alles begon met t ijs van de ma van grote teen

Potverdomme waarom negeer je mij?? Ben je "out of my league"??? forever alone :( :( :(

• Topic Starter Topic Starter
Als het familie van je is zal er denk ik ook niks te zien zijn op die scan hoor.

Je mag overigens helemaal niet je mobiel aan hebben op een poli. Zet eens snel je mobiel uit mong**l. Vind het ook wel wreed dat je dermate betrokken bent met je familie dat je i.p.v. steun te bieden loopt te hetterschijten op het internet.

Hou je mond toch halve mong**l. In de wachtkamer moet je je gsm niet uit zetten. En wie moet ik steun bieden in godsnaam, ze ligt potverdomme op de intensieve en ik zit alleen in de wachtkamer, dus hou je debiele mond toe als je toch niets beters weet te zeggen.

Hou je mond toch halve mong**l. In de wachtkamer moet je je gsm niet uit zetten. En wie moet ik steun bieden in godsnaam, ze ligt potverdomme op de intensieve en ik zit alleen in de wachtkamer, dus hou je debiele mond toe als je toch niets beters weet te zeggen.
Als je zo doorgaat lig jij er straks ook.

2n6gjcw.jpg

nu word ik echt ****ing woest Tikkertjedap, geef verdomme antwoord!!!!!!

Terug
Naar boven