Fitness Seller

Gal Ferreira Yates (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Lork

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 mei 2007
Waardering
265
Lengte
1m78
Massa
99kg
[Link niet meer beschikbaar]

You don't want to miss this leg workout with the beautiful and sexy Gal Ferreira Yates. Gal is a former figure world champion in Brazil and is palnning to complete in the US in the near future.

Gal talks about hpw she got started in the sport of figure, how she met Dorian Yates, and how she loves the hardcore atmosphere at temple gym!
:D

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
29 feb 2008
Waardering
1.040
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Dorian is one lucky bastard

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 jul 2009
Waardering
293
Lengte
1m98
Massa
120kg
Lekker lichaam maar die stem is mij een beetje te laag :P

hardcorebuilder

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2006
Waardering
358
vind haar totaal niks.
geef mij trish warren maar.

sezer0sezer

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 nov 2010
Waardering
28
Lengte
1m65
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
Haar voice is ****ed up

Tabakstiaan

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 jan 2009
Waardering
545
Krijg er een beetje ladyboy gedachten bij.

(no homo)

Silentio

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2009
Waardering
919
Lengte
1m93
Massa
106kg
zozo dorian en trannies, wie had dat ooit verwacht

bappi

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2010
Waardering
79
Lengte
1m84
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
wat een kontje

Madmel

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
29 mrt 2005
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
107kg
Vetpercentage
15%
Tja gewoon een accentje , who cares !
Haar onderstel is geil brrrr

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
3.231
Jammer van die smith squat. Stem lijkt idd erg op een tranny.

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Waardering
3.993
Jammer van die smith squat.
???

Prima manier om je benen goed te isoleren van je UB. En het is nog minder isolatie dan leg press, daarbij komt er nog minder spanning op je core. Je kunt je spieren sterk prikkelen met een Smith squat.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
3.231
???

Prima manier om je benen goed te isoleren van je UB. En het is nog minder isolatie dan leg press, daarbij komt er nog minder spanning op je core. Je kunt je spieren sterk prikkelen met een Smith squat.
Nee, smith squat forceert je in een onnatuurlijke ROM en houding, laat geen stabiliserende spieren werken, leert je de functionele techniek van een squat niet te beheersen, en is tot slot nergens voor nodig. Als je gaat squatten, doe het dan fatsoenlijk, je rijdt ook niet meer met zijwieltjes aan je fiets.

Tartarus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 okt 2010
Waardering
219
Lengte
1m87
Massa
80kg
dat kontje :heart:

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Waardering
3.993
Nee, smith squat forceert je in een onnatuurlijke ROM en houding, laat geen stabiliserende spieren werken, leert je de functionele techniek van een squat niet te beheersen, en is tot slot nergens voor nodig. Als je gaat squatten, doe het dan fatsoenlijk, je rijdt ook niet meer met zijwieltjes aan je fiets.
We hebben het over een ervaren ''atleet'' dus het ''leren'' squatten is niet van toepassing. En een onnatuurlijk ROM betekend niet dat je er geen spiermassa mee kan opbouwen. En over de stabiliserende spieren, daarom zei ik ook: isoleren. Squatten is een prima oefening, en voor powerlifters heilig, maar voor bodybuilders niet.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
3.231
We hebben het over een ervaren ''atleet'' dus het ''leren'' squatten is niet van toepassing. En een onnatuurlijk ROM betekend niet dat je er geen spiermassa mee kan opbouwen. En over de stabiliserende spieren, daarom zei ik ook: isoleren. Squatten is een prima oefening, en voor powerlifters heilig, maar voor bodybuilders niet.
Hoe weten we dat ze los kan squatten? Ik heb het haar nog niet zien doen iig. Het filmpje doet eerder vermoeden dat ze alleen de smith gebruikt.

Een onnatuurlijke ROM is schadelijk.

Als je wil isoleren zijn er betere oefeningen.

Voor powerlifters, en voor bodybuilders is de losse squat de beste oefening voor de benen.

Dit is bijv. een EMG van de quadriceps:

Squats (parallel depth, shoulder-width stance) - 88
Seated leg extensions (toes straight) - 86
Hack Squats (90 degree angle, shoulder-width stance) - 78
Leg press (110 degree angle) - 76
Smith machine squats (90 degree angle, shoulder-width stance) - 60
Smith scoort op alle EMG's relatief zwak. Ik raad iedereen sterk af om smith squat te doen, zowel voor massa als voor je gezondheid.

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Waardering
3.993
Oké ik squat ook niet in de Smith, maar lunges vind ik er altijd erg lekker in gaan.

Squat spreek je de meeste vezels mee aan, althans dat is toch wat de EMG studie laat zien? Maar betekend dat ook dat je elke vezel tot in het diepst van je spier maximaal prikkelt? Soms is isoleren goed om dat voor elkaar te krijgen. Alleen maar squatten voor je benen vindt ik te weinig. Misschien voor een beginner niet, maar een ervaren atleet heeft variatie in stimulatie nodig. Mijn ervaring is dat je bijvoorbeeld je quadriceps niet maximaal kan stimuleren door alleen te squatten. Uiteindelijk faal je omdat je techniek gaat lijden onder het gewicht. Dat ga je compenseren door andere spiergroepen meer te belasten.

Een onnatuurlijk ROM schadelijk .. Dan zouden we alle machines nooit meer moeten aanraken?

Ironeather

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2008
Waardering
69
Lengte
1m93
Massa
121kg
Vetpercentage
11%
Kom op Big T wil je nu zeggen dat de smith squat niet functioneel is haha best raar dat mijn quads dan 75 cm op 8 % bf zijn.

Bovenaan