MuscleMeat

Galen

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
29.448
Lengte
1m89
Massa
111kg

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.954
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Off all my 60 clients there's only one that can go above 300mg of test.

Ik geloof er echt geen fuck van. :roflol:
Ja, ik kan dat echt niet rijmen. Ik ken hele volksstammen die meer nemen zonder problemen. Idem met de studies van Shalender Bhasin. 600 mg test wekelijks, no problem. Dat is gewoon hypochondrie.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.910
Ja, ik kan dat echt niet rijmen. Ik ken hele volksstammen die meer nemen zonder problemen. Idem met de studies van Shalender Bhasin. 600 mg test wekelijks, no problem. Dat is gewoon hypochondrie.
Vraag me ook af hoe zij tot die conclusie zijn gekomen. Je begint met test en rampt de dosis op tot je bij side X gooi je aan AI (of een andere compound zoals mast erbij zei hij geloof ik). Maar volgens mij is side X in hun hoofd een beetje vocht.

Net iedereen ook op <300mg is gestart, of hoger maar direct gyno kreeg. :emo:

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.954
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Die niet-genomische effecten, waaronder calciumsignalering, behandel ik in mijn eerste boek (hoofdstuk 3 gaat daarover). Hoe het eventueel een direct effect zou kunnen hebben op kracht behandel ik daar ook min of meer, en behandel ik ook in m'n nieuwe boek op pagina 35.

In het kort: er is wat dierexperimenteel onderzoek hiernaar, maar dat laat tegenstrijdige resultaten zien. Er is geen onderzoek bij mensen.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Waardering
11.435
Lengte
1m91
Massa
110kg
Vetpercentage
> 50%
Die niet-genomische effecten, waaronder calciumsignalering, behandel ik in mijn eerste boek (hoofdstuk 3 gaat daarover). Hoe het eventueel een direct effect zou kunnen hebben op kracht behandel ik daar ook min of meer, en behandel ik ook in m'n nieuwe boek op pagina 35.

In het kort: er is wat dierexperimenteel onderzoek hiernaar, maar dat laat tegenstrijdige resultaten zien. Er is geen onderzoek bij mensen.
Ik zal de boeken er nog eens ff op naslaan morgenochtend :p
Kwam dit tegen en kon me niet zo snel iets herinneren erover. Moet toch maar wat minder wijn drinken met @LM en @IRONic Pumper

Bovenaan