KathleenRawr
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- Massa
- 160kg
En die is net gemaakt? ;o
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er dan bewijs dat ik die Tikeri zou zijn? Nee, heb erachter gevraagd maar kunnen ze blijkbaar niet geven :s.

Toch wel, ip adres is gelijk.
Ip adres is soort van telefoon nummer voor je computer![]()
Kan het dat iemand dezelfde IP als iemand anders kan overnemen? En zo ja, dan zal dit wel gebeurd zijn. Misschien kan je dit IP adres dan verbannen van mij? Want ik heb het toch niet nodig en dan kan Tikeri er waarschijnlijk ook niet meer op? Of werkt dat zo niet :/

Hoezo in mijn kamer een watermeloen gegeten?Hoe komt het dan dat die tikkieir in jouw kamer een watermeloen heeft gegeten?
Kan het dat iemand dezelfde IP als iemand anders kan overnemen? En zo ja, dan zal dit wel gebeurd zijn. Misschien kan je dit IP adres dan verbannen van mij? Want ik heb het toch niet nodig en dan kan Tikeri er waarschijnlijk ook niet meer op? Of werkt dat zo niet :/
En DBBteam ook nog eens.
Welk account ga je verwijderen? Of kan ik geen een account van jou meer serieus nemen?

En DBBteam ook nog eens.
Welk account ga je verwijderen? Of kan ik geen een account van jou meer serieus nemen?
dan heb ik daarover niks gezegd