XXL Nutrition

Ga ik nog groeien

mekki

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Ik heb een vraag ga ik nog groeien ik ben 15jaar best klein voor mijn leeftijd. Ik ben 1.65m. En kan ik ook wat doen om mijn groeiproces te bevorderen.

groetjes

Mekki.

ik heb hier vaak gelezen dat pindakaas helpt om je te doen groeien! Dus pindakaas onder je voeten en op je hoofd smeren;)! It works!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je snelle reactie maar hoe bedoelt u dat smeren of eten??

grrr,

mekki

smeren

smeren idd;), het is eigenlijk zeer bizar, maar het zijn bepaalde bestandelen die je zo beter opneemt en snel over het hele lichaam verspreid kunnen worden zodat je sneller groeit! Ken de naam niet meer van de stof dat stimuleerd om te groeien:( maar het zit erin! Mischien dat iemand anders de naam nog weet????;)

Wow om eerlijk te zijn is dit de eerste keer best raar dat als je pindakaas smeert dat je langer wordt:P heeft iemand hier nog ervaring mee en evt. tijdsduur.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 18:30 ----------

Hoezo groeispurt zal wel komen mijn vriend is 15 en is 1.86.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 18:33 ----------

smeren idd;), het is eigenlijk zeer bizar, maar het zijn bepaalde bestandelen die je zo beter opneemt en snel over het hele lichaam verspreid kunnen worden zodat je sneller groeit! Ken de naam niet meer van de stof dat stimuleerd om te groeien:( maar het zit erin! Mischien dat iemand anders de naam nog weet????;)

En ja hoe lang moet ik het erop houden en gewoon geleidelijk over het lichaam smeren + evt, uitlegging.

Ik heb nooit een groeispurt gehad, fml.

ik smeerde het meestal op mn ballen. wel uitkijken voor de hond, heb ik een keer een klein ongelukje mee gehad, zeg maar...

wel uiteindelijk nog 4-5cm extra gegroeid.

Ja oke ik ben nog wel blij dat ik geen lilliputter ben :)

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 18:40 ----------

Graag serieuze reacties.

Ik heb helaas smeerkaas gebruikt in plaats van pindakaas, en ben maar een lullige 1.72 :(.
Maak niet dezelfde fout!

HAHAHAH naja 1.72 is goed genoeg toch ;) dan zie je er ook gelijk buffed uit lol

ik was geloof ik net geen 18 toen ik uitgegroeid was ben dan ook wel ong. 1.92 geworden.
maar je bent 15, nog genoeg tijd hoor

nu kan je nog ff groeien, maar in september is het gedaan.

Terug
Naar boven