He ik gebruik sinds kort multi en vitamine c van kruidvat maar is het verstandig ook gewoon 2 stuks fruit op een dag te ete of is dat niet nodig?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet geen fruit en krijg toch genoeg vitamines binnen.kurgan zei:2 stuks fruit lijkt me wel t minste wat je moet eten op een dagmaar ja het is verstandig ook gewoon fruit te eten, greetz
Brutez zei:Fruit is gezond, heel gezond. Vergeet niet dat je lichaam meer te doen heeft dan alleen spiermassa aan te maken.
Mugje zei:iig ik zou het zelf niet nemen omdat ik het OPTIMAAL zou willen hebben, dus zou ik 6 gram te veel vinden...
kom maar met de feitenAmxerxes zei:OPTIMAAL hahahaha je lichaam functioneert helemaal niet optimaal zonder fruit.

Mugje zei:

oke het is goed voor je, maar er staat niet dat het lichaam zonder fruit niet optimaal functioneert...wazzup zei:Stoffen in thee en fruit werken anti-androgeen
[Link niet meer beschikbaar]
Polyfenolen, de grootste groep fytochemicalieën in groenten en fruit, remmen aromatase
[Link niet meer beschikbaar]
(ja ja ik weet, dat zijn geen feiten, maar een mening van een populaire wetenschapsjournalist, maar het is tenminste gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, iets wat je van veel andere opmerkingen hier op het board niet altijd kunt zeggen)