Erachter komen dat mijn hele leven een soort Truman Show is.
Maar mijn beste toch, ik was in de veronderstelling dat je daar al lang achter was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erachter komen dat mijn hele leven een soort Truman Show is.
Niks indrukwekkends. Ik deadlift al jaren niet meer en ik squat ook al maanden niet meer. Bankdrukken doe ik 4x 105 kg, niet zeker wat m'n 1-RM is.
94 kg, m'n vetpercentage schat ik rond de 12-15%.
Nope.1. Ben ook into mental performance? Je leest al veel boeken, maar bedoel d.m.v. dieet en supplementen et cetera.
Ik houd van mijn koolhydraten.
Push/pull/legs/push/pull/legs/rust
Nope, kan al nauwelijks voor mezelf zorgen.Beste Galen, is er in Huize Galen ook een kat aanwezig? En zo niet, waarom niet?
Dan ben jij er vast ook zo een die de plantjes watergeeft als de blaadjes verdorren? of al verdord zijn

Sterker nog, ik heb om die reden 0 planten in huis.Dan ben jij er vast ook zo een die de plantjes watergeeft als de blaadjes verdorren? of al verdord zijn![]()
Je hebt hele mooie neppers hoorSterker nog, ik heb om die reden 0 planten in huis.
net echt...Ik krijg die nooit, maar bloemen gaan direct de kliko in. Een plant wil ik nog wel overwegen te houden en kijken hoe dat gaat.Je hebt hele mooie neppers hoornet echt...
OT: Wat doe je dan als je een plant of bloemen krijgt?
Dat is prima natuurlijk, zolang zij ervoor zorgen.Heerlijk dit, ik herken mezelf van 15 jaar geleden. Probleem is, op een gegeven moment, ga je zelf mensen om je heen verzamelen, die allemaal wel geven om katten/ planten/ kinderen. Die mensen ga je dan vrienden noemen etc.. Hoe daar mee om te gaan?
Een week, en hij gaat er zo weer af. Dat doe ik meestal op de zondag.
Het duurt wat langer voordat steady state is bereikt, vanwege de langere ester, dus in die zin klopt dat wel.De mythe die rondom bold hangt betrefd lang zetten(+-16 weken) onzin of klopt dit volgens jou?
Ligt eraan wat je doelen zijn en waarom je in eerste instantie tren zou willen nemen.
Ligt eraan wat je doelen zijn en waarom je in eerste instantie tren zou willen nemen.

Het duurt wat langer voordat steady state is bereikt, vanwege de langere ester, dus in die zin klopt dat wel.
Je kunt ook gewoon frontloaden.Raad je het dan aan om ermee starten voor je de andere compounds toevoegt (bijv eerst 4 weken test met bold en overige erna toevoegen voor 10/12 weken of met alles starten en na 10/12 weken bold door trekken tot 16 weken?
Dan zou ik een ander niet-aromatiserend middel (e.g. masteron) nemen en die hoog doseren.Flinke massatoename met een androgene overmacht ipv oestrogeen.
Dhb is haast niet stable te vinden, geeft 9/10 koorts bij gebruikers helaas. Kwa gains en sides beste wat ik geprobeerd heb alleen werd er elke keer koortsig van. (Hoor ik van letterlijk alle gebruikers)
Vandaar benieuwd.
Je kunt ook gewoon frontloaden.
Dan zou ik een ander niet-aromatiserend middel (e.g. masteron) nemen en die hoog doseren.