Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit nu op 67k woorden en zat eind maart op 50k woorden. Streven is zo'n 1k woorden per week, dus dat is wel redelijk. Verder durf ik echt niet meer te zeggen wanneer het af is, want ik dacht een half jaar geleden wel klaar te zijn met zo'n 80k woorden, maar daar ga ik ruim overheen. Maar hoeveel het er wel gaan worden? Geen idee.
Hoogstwaarschijnlijk niet, zullen het moeten doen met Bonds voedingssupplementen.Ga je ook nog een boek “supplementen voor dummy’s” uitbrengen?

Geen zorgen, daar knap ik niet op af.
https://www.outsideonline.com/1783586/it-possible-change-my-muscle-typeHallo, nog papers die afgekraakt moeten worden of wordt dit topic ook gebertoriseerd.
Nee hoor, dummy's is correct. Enkel in het Engels verandert de 'y' in 'ie' bij meervoud.

Hartenaas.
Ik mis het voorwoord door @Mister TN .Voor de geïnteresseerden, de huidige inhoudsopgave:
![]()
![]()
Ik had eigenlijk in gedachten om dr. Diederik Smit van de anabolenpoli het voorwoord te laten doen. Moet ik hem nog vragen bedenk ik me net.
Dat zou top zijn. Je prefereert Diederik Smit boven Pim de Ronde begrijp ik? Ik denk dat ik wel weet waarom.Ik had eigenlijk in gedachten om dr. Diederik Smit van de anabolenpoli het voorwoord te laten doen. Moet ik hem nog vragen bedenk ik me net.
Pim de Ronde heb ik geen contact mee, Diederik Smit wel.Dat zou top zijn. Je prefereert Diederik Smit boven Pim de Ronde begrijp ik? Ik denk dat ik wel weet waarom.