XXL Nutrition

Galen

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me af of Mister10 een ama wilt.
 
Zijn Cools en jij vrienden of misschien zelfs alter ego's?
 
Kermis dit jaar?
Op de zaterdag of zondag misschien.
Heb je lyle McDonald eens ontmoet en zo ja hoe was dat?
Nope. Spreek hem wel met enige regelmaat via FB. Probeerde hem naar de Human Performance Conference in Amsterdam te halen, maar veel verder dan een eventuele webcast kwam ik niet met hem.
Hoeveel verlies heb je al gedraaid met je boeken :trollface:
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat ik er met 3000-4000 euro niet ver naast zit.

Heb je inmiddels kunnen accepteren dat jij niet de bedenker van de 123 regel bent?
Kan je dit gedachtegoed uitleggen aan de lezer die wellicht niet zo op de hoogte is van ons 8e wereldwonder?
Dat is voor mij te hoog gegrepen, alleen @Mister10 kan dat in de ware natuurlijke aard ervan goed uitleggen.
Ik vraag me af of Mister10 een ama wilt.
Ik vraag het mij ook af. Wat ik wel weet is dat wij een AMA van @Mister10 willen.
Zijn Cools en jij vrienden of misschien zelfs alter ego's?
Nee.

Edit: Ik zie dat het tegenwoordig Mister TN is.
 
Laatst bewerkt:
Ik blast en cruise en wil kinderen nemen over 3 jaar neem op dit moment geen hcg
Hoe zou jij het aanpakken?
 
Wat vind jij het best aan dit forum en wat het minst?
 
Door wat voel jij je het meest geliefd?
 
Wanneer je een push pull legs schema gebruikt met 4 trainingen per week, is het wijsheid om een dag tussen pull en legs aan te houden vanwege de overlapping? Ik lees soms artikelen waarin gesteld word dat wanneer je na een "heavy" dag en hele lichte dag inplant je de periode van verhoogde eiwitsynthese verlengt, zonder je herstel in de weg te zitten.

Zou je dan kunnen stellen dat de overlapping dan als een lichte dag kunt tellen? Mijn kennis in deze is dusdanig basaal dat het hier een beetje stopt voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan het dat een True Natural Bodybuilder als jij zoveel van AAS weet?
 
Ik ben tegen de verwachting van sommigen in niet daadwerkelijk autistisch. Ik heb wel wat autistische trekjes, maar die hebben de meesten wel in meer of mindere mate schat ik.
Ik ben juist heel normaal..
 
Ik ben juist heel normaal..
Zou je dan eens geen topic aanmaken of ga je het blijven negeren? Bespreek het eerst eens met je begeleiders of ze het goed vinden voor je mentale toestand maar ik zie weinig problemen daarin.
 
Ik blast en cruise en wil kinderen nemen over 3 jaar neem op dit moment geen hcg
Hoe zou jij het aanpakken?
Ik zou over 1 à 2 jaar bij mij aankloppen voor consultancy.

Wat vind jij het best aan dit forum en wat het minst?
Het beste: dat Mister TN lid is.
Het slechtste: dat Mister TN niet meer actief is.

Door wat voel jij je het meest geliefd?
Ik vind je vraag een beetje ambigu, dus ik hoop dat ik het goed heb. Maar ik voel mij het meest geliefd vanwege mijn makkelijk te begrijpen posts.

Wanneer je een push pull legs schema gebruikt met 4 trainingen per week, is het wijsheid om een dag tussen pull en legs aan te houden vanwege de overlapping? Ik lees soms artikelen waarin gesteld word dat wanneer je na een "heavy" dag en hele lichte dag inplant je de periode van verhoogde eiwitsynthese verlengt, zonder je herstel in de weg te zitten.

Zou je dan kunnen stellen dat de overlapping dan als een lichte dag kunt tellen? Mijn kennis in deze is dusdanig basaal dat het hier een beetje stopt voor mij.
Je kunt in principe prima een pull-dag na een legs-dag inplannen, het is afhankelijk van hoe je beide trainingen inricht qua keuze van oefeningen, alsook intensiteit/volume. Maar wat veel eenvoudiger is, is om het als volgt te structureren:
dag 1: push
dag 2: rust
dag 3: pull
dag 4: rust
dag 5: legs
dag 6: rust
dag 7: push

Je hebt dan de minste kans dat je het 'fout' doet.
Hoe kan het dat een True Natural Bodybuilder als jij zoveel van AAS weet?
Interesse voor de wetenschap erachter.
 
Is er een reëele mogelijkheid om kinderen te krijgen voor iemand aan de trt, zonder hiermee te hoeven stoppen?
 
En, komt er nog een boek met relatie voeding <> hormonen?

Of heb je hier een goed alternatief voor?
 
Wat denk jij van:
- intermittent fasting , zowel de algemene gezondheidsaspecten ervan als ook of het veel invloed heeft op spiergroei en bodybuilding
- het keto-dieet, zelfde verhaal
 
Is er een reëele mogelijkheid om kinderen te krijgen voor iemand aan de trt, zonder hiermee te hoeven stoppen?
Ja, met hCG-therapie.
En, komt er nog een boek met relatie voeding <> hormonen?

Of heb je hier een goed alternatief voor?
Alleszins niet van mijn hand, maar je zou Pubmed kunnen proberen. Zoeken op diet[TIAB] AND <hormoon waar het je om gaat>[TIAB].
Wat denk jij van:
- intermittent fasting , zowel de algemene gezondheidsaspecten ervan als ook of het veel invloed heeft op spiergroei en bodybuilding
- het keto-dieet, zelfde verhaal
Ik heb me in beide nooit echt verdiept, maar ik heb van beide nooit gezondheidsvoordelen gezien die aan de methode an sich liggen. Dat wil zeggen; los van het gerealiseerde gewichtsverlies (dan wel het switchen van totale kutvoeding naar goede voeding). IF lijkt me niet optimaal voor bodybuilding vanwege de te grote spreiding van eiwitinname over de dag.

Beide methoden zijn verder prima als het je dieettrouw waarborgt. Ketodieet tevens wel effectief bij epilepsiepatiënten.
 
Wat vind jij van SARMs t.o.v. AAS? Is het, volgens jou, een potent alternatief voor sporters die geen spuit willen of durven zetten?
 
Wat is jouw advies voor alle winstrol only zomerkuurders?
 
Wat vind jij van SARMs t.o.v. AAS? Is het, volgens jou, een potent alternatief voor sporters die geen spuit willen of durven zetten?
Dan zou ik eerder gaan voor de reguliere orale AAS. SARMs zijn net zo schadelijk voor de lever als de reguliere orale AAS als je het uitzet tegenover hoeveel spiermassa het oplevert. Daar ben ik redelijk zeker van.

Mocht je de schade willen beperken, neem mitochondriale antioxidanten, daar is wat bewijs voor dat het mogelijk helpt. Zie ook mijn paper hierover: https://sciencedirect.com/science/article/pii/S0306987716302158
Wat is jouw advies voor alle winstrol only zomerkuurders?
Volgende zomer proberen er iets eerder bij te zijn. De herfst staat al voor de deur.
 
Hoe hoog is je IQ?
 
Back
Naar boven