MuscleMeat

Galen

@Steks @MrDroeftoeter
Ja hehehe, Xd
Kan jij mijn vraag dan beantwoorden? Of weet jij deze niet?

Wie weet er hier praktisch niets """"oooooh..."""" #snappp

(dit alles geprobeerd uitdagend te schrijven zodat ik sneller antwoord krijg op mijn vraag)
@Galen

Wat is je mening over myostatin blockers?

Pro-Follistatin Capsules/Follistatin AAS, scam or real stuff?
Natuurlijk ligt het eraan waar het vandaan komt maar heb je het ooit gebruikt en werkt het?
@Galen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
jouw favoriete kaas ? ik wou heel even de AAS trend breken.

Komt @Galen uit Volendam? :eek: Laat dat boek maar zitten, ik neem mensen uit Volendam per definitie niet serieus.

Wat is jouw mening over recreatief drugsgebruik mbt bodybuilding? Welke drug is het minst ‘schadelijk’ voor een BBer

Zie edit, bedacht me net dat die vraag wel erg breed was :p

Wat is jouw mening over recreatief drugsgebruik mbt bodybuilding? Welke drug is het minst ‘schadelijk’ voor een BBer
Als ik zo vrij mag zijn @Galen
dan nog is de vraag wat je bedoelt met schadelijk (voor wat? Hersenen, lever, hart?..) en of je met bodybuilder iemand bedoelt die hormonale ondersteuning gebruikt. En zo ja, wat voor. Je vraag is te algemeen.

In een cruise, welke drugs zou dan het minst nadelig/belastend zijn om te pakken op een festival/avondje stappen.

Nadelig, kijkende naar spiergroei en belastend; lever, hart, bloedvaten etc.

Gewoon geen drugs gebruiken, hoe lastig is dat nou.

Hier kun je onmogelijk een goed antwoord op geven. Gebruik wat je fijn vind en doe dit niet te vaak. Houd je doseringen drugs normaal/laag. Dat is sowieso een goede regel om aan te houden of je nu aas gebruikt of niet.

In een cruise, welke drugs zou dan het minst nadelig/belastend zijn om te pakken op een festival/avondje stappen.

Nadelig, kijkende naar spiergroei en belastend; lever, hart, bloedvaten etc.
Je vraagt dit nu aan iemand die heel weinig weet van drugs. :o

Terug
Naar boven