MuscleMeat

FTD moet stoppen

Wat ook helpt is kijken naar de naam van de poster, ken zelf veel namen al waarvan ik weet dat ze altijd kwaliteit posten.

Ook, en dan het liefst de oudste post pakken van die release met die naam, gezien er vaak doubles komen met fakes.

Verder, als er 1 releasegroup komt met een zogenaamde dvdrip, en er voor de rest alleen nog maar TS beschikbaar is, dan weet je eigenlijk al vrij zeker dat het een TS is.

Ik zit nu op Spotnet, maar wat een k*tprogramma zeg! Heeft iemand misschien een beter programma wat meer op FTD qua functies lijkt?

Leer gewoon met NZB search engines werken, ben je van al die programma's verlost. Bovendien vind je dan makkelijk 10x meer content.

Leer gewoon met NZB search engines werken, ben je van al die programma's verlost. Bovendien vind je dan makkelijk 10x meer content.
Helemaal mee eens, al moet ik toegeven dat er de laatste tijd heel veel password protected fakes opzitten, die niet door de search-engines worden bestempeld als password protected.

Zoek daarom altijd de oudste release op van 'n bepaald type. :)

Je had me ooit gezegd dat dat vooral bij apps is dacht ik? Ik download alleen HD films van usenet en apps komen meer van Warez-bb/downloadsites. Heb nooit last van fakes of pw protection op die manier.

Je had me ooit gezegd dat dat vooral bij apps is dacht ik? Ik download alleen HD films van usenet en apps komen meer van Warez-bb/downloadsites. Heb nooit last van fakes of pw protection op die manier.
Is inderdaad voornamelijk bij apps en andere software. Ik merk helaas alleen dat het de laatste tijd ook sporadisch is bij films (zelfs met bekende releasegroepen vermeld in de naam, moeilijk dus om van 'n legit te onderscheiden). Ben benieuwd dus hoe die trend gaat verlopen.

Ik vind spotnet daarintegen wel fijn. Maar wel minder spotts dan op FTD dat is wel jammer

Ben bang voor virussen en dat soort rotzooi. Met FTD en spotnet kan je mooi de Nederlandse series etc er uit halen zonder virussen

Antivirus? Mac? :P

Maar ik dacht ooit net hetzelfde, is gewoon een kwestie van gewoonte, na een tijd mis je het niet meer.

Ben bang voor virussen en dat soort rotzooi. Met FTD en spotnet kan je mooi de Nederlandse series etc er uit halen zonder virussen

er schijnen bepaalde functies voor spotnet te zijn die je kunt downloaden + installeren - ziet er dan bijna hetzelfde uit als ftd

Terug
Naar boven