EricR zei:Ik zweer bij Newzbin, maar ja daar moet je voor betalen. Ze hebben momenteel wel een halve prijs actie, dus sla je slag als je lid wil worden van de beste indexsite.
In welk opzicht is newzbin beter dan FTD?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Ik zweer bij Newzbin, maar ja daar moet je voor betalen. Ze hebben momenteel wel een halve prijs actie, dus sla je slag als je lid wil worden van de beste indexsite.
Helaas doet FTD het echter nog steeds niet.FTD gaat weer (langzaam) online. Vanaf vandaag is er een nieuw beleid; heb respect voor elkaar ! Iedereen die zich misdraagt, anderen bewust uitdaagt of op een andere manier de boel verziekt zal zonder weerwoord, definitief worden gebanned. Dit geldt voor zowel posters als niet-posters. Overtreders verliezen ook direct hun FTD account en zijn nooit meer welkom. Let wel; kritiek mag natuurlijk best -- maar wees altijd opbouwend en denk goed na voordat je iets op FTD zet. Voor diegene die hier niet aan willen of kunnen voldoen; misschien is dit een mooi moment om voor jezelf te bepalen wat de waarde van FTD is, en hoe je daar mee om gaat. Zolang FTD nog steeds een vrijwillig en gratis initiatief is, willen en zullen wij niet omgaan met verontwaardigde, soms zelfs boze, gebruikers die dingen eisen. Het is tijd geworden om de "huftermentaliteit" op FTD hard te gaan aanpakken.
Nogmaals; wees aardig tegen elkaar en respecteer elkaar -- spreek elkaar aan alsof je in levende lijve recht tegenover die persoon zou zitten en behandel anderen zoals je zelf behandelt zou willen worden.
Beleefdheidsvormen worden gewaardeerd, huftergedrag wordt niet meer getolereerd. Zie jij iets wat je denkt dat het in de categorie "huftergedrag" valt, druk dan op de MOD knop en wij springen er bovenop.
Het forum krijgt een paar dagen rust, totdat dit nieuwe beleid goed doorgedrongen is.
LET OP : Ook zal vanaf vandaag alle FTD mail gelogged worden en overtreders zullen hiermee geconfronteerd worden. Hou hier rekening mee !
Met vriendelijke, bezorgde groet,
FTD Admins en moderatoren

roxxe zei:

Oxgene zei:Heb toch maar een jaartje besteld bij Newszbin.
Heb ook Giganews (70 dagen retentie) , dus dit kan er mooi bij.
Wat is 10 euro nou voor een jaar voor tig bestanden ?
Edit : FTD is weer up![]()

EricR zei:Om een indruk te geven van de grootte van Newzbin op ledenaantal. 90K leden en constant rond de 3K daarvan online. Gebacked door een redelijke professionele organisatie die niet gelijk een site down gooien als er wat gezeur is.
Centaur zei:Hier doet FTD het nog steeds niet? krijg zo'n stom pop up melding met alleen maar "ok" als ik op update klik.![]()

TongPo zei:
TongPo zei:
Dat doet grabit ook.EricR zei:Het is gewoon een website, je hebt er dus behalve een newsapp geen extra programma voor nodig. Ik gebruik newsleecher, die leest de nzb-files direct in.
)EricR zei:Het is gewoon een website, je hebt er dus behalve een newsapp geen extra programma voor nodig. Ik gebruik newsleecher, die leest de nzb-files direct in.