Fitness Seller

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Gaan we weer :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Toch wel knap dat je hetzelfde IP-adres als thuis hebt dan, lijntje doorgetrokken naar de wachtkamer in het ziekenhuis?

Voor zo ver ik weet is een GSM draagbaar en kan je thuis die ook gebruiken? Weet niet of ze dat in Holland kennen. Maar een GSM oftewel mobiel voor jullie, heeft geen kabel en kan je overaaal gebruiken. (y)

Voor zo ver ik weet is een GSM draagbaar en kan je thuis die ook gebruiken? Weet niet of ze dat in Holland kennen. Maar een GSM oftewel mobiel voor jullie, heeft geen kabel en kan je overaaal gebruiken. (y)
Alleen mong*len gebruiken niet de wifi thuis nee. Of is die niet aanwezig in je keuken?

Eric, zeg even dat je het IP hebt gebacktraced naar 'n lijntje van 'n Belgische kabel ISP oid.

Ben je echt zo dom? GSM heeft niks met je IP te maken, dat is je wifi

Wanneer gaan we daten? Ik ben ook dom, arrogant en lelijk. We hebben echt veel gemeen :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een bagger topic in voeding. Moved naar geouwehoer.

Hou je mond toch halve mong**l. In de wachtkamer moet je je gsm niet uit zetten. En wie moet ik steun bieden in godsnaam, ze ligt potverdomme op de intensieve en ik zit alleen in de wachtkamer, dus hou je debiele mond toe als je toch niets beters weet te zeggen.

tumblr_ma1nvfvSWD1rcz3lno1_500.gif

Vraag me af welke ex-lid van DBB dit is :scratch:
Geen leven, antwoordt binnen paar seconden, altijd thuis dus, kan niet eens normaal Nederlands schrijven (laat staan praten). Tbeest maybe?......leroy?.....zoveel keuzes :p

Ja GetXXL jij halve mong**l.

Terug
Naar boven