AndroidHealthClinic

FTP'tjes gezocht

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik ben een voorstander van films downloaden via FTP, makkelijker gaat bijna niet...

Maar, mijn huidige bron stopt ermee, geen tijd meer...

Nu zoek ik andere bronnen om films te downloaden (liefst met NL subs)...

Kan ik deze vinden met google? Of hebben jullie wat te delen? ;)

ik zou zeggen probeer nieuwsgroepen icm ftd, makkelijker is er niet vind ik :p

ftp/fxp is sooooo '97 :P

• Topic Starter Topic Starter
Serieus.. ik snap er geen tiet van..

ik ben er zelf ook nu pas 2mndjes mee bezig, zal me trainingmaatjes die het mij ook heeft uitgelegd wel vragen het uit te leggen

eehm hoe kun je snel downloaden via ftp want mijne gaat maar met 12kb/s

Hmmzzz ftp ok ik hoorde van me sportmaatje Basler010 dat er enige uitleg moest komen voor de FTD oftewel nieuwsgroepen.

Wat heb je nodig als je zelf films wilt zoeken:
1. een programma om te downen mijn voorkeur : newsleecher final 3.8
2. Watchdog voor degene die zelf ook willen zoeken
3. Quickpar ( voor de rars te repareren die kapot zijn, dit doet ie automatisch )
4. FTD v3.7.3 ( voor de info en het automatisch vinden van de nzb )
5. een payserver :) kwanta kosta verschillend. Ik en basler010 gebruiken de payservers van Eweka. De payserver van eweka kost 7,50 per maand. je krijgt dan een 20mbit lijn op de nieuwsgroepen.

Waarom een payserver, omdat de meeste providers de snelheid knijpen op de nieuwsgroepen. En met een payserver heb je daar geen last van.

Welke snelheid haal je daar met een 20mbit lijn ??? De download snelhied zal komen op 2,3 mb/s dus een dvd van 4,5gb groot is in 20 minuten binnen.

Voor degene die niet zelf de films willen zoeken tja daar heb ik ook wel een oplossing voor ;) Er zijn sites waar de films gespot worden en je alleen reactie op de topic hoeft te geven en je de nzb gelijk kan downloaden. Voordeel : je kan gelijk alles zien en alles is nl ondertiteld. Dus voor degene die interesse hebben, give me a call.

wat is een NZB. om het simpel te houden de nzb is een samenvatting van alle rar en par2 bestanden die automatisch in je nieuwsleecher komen te staan voor te downloaden.

Dan heb je alles gedownload en je ziet op je hardeschijf in het mapje van de film rar en par2 files staan.
Klik gewoon een par2 file aan en Quickpar zal automatisch gaan kijken of er iets kapot is aan de rar files. Mocht er iets kapot zijn, dan zie je rechts automatisch repareren.

Is dat gebeurd, dan unrarren en wegburnen maar.

Greetz,
DDragon

Waarom nu FTD en geen FTP.

Voor de FTP-ers onder ons, tja het is maar net op welke verbinding de ftp zit. heb je een ftp op een 1 mbit upload lijntje. dan komt z'n upload naar jou op 128 kb/s als je alleen zit dan, zit je met 18 andere op de ftp dan kom je niet sneller als 7,1 kb/s.

mocht er een T1 lijn zijn voor de ftp-er tja dannog altijd het delen gebeuren.
Met nieuwsgroepen en een payserver is je 20mbit lijn ook daadwerkelijk een 20mbit en niks delen.

en @Test_Addicted

ik ben best bereid je op weg te helpen met de nieuwsgroepen en geloof me. Er staat op de uitleg pagina's een hoop wartaal maar
als ik het je uitleg met de nodige tools. Voor jou dus maar 2 :) newsleecher om te downen en Quickpar om te repareren geloof me dan kan
jij het ook.

Jouw voordeel, ik zit in de staff van zo'n site waar de spullen gepost en gespot worden met nederlandse subs. Dus alleen maar reageren en nzb aanklikken en downen maar.

nja, ik vind via ftp toch tmakkelijkste zenne...moet natuurlijk wel de goeie bronnen hebben ,nie van die noob dingen aan 12kb/sec...
maar meer zoiet

Getransfereerd: *******************.r00 47,68 MB in 47 secondes (1.006,4 KB/s)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom nu FTD en geen FTP.

Voor de FTP-ers onder ons, tja het is maar net op welke verbinding de ftp zit. heb je een ftp op een 1 mbit upload lijntje. dan komt z'n upload naar jou op 128 kb/s als je alleen zit dan, zit je met 18 andere op de ftp dan kom je niet sneller als 7,1 kb/s.

mocht er een T1 lijn zijn voor de ftp-er tja dannog altijd het delen gebeuren.
Met nieuwsgroepen en een payserver is je 20mbit lijn ook daadwerkelijk een 20mbit en niks delen.

en @Test_Addicted

ik ben best bereid je op weg te helpen met de nieuwsgroepen en geloof me. Er staat op de uitleg pagina's een hoop wartaal maar
als ik het je uitleg met de nodige tools. Voor jou dus maar 2 :) newsleecher om te downen en Quickpar om te repareren geloof me dan kan
jij het ook.

Jouw voordeel, ik zit in de staff van zo'n site waar de spullen gepost en gespot worden met nederlandse subs. Dus alleen maar reageren en nzb aanklikken en downen maar.

Relaxt.. :thumbs:

Ik pm van de week wel ff.. moet vandaag bijkomen van vannacht..

nja, ik vind via ftp toch tmakkelijkste zenne...moet natuurlijk wel de goeie bronnen hebben ,nie van die noob dingen aan 12kb/sec...
maar meer zoiet

Getransfereerd: *******************.r00 47,68 MB in 47 secondes (1.006,4 KB/s)

ligt ook aan je verbinding over zo'n bestandje doen we 20 sec :) dus we mogen niet klagen. En dan constant per 50mb 20 sec. Wil weleens zien als er 200 man op die ftp van jou zitten of je dan nog steeds zo'n transfer haald en het antwoord weet ik al. dat ga je nooit redden.

Maar ieder heeft z'n voorkeur natuurlijk ;)

@Test_Addicted : geen probleem ;) ik sleep je er wel ff doorheen, daarna lach je erom hoe simpel het kan zijn.
Heb het Basler010 ook wijs gemaakt en die is er nu verslaafd aan. Die mag straks een peleton hardeschijven gaan halen zovel download ie.

greetz,
DDragon

Terug
Naar boven