MuscleMeat

Galen

Bezoekers in dit topic

Je hebt meerdere nicknames gehad in het verleden. Spuitelf is me bijgebleven...

Hoe kwam je op die naam en op je huidige?
 
Hoe hoog is je IQ?
Weet ik niet.
Je hebt meerdere nicknames gehad in het verleden. Spuitelf is me bijgebleven...

Hoe kwam je op die naam en op je huidige?
Vergeet GetXXL niet. Spuitelf weet ik niet meer, is héél lang geleden. (Ik had die account al geregistreerd voordat ik überhaupt ging trainen. Daar zat een jaar tussen.)GetXXL wilde ik eigenlijk GetBig, maar dat pikte de server niet. Weinig originele naam verder. Galen kwam ik op door een praatje dat werd gehouden op de Universiteitsdag van de UU dat jaar. Daar vertelde de spreker dat Galen in zekere zin de eerste sportarts ooit was. Ik wijzigde m'n forumnaam omdat iemand getxxl.nl had aangemaakt en ik daar niet mee geassocieerd wilde worden. Was een baggerfitnesswebsite.
 
Ja, met hCG-therapie.

Alleszins niet van mijn hand, maar je zou Pubmed kunnen proberen. Zoeken op diet[TIAB] AND <hormoon waar het je om gaat>[TIAB].

Ik heb me in beide nooit echt verdiept, maar ik heb van beide nooit gezondheidsvoordelen gezien die aan de methode an sich liggen. Dat wil zeggen; los van het gerealiseerde gewichtsverlies (dan wel het switchen van totale kutvoeding naar goede voeding). IF lijkt me niet optimaal voor bodybuilding vanwege de te grote spreiding van eiwitinname over de dag.

Beide methoden zijn verder prima als het je dieettrouw waarborgt. Ketodieet tevens wel effectief bij epilepsiepatiënten.
heb je toevallig een idee of er enigzins documentatie mbt dehydroboldenone is , dan heb ik het voor de duidelijkheid over de lab variant en niet over de door de 5 ar reductie variant.intressant middel helaas wat weinig tot geen documentatie .En is dhb in jouw uberhaupt een aanvulling op ons arsenaal ?
 
Nog van plan om voor een phd te gaan in toxicologie oid?
 
Op het forum zijn er veel leden die een goede basiskennis van anabolen hebben. Er zijn echter ook wel wat randdebielen die spuiten en slikken wat ze kunnen krijgen zonder aan eventuele gevolgen te denken.

Wat is volgens jou de maximum aangeraden termijn om te kuren, als een natuurlijk herstel nog gewenst is?
 
heb je toevallig een idee of er enigzins documentatie mbt dehydroboldenone is , dan heb ik het voor de duidelijkheid over de lab variant en niet over de door de 5 ar reductie variant.intressant middel helaas wat weinig tot geen documentatie .En is dhb in jouw uberhaupt een aanvulling op ons arsenaal ?
Ik weet niet zeker wat je bedoelt met die varianten, maar dihydroboldenon is per definitie altijd 5a-gereduceerd. Als je een andere AAS bedoelt die niet 5a-gereduceerd is, dan heeft deze een andere naam.
Nog van plan om voor een phd te gaan in toxicologie oid?
Ik wil een PhD in True Natural Bodydildoing behalen met Mister TN als mijn promotor.
Op het forum zijn er veel leden die een goede basiskennis van anabolen hebben. Er zijn echter ook wel wat randdebielen die spuiten en slikken wat ze kunnen krijgen zonder aan eventuele gevolgen te denken.

Wat is volgens jou de maximum aangeraden termijn om te kuren, als een natuurlijk herstel nog gewenst is?
Ligt eraan wat je bedoelt met natuurlijk herstel. Natuurlijk herstel van het gehele lichaam, of slechts van de eigen testosteronproductie?
 
Ligt eraan wat je bedoelt met natuurlijk herstel. Natuurlijk herstel van het gehele lichaam, of slechts van de eigen testosteronproductie?

Het herstel van het gehele lichaam is mede afhankelijk van de gebruikte middelen (vb: zware orals en impact op lever/nieren).

Laten we het dus maar houden op het herstel van de eigen testosteronproductie...
 
Laatst bewerkt:
1. Als we ervan uitgaan dat totale kcal en EKV inname juist afgestemd zijn op het doel dat iemand wil bereiken (Meer spiermassa, minder vetmassa), In hoeverre dragen de volgende aspecten volgens jou nog bij aan het behalen van het beoogde resultaat:

- De keuze van voedingsmiddelen
- De timing / Frequentie van het nuttigen van voeding
- Carbcycling / cyclisch dieten (Kcal en koolhydraat inname manipuleren en afstemmen op het trainingsprotocol).

2. Wanneer had je voor het laatst ongelijk over iets significants en wat was dat.

3. Wat is je lievelingsgerecht
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet zeker wat je bedoelt met die varianten, maar dihydroboldenon is per definitie altijd 5a-gereduceerd. Als je een andere AAS bedoelt die niet 5a-gereduceerd is, dan heeft deze een andere naam.

Ik wil een PhD in True Natural Bodydildoing behalen met Mister TN als mijn promotor.

Ligt eraan wat je bedoelt met natuurlijk herstel. Natuurlijk herstel van het gehele lichaam, of slechts van de eigen testosteronproductie?
dank je voor de push in de goeie richting , idd ook de lab geproduceerde is 5a reduceerd.Denk dat ik eens wat vragen op een brewers forum ga stellen ^^
 
Het herstel van het gehele lichaam is mede afhankelijk van de gebruikte middelen (vb: zware orals en impact op lever/nieren).

Laten we het dus maar houden op het herstel van de eigen testosteronproductie...
Daar is weinig goede data over (over jarenlang kuren). Maar mijn ervaring is dat de meesten ook na jaren nog herstellen, duurt alleen (veel) langer.

1. Als we ervan uitgaan dat totale kcal en EKV inname juist afgestemd zijn op het doel dat iemand wil bereiken (Meer spiermassa, minder vetmassa), In hoeverre dragen de volgende aspecten volgens jou nog bij aan het behalen van het beoogde resultaat:

- De keuze van voedingsmiddelen
- De timing / Frequentie van het nuttigen van voeding
- Carbcycling / cyclisch dieten (Kcal en koolhydraat inname manipuleren en afstemmen op het trainingsprotocol).
Ligt eraan tot in wat voor extreme je het doortrekt (bijv. één maaltijd per dag), of het beoogde resultaat ook bijvoorbeeld is om er op een specifieke dag er het beste uit te zien, en of je praktische zaken als dieettrouw meerekent. Als je uitgaat van een redelijke frequentie van het nuttigen van je voeding over de dag, dan is die het minst belangrijkst. En dan als belangrijkste de keuze van voedingsmiddelen.

2. Wanneer had je voor het laatst ongelijk over iets significants en wat was dat.
Vorige week. Over het aantal calorieën op de verpakking van een voedingsmiddel. Ik dacht dat dat getal afkomstig was van een directe calorimeter (bijv. bomb). Maar is dus een optelsom van de energieleverende stoffen:
17 kJ (4 kcal) /gram voor eiwit
17 kJ (4 kcal) /gram voor koolhydraten (exclusief voedingsvezel en polyolen)
8 kJ (2 kcal) /gram voor voedingsvezel
37 kJ (9 kcal) /gram voor vet
29 kJ (7 kcal) /gram voor alcohol
10 kJ (2,4 kcal) /gram voor polyolen
13 kJ (3 kcal) /gram voor organische zuren


3. Wat is je lievelingsgerecht
Ik heb niet echt een lievelingsgerecht, maar ik kan pizza's, gerechten met gebakken zalm en patat met frikandel speciaal allemaal wel waarderen.
Elders staat iets over een wedstrijduitlag, ik weet niet of je dat wel trekt?
Ik zie nu inderdaad Big-T Memorial Contest Uitlag. Sanca Saxon pls
 
heb je nog wel eens contact met Anomy Lector ,

volgens mij kenden jullie elkaar wel heel goed ;)
 
Was jij niet zelf begonnen aan een eigen forum?
 
Zijn er foto’s van jou in Volendammer kledingdracht?
 
heb je nog wel eens contact met Anomy Lector ,

volgens mij kenden jullie elkaar wel heel goed ;)
Vraag me achter wat voor figuur er achter zat. Toen ik dat bust topic heb gemaakt is hij nooit meer online gekomen :emo:

Good old times
 
Back
Naar boven