Fitness Seller

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Ik heb buiten de ring/kooi nog nooit gevochten. Op straat los ik het op met woorden of ik loop weg, heb geen zin om iets te doen/meemaken wat je heel je leven lang achtervolgd. Ken genoeg jongens die daarvoor vast hebben gezeten, neergestoken zijn of iemand invalide hebben getrapt, daar pas ik mooi voor.

het zijn ook meestal de ervaren/sterke vechtsporters die weglopen van een ''conflict'' terwijl de nog-nooit-gevochten-hebbende ectomannetjes boven hun onzekerheid uit moeten komen en meteen willen vechten omdat z'n vrienden toevallig kijken.

het zijn ook meestal de ervaren/sterke vechtsporters die weglopen van een ''conflict'' terwijl de nog-nooit-gevochten-hebbende ectomannetjes boven hun onzekerheid uit moeten komen en meteen willen vechten omdat z'n vrienden toevallig kijken.

• Groepsdruk
  • slechte invloed van vrienden, idolen (rappers en consorten)
  • televisie
  • ...

Twee keer klappen gehad in m'n leven.

1. Vastgebonden op een stoel gezeten en door 2 man met de kolf van een pistool en met de vuist in m'n gezicht en op m'n hoofd geslagen (zichtbare littekens aan overgehouden) en ook op m'n lichaam getrapt en geslagen.
Dankzij de vrouw die erbij was bleef het bij 2 gebroken vingers, gekneusde rib, redelijk wat bloedverlies, 2 blauwe ogen en blauwe plekken overal.

2. Aan het werk als portier en een dronken vrouw slaat me vol met de vuist in me b**kes, haar toen letterlijk onder de arm genomen en naar buiten gebracht.
belasting niet op tijd betaald ?:D
denk dat ik mentaal echt gebroken zou zijn geweest na zoiets, vooral ook bij dat verhaal dat ie gestoken word.

Ah DBB, waar iedereen om het hardst om de doodstraf roept als een Marokkaan een brood steelt om vervolgens als een ware "alfa" op te lopen scheppen over al die lui die men het ziekenhuis in heeft geschopt en geslagen.

Ah DBB, waar iedereen om het hardst om de doodstraf roept als een Marokkaan een brood steelt om vervolgens als een ware "alfa" op te lopen scheppen over al die lui die men het ziekenhuis in heeft geschopt en geslagen.

Misschien moet je even de moeite nemen om het topic door te lezen voordat je weer bullshit gaat lullen.

Oeps te laat!

Misschien moet je even de moeite nemen om het topic door te lezen voordat je weer bullshit gaat lullen.

Oeps te laat!

Had ik al gedaan, vandaar ook mijn opmerking, toch bedankt voor de tip he!

Misschien had je pa destijds ook eens met iemand moeten gaan praten voordat ie zijn vijfjarige zoontje adviseerde een klasgenootje uit groep 1 neer te tikken. Of misschien ben ik gewoon gek en is dat heel normaal, kan ook.

Misschien had je pa destijds ook eens met iemand moeten gaan praten voordat ie zijn vijfjarige zoontje adviseerde een klasgenootje uit groep 1 neer te tikken. Of misschien ben ik gewoon gek en is dat heel normaal, kan ook.

je kent de situatie niet, als je kind elke keer gepest wordt door andere kinderen dan is het helemaal niet verkeerd dat hij/zij een keer flink van zich afbijt.

al moet ik zeggen dat het in het verhaal van erwin klinkt als: wordt klein beetje geplaagd en maait gelijk dat andere kind op zn bek.

belasting niet op tijd betaald ?:D
denk dat ik mentaal echt gebroken zou zijn geweest na zoiets, vooral ook bij dat verhaal dat ie gestoken word.

Lol, denk dat er weinig meer ontdoken zou worden als ze zulke maatregelen zouden nemen.:D

Was best een traumatische ervaring, daarna realiseer je je dat het veel slechter had kunnen aflopen als bijv. die vrouw er niet bij was geweest.Bottom line is je moet toch door, anyway is inmiddels al een tijdje geleden en nu niet meer dan een anekdote eigenlijk, alleen niet van het soort dat je je kleinkinderen verteld.:o

Laatst bewerkt:
Lol, denk dat er weinig meer ontdoken zou worden als ze zulke maatregelen zouden nemen.:D

Was best een traumatische ervaring, daarna realiseer je je dat het veel slechter had kunnen aflopen als bijv. die vrouw er niet bij was geweest.Bottom line is je moet toch door, anyway is inmiddels al een tijdje geleden en nu niet meer dan een anekdote eigenlijk, alleen niet van het soort dat je je kleinkinderen verteld.:o
Nee maar srs, waar was je mee bezig dat je in zo'n situatie bent terechtgekomen (als je dat wilt delen ofc).

Heftige shit...denk dat veel mensen er gebroken uitkomen..

-

Laatst bewerkt:
Nog nooit iemand geslagen of zelf klappen gehad... lekker rustig :D

Dan heb je niet goed gelezen aangezien de meeste hier uit zelfverdediging handelden of zelf klappen kregen :rolleyes:

je kent de situatie niet, als je kind elke keer gepest wordt door andere kinderen dan is het helemaal niet verkeerd dat hij/zij een keer flink van zich afbijt.

al moet ik zeggen dat het in het verhaal van erwin klinkt als: wordt klein beetje geplaagd en maait gelijk dat andere kind op zn bek.

:roflol: Het was waarschijnlijk allemaal niet zo bedoeld maar ik gaf hem een klap en daardoor kreeg hij een bloedneus. Het was mijn vader denk ik meer te doen om idd een beetje van je af te bijten. Dat hij daarbij toevallig een bloedneus kreeg kan iedereen overkomen. Voor het zelfde geld sloeg ik hem op zijn wang en schrok hij er eventjes van zodat hij ophield. Maar zoals ik al zij weet ik er niets meer van;)

ik woonde nog op kamers en had een vriend die een keer 250 gulden van mij had gestolen en mij steeds
probeerde te ontlopen dat heeft hij een half jaar volgehouden totdat ik hoorde van vrienden dat hij in een cafe was ..

ik erheen heb hem gezegd nu mijn geld en naar buiten .. eenmaal buiten kreeg ik voordat ik wat kon zeggen een klap voor mijn kop .. mijn bril vloog door de lucht .. op dat moment ging bij mij echt een knop om ik heb hem zo hard en zo vaak geslagen en getrapt waar ik hem maar raken kon .. en hij maar vluchten .. ik heb hem zo.n 25 meter door de straat getrapt .. toen lag hij plat.. ik zeg nu mijn geld
dat had hij niet .

oke geef maar je horloge. ketting .. ring.. totdat ik mijn 250 gulden heb heb hem helemaal uitgekleed
totdat hij alleen nog maar een t-shirt sokken en schoenen aanhad zo moest hij naar huis ...

ben ook een keer helemaal in mekaar geslagen door een stel gasten.. het was toen de rage om de
tankdop van je brommer te stelen was ook gebeurd bij ons buurthuis kwamen die gasten binnen en gaven ons de schuld .. al mijn zogenaamde vrienden waren binnen 3 seconden weg stond ik daar alleen tegen 4 gasten nou dan doe je niet veel he?? ben helemaal total loss geslagen ...

werd wakker op de 1e hulp moest 4 dagen in het ziekenhuis blijven .. was helemaal beurs bont en blauw
gekneusde ribben .. tand kwijt .. bril weer kapot hahaha .. waren kampers worden toch door de gemeente beschermd probeer dan maar eens geld te halen .. was echt bang van die gasten toen

is eigenlijk de enigste 2 keer dat ik wat meegemaakt heb nu loop ik ervoor weg je schiet er toch niks mee op

Yep je komt er niet verder mee vechten is kansloos.

vechtsport is weer wel prachtig vind ik.

Heb wel een aantal dingen gedaan en meegemaakt maar kan en wil dat liever niet delen hier.
respect voor ieder die dat wel kan.

Yep je komt er niet verder mee vechten is kansloos.

vechtsport is weer wel prachtig vind ik.

Heb wel een aantal dingen gedaan en meegemaakt maar kan en wil dat liever niet delen hier.
respect voor ieder die dat wel kan.

in het geval van specialpaint is het wel opgelost dmv geweld
hij had weer 250 euro aan spullen terug :D

De wigger zat er nog altijd. Naar huis gelopen en m'n boksbeugel gepakt. Terug naar daar om die wigger aan te pakken. Hij zat daar stoer te doen en op te scheppen tegen een paar jongere vriendjes en vriendinnetjes.

Direct bij z'n keel gegrepen en er op beginnen slaan als een bezetene. Totaal geen controle meer over mezelf, roepen als een gek. Het enige dat ik zag was z'n hoofd.
Hij heeft zelf niet de tijd gehad om iets terug te doen. Gewoon blijven slaan en roepen tot m'n vriendin en iemand anders mij eraf hebben gesleurd. Daar is het bij gebleven.

Jij hebt als een bezetene met een boksbeugel op iemand z'n hoofd zitten rammen? En daar is het bij gebleven?

in het geval van specialpaint is het wel opgelost dmv geweld
hij had weer 250 euro aan spullen terug :D

Ja en die moet je eerst nog zien te verkopen enz.
Iemand die je naait een pak slaag geven of terugpakken lucht wel op, het is alleen maar tijdelijk.

Het gaat om je mindset, dat je denkt dingen op te kunnen lossen met geweld.
Een paar keer lukt het maar het gaat een keer tegen je werken of je komt een tijd vast te zitten.

Ik kan me nog wel een gevecht herinneren met 10 vampieren, dat is al een hele tijd geleden. Ze waren gewapend met machinepistolen die zilveren kogels afvuurden, en ze hebben al hun magazijnen op mij leeggeschoten. Dat is het laatste wat ik me kan herinneren, daarna werd ik wakker in een doodskist, men had mij levend begraven. Ik moest toen mezelf uitgraven en had ik even geluk dat het zo'n fragiele doodskist was. Ik wilde wraak. Vervolgens heb ik ze opgezocht, grote hoeveelheden bonen en knoflook gegeten en ik heb ze allemaal vergast.

Terug
Naar boven