XXL Nutrition

Galen

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft elk pdf iets ingebakken om te herkennen wie hem besteld had?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.066
Contact gehad met Ben; heeft excuses aangeboden en de link verwijderd. Wat mij betreft is daarmee de kous af.

Dan is meneer H. ook weer blij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wilde zijn naam hooguit een uurtje laten staan.

Boek over anabolen, maar wat vind je van SARMs en peptides?

• #1.070
  • #1.074
Nou, ik had een nieuwe drukker op het oog, maar die lijkt niet echt te lezen. Ze reageren op mijn e-mailtjes alsof ik nog geen omslag heb, geen idee heb wat ik wil, en mijn boek in Word geschreven heb. Mijn laatste e-mail naar ze:

Ik zie af van de opdracht, ik heb niet echt de indruk dat er wordt gelezen.

- Ik gaf in mijn vorige e-mail aan dat ik een matte omslag zou willen, in de opdrachtbevestiging staat 'Glans' aangegeven.
- Er staat in de opdrachtbevestiging: "Wij gaan de cover van je boek voor je opmaken. Hiervoor ontvangen we graag je idee, coverafbeelding, pasfoto en teksten. Voor het kiezen van de coverafbeelding kun je ook gebruikmaken van onze beeldbank". Maar ik heb de omslag van mijn boek in mijn vorige e-mail ook al toegevoegd als bijlage. Er hoeft niets opgemaakt te worden anders eventueel de rugdikte (13.4 mm) die misschien een klein beetje afwijkt bij jullie ten opzichte van mijn vorige drukker.
- Er staan kosten opgesomd voor het registreren van een ISBN; deze heb ik al. Deze is te zien op zowel de omslag die ik in mijn vorige e-mail stuurde, als in het binnenwerk dat ik daarvoor al stuurde. Zoals ik had aangegeven: ik heb al eerdere oplages van dit boek laten drukken, maar uit onvrede ben ik nu op zoek naar een nieuwe drukker voor toekomstige oplages. Mijn boek is al gepubliceerd en verkoop ik al even.
- Mijn vragen over aanlevering van het binnenwerk en de omslag blijven onbeantwoord. Ik zie in de bijlage weer iets over Word-documenten en InDesign. Zoals aangegeven: ik gebruik geen van beide.

Betreft Boekxpress, geen aanrader dit.

@Galen Pas jouw filmpje met Victor Black en Joe Jeffrey bekeken, zeer informatief, al had die Joe Jeffrey weinig te zeggen. Ook leuk jou eens een keer als persoon te zien, had mij jou heel anders voorgesteld . Ik zeg vaker doen zulke filmpjes ;)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.076
@Galen Pas jouw filmpje met Victor Black en Joe Jeffrey bekeken, zeer informatief, al had die Joe Jeffrey weinig te zeggen. Ook leuk jou eens een keer als persoon te zien, had mij jou heel anders voorgesteld . Ik zeg vaker doen zulke filmpjes ;)
Thanks! Ik had me eigenlijk totaal niet voorbereid, want ik had niet verwacht dat er 'diepe' dingen zouden worden gevraagd. Maar goed, vond het wat lastig om dingen goed onder woorden te brengen. Er was maar één ding wat Victor voorlegde wat als bewijs vóór Primo zou kunnen pleiten. De rest met die dierstudies en cel assays is bagger; ongeacht of dat er nu één of honderd zijn. Ze hebben allemaal dezelfde enorme gebreken. Dat die anabole:androgene ratio varieerde van 1:2 tot wel 1:30 bevestigde gewoon mijn punt, het is één grote shitshow. Dat ene ding wat wel wat zou kunnen voorstellen, was die Duitse paper van Bayer waaruit zou blijken dat de 3a-reductie van Primo sterk geremd zou zijn.

Ik heb later die paper van Victor doorgestuurd gekregen. Die heb ik vandaag gelezen. Ze gaven daarbij een groepje mannen Primobolan, en onderzochten de metabolieten in de urine. So far so good. Ze vonden daarbij niet echt 3a-gereduceerde metabolieten en daarop baseerde ze dat de 3a-reductie sterk geremd was. Zo vonden ze bijv. geen 1a-methyl-androstan-3a-ol-17-on. Dat is een moeilijk woord voor Primobolan waarbij de ketogroep (=O) op het derde koolstofatoom gereduceerd is naar een hydroxylgroep (-OH), en waarbij de ketogroep op koolstofatoom 17 is geoxideerd tot een hydroxylgroep. Oftewel: zo'n 3a-gereduceerd metaboliet waar ik zo op hamerde.

Het is nogal opmerkelijk dat ze dit metaboliet niet vonden, want latere studies vonden niet alleen wél dat metaboliet, ze vonden zelfs dat dat het meest aanwezige metaboliet was van Primobolan! De reden hiervoor is denk ik dat ze in die paper (uit 1962) papierchromatografie gebruikten. Dat is gewoon niet zo betrouwbaar. Latere papers gebruikten onder meer gaschromatografie-massaspectrometrie: dat is veel betrouwbaarder. Dus ook van dat stukje bewijs bleef dus eigenlijk niets over. Het had handig geweest als ik die studies van tevoren te zien had gekregen, dan had ik er beter op kunnen reageren. De paar studies die ik wel kende heb ik jaren geleden een keer gelezen.

Ook leuk jou eens een keer als persoon te zien, had mij jou heel anders voorgesteld.
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe ik dit moet opvatten :roflol:

Ik zeg vaker doen zulke filmpjes
Mja, ik heb er echt een pleurishekel aan om met mijn bek op internet te staan. Ik heb 19 september nog een podcast gepland staan, kijk er nu al tegen op.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #1.077
De tabel die Victor dus aanhaalde:
1599518319115.png

(stark gehemmt = sterk geremd)

En dat is dus gebaseerd op tabel 5, waaruit blijkt dat ze nauwelijks 3a-gereduceerde metabolieten treffen:
1599518333403.png

En die resultaten kloppen dus niet, want we weten uit latere studies - met betrouwbaardere methodes - dat bijv. methylandrosteron niet alleen een metaboliet is van Primobolan, maar dat het zelfs het primaire metaboliet is van Primobolan.

Thanks! Ik had me eigenlijk totaal niet voorbereid, want ik had niet verwacht dat er 'diepe' dingen zouden worden gevraagd. Maar goed, vond het wat lastig om dingen goed onder woorden te brengen. Er was maar één ding wat Victor voorlegde wat als bewijs vóór Primo zou kunnen pleiten. De rest met die dierstudies en cel assays is bagger; ongeacht of dat er nu één of honderd zijn. Ze hebben allemaal dezelfde enorme gebreken. Dat die anabole:androgene ratio varieerde van 1:2 tot wel 1:30 bevestigde gewoon mijn punt, het is één grote shitshow. Dat ene ding wat wel wat zou kunnen voorstellen, was die Duitse paper van Bayer waaruit zou blijken dat de 3a-reductie van Primo sterk geremd zou zijn.

Ik heb later die paper van Victor doorgestuurd gekregen. Die heb ik vandaag gelezen. Ze gaven daarbij een groepje mannen Primobolan, en onderzochten de metabolieten in de urine. So far so good. Ze vonden daarbij niet echt 3a-gereduceerde metabolieten en daarop baseerde ze dat de 3a-reductie sterk geremd was. Zo vonden ze bijv. geen 1a-methyl-androstan-3a-ol-17-on. Dat is een moeilijk woord voor Primobolan waarbij de ketogroep (=O) op het derde koolstofatoom gereduceerd is naar een hydroxylgroep (-OH), en waarbij de ketogroep op koolstofatoom 17 is geoxideerd tot een hydroxylgroep. Oftewel: zo'n 3a-gereduceerd metaboliet waar ik zo op hamerde.

Het is nogal opmerkelijk dat ze dit metaboliet niet vonden, want latere studies vonden niet alleen wél dat metaboliet, ze vonden zelfs dat dat het meest aanwezige metaboliet was van Primobolan! De reden hiervoor is denk ik dat ze in die paper (uit 1962) papierchromatografie gebruikten. Dat is gewoon niet zo betrouwbaar. Latere papers gebruikten onder meer gaschromatografie-massaspectrometrie: dat is veel betrouwbaarder. Dus ook van dat stukje bewijs bleef dus eigenlijk niets over. Het had handig geweest als ik die studies van tevoren te zien had gekregen, dan had ik er beter op kunnen reageren. De paar studies die ik wel kende heb ik jaren geleden een keer gelezen.

Nu ben ik toch wel benieuwd hoe ik dit moet opvatten :roflol:

Mja, ik heb er echt een pleurishekel aan om met mijn bek op internet te staan. Ik heb 19 september nog een podcast gepland staan, kijk er nu al tegen op.
Ik vond dat je je toch redelijk goed staande hield, zelfs met die moeilijke vragen.
Ik had mij een ouder (uitziende) man met een meer nerdy uiterlijk voorgesteld, beetje het stereotyp wetenschapper zeg maar haha.
Waar gaat de volgende podcast over? Weer met Victor of een andere YT'er?

De tabel die Victor dus aanhaalde:
1599518319115.png

(stark gehemmt = sterk geremd)

En dat is dus gebaseerd op tabel 5, waaruit blijkt dat ze nauwelijks 3a-gereduceerde metabolieten treffen:
1599518333403.png

En die resultaten kloppen dus niet, want we weten uit latere studies - met betrouwbaardere methodes - dat bijv. methylandrosteron niet alleen een metaboliet is van Primobolan, maar dat het zelfs het primaire metaboliet is van Primobolan.
Ik moet bekennen dat ik er weinig van snap. Weet zoiezo niet veel van AAS op dit niveau. Wat is eigenlijk jouw conclusie nu je dit allemaal weet?

• #1.079
Ik vond dat je je toch redelijk goed staande hield, zelfs met die moeilijke vragen.
Ik had mij een ouder (uitziende) man met een meer nerdy uiterlijk voorgesteld, beetje het stereotyp wetenschapper zeg maar haha.
Waar gaat de volgende podcast over? Weer met Victor of een andere YT'er?
Andere YT'er, Dave Maconi.

Ik moet bekennen dat ik er weinig van snap. Weet zoiezo niet veel van AAS op dit niveau. Wat is eigenlijk jouw conclusie nu je dit allemaal weet?
Nog steeds hetzelfde, maar ik heb het te sterk verwoord in mijn boek. De verwoording had voorzichtiger gemoeten, want het bewijs - zowel voor als tegen - kent aardig wat onzekerheid. Ik vind het een beetje lullig, want het is één korte paragraaf uit het boek dat nu onder zo'n vergrootglas wordt gelegd :roflol:

Off all my 60 clients there's only one that can go above 300mg of test.

Ik geloof er echt geen f**k van. :roflol:

Terug
Naar boven