MuscleMeat

Full body schema

RestUnknown

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
69kg
Vetpercentage
3x per week

Legs
Squat 1x10
Stiff Leg Deads 2x10
Calf Raise 2x10

15 sets per week

Chest
Incline Bench 2x10
Dips 1x10

9 sets per week

Back
Chins 2x10
Rows 2x10

12 sets per week

Traps
Shrugs 1x10

3 sets per week

Shoulder
Shoulder Press 1x10
Lateral Raise 1x10
Rear Delt 1x10

9 sets per week

Biceps
Dumbbell Curls 2x10

6 sets per week

Triceps
Triceps Extensions 2x10

6 sets per week

Abs
Incline Situps 2x10

6 sets per week

Het gevoel dat ik hier bij heb, is dat ik na 35 minuten al gedaan heb en dus niet echt een voldaan gevoel heb, hoewel het aantal sets per week wel wel oke is voor de spiergroepen.

doe gwn al die oefeningen 3 x waarvan de eerste 'opwarm'

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben al vaak op Stronglifts terecht gekomen en hoewel Mehdi zelf zegt dat je spieren zal kweken, zie ik na het bekijken van foto's van mensen die het schema volgden inderdaad wel een toename, maar toch niet erg deftig.

Ik ben ook niet op zoek naar krachttraining, maar gewoon er een beetje wat gespierder uit zien.

Ik ben al vaak op Stronglifts terecht gekomen en hoewel Mehdi zelf zegt dat je spieren zal kweken, zie ik na het bekijken van foto's van mensen die het schema volgden inderdaad wel een toename, maar toch niet erg deftig.

Ik ben ook niet op zoek naar krachttraining, maar gewoon er een beetje wat gespierder uit zien.
:rolleyes: Zucht....

Ga dan maar lekker "deftige" pomp setjes doen in dat onzinnige schema wat je hebt gepost, zie je er over een jaar waarschijnlijk nog steeds hetzelfde uit.

• Like
Waarderingen: Inb4
8 oefeningen (19 sets totaal per workout) in 35 min klaar.
Nope, gaat niet werken.

1 set op de Squat, 1 set op de dip, de rest ook allemaal 1 set of hooguit 2.
Onzin schema.

Beter ga je adviezen opvolgen. UB/LB kan ook, Full body ook (3x p.w.).
Maar dan heel anders van opzet.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk, dit was eigenlijk meer een 'test'. Het is een schema dat ik heb genomen van de sticky "welk trainingsprogramme is geschikt voor mij" en met name HST.

Ik ben al lang op zoek naar een deftig schema, heb hier al meerdere keren mijn schema op gepost, en het advies dat ik altijd krijg is enkel wat een brak schema. En wederom ben ik weer niets wijzer. Geef me dan een deftig schema. Ik heb al zoveel verschillende threads gestart met schema's en altijd is het een slecht. Ik krijg nooit, wat in jullie ogen een deftig schema is, te zien.

Marr zegt: fully body gaat, maar dan anders van opzet, ik kan opzoeken naar full body schema's, maar zal altijd te horen krijgen dat het een slecht schema is en dat ik beter wat anders zoek. Maar mijn vraag is WAT dan?

Ik begrijp dat fitness zeer persoonlijk is, elk lijf is anders, maar zo kom ik ook niet verder.

Stronglifts/UB-LB/PPL/Conjugates

Veel te weinig volume in je training, denk je echt dat je van 1 set squats gaat gainen?

Kijk, dit was eigenlijk meer een 'test'. Het is een schema dat ik heb genomen van de sticky "welk trainingsprogramme is geschikt voor mij" en met name HST.

Ik ben al lang op zoek naar een deftig schema, heb hier al meerdere keren mijn schema op gepost, en het advies dat ik altijd krijg is enkel wat een brak schema. En wederom ben ik weer niets wijzer. Geef me dan een deftig schema. Ik heb al zoveel verschillende threads gestart met schema's en altijd is het een slecht. Ik krijg nooit, wat in jullie ogen een deftig schema is, te zien.

Marr zegt: fully body gaat, maar dan anders van opzet, ik kan opzoeken naar full body schema's, maar zal altijd te horen krijgen dat het een slecht schema is en dat ik beter wat anders zoek. Maar mijn vraag is WAT dan?

Ik begrijp dat fitness zeer persoonlijk is, elk lijf is anders, maar zo kom ik ook niet verder.

Dat het in een stickie staat betekend niet automatisch dat het goed is, he? Verder moet je dan maar het schema pakken waarvan jij denkt dat het goed is gewoon maar eens gaan trainen. Dan kun je daarna zelf gaan bepalen of het wel of niet verstandig is geweest.

spieren kweken duurt jaren.

En 1 setjes squats zal niet veel doen voor je benen.

Push/pull/legs of iets in die aard gaat je meer opbrengen.

Zelfs een 4 of 5 daagse split gaat je meer opleveren dan uw schema.

Terug
Naar boven