1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Galen

Topic in 'Ask Me Anything (AMA)' gestart door Galen, 28 aug 2018.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.777
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    Wat zegt 'the Endocrine society' over aromatase inhibitors tijdens trt behandelingen? Ik zie op andere fora dat er personen in behandeling zijn bij een dokter en een AI krijgen voorgeschreven wanneer hun oestrogeen levels buiten de referentielevels vallen.

Mag ik aannemen dat 'endocrine society' een autoriteit is mbt medische richtlijnen?

2. Galen

Galen Peter Bond Super Mod Elite Member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    13.464
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Zo zou je het kunnen zien ja. Het is een internationale medische organisatie van endocrinologen die onder meer betrokken is bij het opstellen van richtlijnen.

In de TRT-richtlijnen van de Endocrine Society is niets opgenomen m.b.t. aromatseremmers of andere anti-oestrogene medicatie. Er is überhaupt geen indicatie om het oestrogeenniveau te behandelen wanneer deze buiten de referentiewaarde valt zonder bijkomstige symptomen (alleen ziektebeelden die gerelateerd zijn aan oestrogene activiteit worden behandeld). Sterker nog, er wordt ook niet geadviseerd om routinematig het oestradiol te bepalen bij TRT.

azerate en chrash vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie