MuscleMeat

Fysiek Bruce Lee

Status
Niet open voor verdere reacties.

vechtsporter

Novice
Waardering
0
Okee wat vinden jullie (de bodybuilders) van het fysiek van bruce lee? :rolleyes:

Ikzelf vindt het namelijk belangrijk om niet alleen voor het fysieke te trainen maar ook voor de effectiviteit van de spieren, dus meer op veel spiervezels dan op opgeblazen spieren met weinig vezels en weinig conditie en minder controle.:D Ben hier dan ook informatie over gaan verzamelen omdat ik zelf namelijk ook aan vechtsport doe en dus snelheid maar ook veel kracht nodig heb.(fullcontact)

Maar over deze manier van trainen lees ik weinig in dit forum als ik kijk naar bijv. de trainingsschema's en oefeningen, terwijl ik zelf merk dat ik door deze manier van trainen veel sneller echt sterk wordt. ;) Dus ik dacht laat ik het eens onder de aandacht brengen.

Je zit op het verkeerde forum vriend...

Erhm..

Okee wat vinden jullie (de bodybuilders) van het fysiek van bruce lee?

Ikzelf vindt het namelijk belangrijk om niet alleen voor het fysieke te trainen maar ook voor de effectiviteit van de spieren, dus meer op veel spiervezels dan op opgeblazen spieren met weinig vezels en weinig conditie en minder controle. Ben hier dan ook informatie over gaan verzamelen omdat ik zelf namelijk ook aan vechtsport doe en dus snelheid maar ook veel kracht nodig heb.(fullcontact)

Maar over deze manier van trainen lees ik weinig in dit forum als ik kijk naar bijv. de trainingsschema's en oefeningen, terwijl ik zelf merk dat ik door deze manier van trainen veel sneller echt sterk wordt. Dus ik dacht laat ik het eens onder de aandacht brengen.

???

• Topic Starter Topic Starter
hoezo het gaat toch om bodybuilding???? alleen de manier waarop

Dit is het scooterforum mijn vriend!

bruce lee is ecto
als je er zo uit wilt zien moet je gaan "fitnessen" en op een vechtsport gaan, en erg weinig eten

[Link niet meer beschikbaar]

hoezo het gaat toch om bodybuilding???? alleen de manier waarop

Wat lul jij toch kerel?
Juist omdat het over bodybuilding gaat en niet zo'n vechtsportje geven wij geen moer om de effectiviteit van de spieren maar om het uiteindelijke uiterlijke resultaat.

:rolleyes:

Wat lul jij toch kerel?
Juist omdat het over bodybuilding gaat en niet zo'n vechtsportje geven wij geen moer om de effectiviteit van de spieren maar om het uiteindelijke uiterlijke resultaat.

Ja! Wij gaan voor domme kracht, beuken in plaats van denken

verkeerde sectie inderdaad. post m ff waar shutterspeed naar linkt. Hoewel ik denk dat niet heel veel mensen je mening zullen delen en streven naar het fysiek van Bruce Lee.

Train op de powerlift manier als je sterk wilt worden, bruce lee is echt niet sterk, ik zie hem geen 110 kg drukken :p

In de films kon hij inderdaad alles ja.

Wij gaan voor een mooie lichaam, Bruce Lee voor kracht en behendigheid.

Toch zou ik echt wel zoals Bruce Lee kunnen vechten hehe wat die gast allemaal kon is echt nooit meer na te doen, en wat een kracht had die man ook zeg.

kweet zeker dat griffin em pakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven