MuscleMeat

Frustratie winstrol depot

Gewoon de blauwe, die voel je toch echt amper. Snap t probleem daarbij niet zo goed. Gewoon slow motion erin of superfast darten dan voel je helemaal niets. Alles er tussenin geeft een pits. Maar ik kan mezelf wel 100x op een dag pitsen dus so what.

Alleen de spuiten klaarmaken is altijd k*t :p

ik gebruik ook altijd blauwtjes 0,6x30 kan je vrijwel voor alles gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:
Zoals ik al zei, voorlopig even genoeg geprikt en eerder ik tijd heb om geld te storten en dat de naalden binnen zijn is de kuur al voorbij.. Was een waarschuwing zodat andere mensen weten dat het niet gaat met slin :o ben er voorlopig even klaar mee
Nu is het iedere morgen slikken, kokhalzen & tanden poetsen :roflol:

:rolleyes:
Zoals ik al zei, voorlopig even genoeg geprikt en eerder ik tijd heb om geld te storten en dat de naalden binnen zijn is de kuur al voorbij.. Was een waarschuwing zodat andere mensen weten dat het niet gaat met slin :o ben er voorlopig even klaar mee
Nu is het iedere morgen slikken, kokhalzen & tanden poetsen :roflol:

Waarom gooi je er niet wat aanmaak ranja bij? :)

Dit is alleen maar een slechte ervaring omdat jij iets verwacht wat helemaal niet vanzelf sprekend is. Kan je de win depot in het algemeen wel de schuld geven.

32 x per maand prikken bedoel je zeker? Als je per week zet dan heb je zeker een hele berg peptides?
Dan ben je nog veel meer geld weg aan het gooien dan een flesje oplosmiddel opdrinken wat je nu doet.

Nee per week ondertussen 17 per week excl. de depot.. Pff gaan we hier niet steeds over door:mad: lees me log anders in me handtekening..

.

Laatst bewerkt:
Wat kom je dom lullen man achterlijke mong**l
Heb je überhaupt wel gelezen? Leuk voor je bicep ontmaagding

Terug
Naar boven