Fitness Seller

Galen

1. Wat zijn je krachtstats?

2. Wat zijn je stats (gewicht + vp)

• Topic Starter Topic Starter
1. Ben ook into mental performance? Je leest al veel boeken, maar bedoel d.m.v. dieet en supplementen et cetera.

2. Wat is je mening over het ketodieet?

3. Hoe ziet je trainingsschema er uit dan?

Beste Galen, is er in Huize Galen ook een kat aanwezig? En zo niet, waarom niet?

Heerlijk dit, ik herken mezelf van 15 jaar geleden. Probleem is, op een gegeven moment, ga je zelf mensen om je heen verzamelen, die allemaal wel geven om katten/ planten/ kinderen. Die mensen ga je dan vrienden noemen etc.. Hoe daar mee om te gaan?

Hoe lang heb je al een baard?

Heerlijk dit, ik herken mezelf van 15 jaar geleden. Probleem is, op een gegeven moment, ga je zelf mensen om je heen verzamelen, die allemaal wel geven om katten/ planten/ kinderen. Die mensen ga je dan vrienden noemen etc.. Hoe daar mee om te gaan?
Dat is prima natuurlijk, zolang zij ervoor zorgen.

Ik geef ook wel om die zaken, maar vooralsnog heb ik m'n handen vol aan mezelf.

Hoe lang heb je al een baard?
Een week, en hij gaat er zo weer af. Dat doe ik meestal op de zondag.

De mythe die rondom bold hangt betrefd lang zetten(+-16 weken) onzin of klopt dit volgens jou?

War is het beste alternatief voor tren?

Ligt eraan wat je doelen zijn en waarom je in eerste instantie tren zou willen nemen.

Ik vermoed omwille van de 'tren-look' en het feit dat je op tren toch wat meer kan zondigen bij je dieet zonder meteen vet aan te zetten :P

Het duurt wat langer voordat steady state is bereikt, vanwege de langere ester, dus in die zin klopt dat wel.

Raad je het dan aan om ermee starten voor je de andere compounds toevoegt (bijv eerst 4 weken test met bold en overige erna toevoegen voor 10/12 weken of met alles starten en na 10/12 weken bold door trekken tot 16 weken?

QUOTE="Galen, post: 10064808, member: 82348"]
Ligt eraan wat je doelen zijn en waarom je in eerste instantie tren zou willen nemen.[/QUOTE]

Flinke massatoename met een androgene overmacht ipv oestrogeen.

Dhb is haast niet stable te vinden, geeft 9/10 koorts bij gebruikers helaas. Kwa gains en sides beste wat ik geprobeerd heb alleen werd er elke keer koortsig van. (Hoor ik van letterlijk alle gebruikers)

Vandaar benieuwd.

Raad je het dan aan om ermee starten voor je de andere compounds toevoegt (bijv eerst 4 weken test met bold en overige erna toevoegen voor 10/12 weken of met alles starten en na 10/12 weken bold door trekken tot 16 weken?
Je kunt ook gewoon frontloaden.

Flinke massatoename met een androgene overmacht ipv oestrogeen.

Dhb is haast niet stable te vinden, geeft 9/10 koorts bij gebruikers helaas. Kwa gains en sides beste wat ik geprobeerd heb alleen werd er elke keer koortsig van. (Hoor ik van letterlijk alle gebruikers)

Vandaar benieuwd.
Dan zou ik een ander niet-aromatiserend middel (e.g. masteron) nemen en die hoog doseren.

Je kunt ook gewoon frontloaden.

Dan zou ik een ander niet-aromatiserend middel (e.g. masteron) nemen en die hoog doseren.

1500 mg als 750 de cycle dose is?

Zijn er voordelen aan 75 mcg t3 tijdens de bulk icm cycle? Las iets over verhoogde eiwitsynthese.

Dit waren vragen waar ik al een tijdje benieuwd naar was, vandaar dat ik ze graag aan jou stel :)

Terug
Naar boven