Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Het kan voor mij niet genoeg zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan voor mij niet genoeg zijn
Maakt niet uit, gepijpt worden vind ik toch niks aan
SureWil jij een dbb relatie met mij net als Bert en pat
Maakt niet uit, gepijpt worden vind ik toch niks aan
Vies is hij niet, klein welJaja a.k.a. niemand wil jouw vieze kleine lul in de mond nemen
Wanneer moet ik je laten invliegen?
Omdat ik niet wil daten met een vrouw met een lagere stem, meer haargroei en een grotere p**mel dan ik en een VP van 50%.

En daarom mag het niet? Gaat goed komen zo'n instelling in relaties :')Omdat ik niet wil daten met een vrouw met een lagere stem, meer haargroei en een grotere p**mel dan ik en een VP van 50%.![]()
Precies! Komt helemaal goed ditEn daarom mag het niet? Gaat goed komen zo'n instelling in relaties :')

Haha, WTF is dit voor bullshit.En daarom mag het niet? Gaat goed komen zo'n instelling in relaties :')

Dus jij zou het normaal vinden dat je vriend het prima vindt als je AAS gebruikt en 4600 kcal gaat eten (indien je onderhoud <2000 ligt).En daarom mag het niet? Gaat goed komen zo'n instelling in relaties :')
Dat is het punt niet.Dus jij zou het normaal vinden dat je vriend het prima vindt als je AAS gebruikt en 4600 kcal gaat eten (indien je onderhoud <2000 ligt).
Jezus, ik loop hier maar te geinen, reageer alsjeblieft niet zo serieus, want dit is echt tenenkrommend.

Als ik zo serieus was had ik er wel een hele uitleg achteraan getypt. Calm down.Jezus, ik loop hier maar te geinen, reageer alsjeblieft niet zo serieus, want dit is echt tenenkrommend.
Dat was trouwens exact het punt wel. Ik ga niemand iets verbieden, daar ging het niet om.