AndroidHealthClinic

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom was jouw suplementen boek niet gesigneerd toen het bij mij bezorgt werd?
Ik denk omdat je het niet had gevraagd. Voor €39,95 stuur ik je nog een gesigneerd exemplaar op :heart:
Als jij naar de sauna gaat, welke verkoelende drank drink je dan het liefst?
Een plat water. #stayTRUEnatural
heb je nog contact met @leroykakiay?
Helaas niet.
Laat ik deze video zelf alvast eens samenvatten, en dat leidt dan ook meteen tot een 2de vuistregel van Mister TN. Deze is echter wat korter en eenvoudiger gehouden, zodat ook de minder heldere lezers hem kunnen begrijpen en onthouden. Hopelijk gaat hij even viraal als de Gear 1-2-3 regel.

"Hoe meer anabolenspieren, hoe minder verjaardagen je zal vieren."

Ik zou alle bodybuilders adviseren deze boven hun bed te hangen omdat hij zo fundamenteel is.
Ik wens bovendien iedereen een goede gezondheid toe.
Bedankt voor deze wijze 'spreuk'! Ik ga hem laten uitprinten op A0-formaat en inlijsten voor boven mijn bed. Past mooi tussen de ingelijste portretten van jou boven mijn bed.
 
Hoe heb je je vriendin leren kennen?
 
Gaan we na mijn wedstrijd nog eens naar de mac?
 
Gaan we na mijn wedstrijd nog eens naar de mac?
Ik denk dat het voor jou bijzonder nadelig zou kunnen zijn. Je hebt namelijk al een vrij hoog vetpercentage en al die frietjes zouden je pens alleen maar doen groeien. Ik zelf prefereer wat vet rond mijn kont, dit probeer ik zelf te verkrijgen door te squatten na het nuttigen van een bk,mc of kf… Nu is het nog niet voldoende gelukt dus throw ik nog wat elastiekoefeningen in de mix..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Stel je blast/cruiset en zet wekelijks 2*500 IU HCG. Hoe lang kan je dit doen alvorens de HCG schade zou berokkenen aan je leydigcellen... of is deze dosering veilig genoeg zodat je jaren ON kan blijven terwijl je testes actief blijven?
 
Stel je blast/cruiset en zet wekelijks 2*500 IU HCG. Hoe lang kan je dit doen alvorens de HCG schade zou berokkenen aan je leydigcellen... of is deze dosering veilig genoeg zodat je jaren ON kan blijven terwijl je testes actief blijven?
Ik ken geen enkele studie die überhaupt laat zien dat hCG schade berokkent aan Leydigcellen. In de literatuur worden soortgelijke doseringen aanbevolen om vruchtbaarheid of testesvolume te waarborgen tijdens testosteronsubstitutietherapie. (En soms simpelweg als alternatief voor substitutietherapie.)
 
Maak je ook trainingsschema’s tegen betaling?
 
Kost veel tijd om op te bouwen en ik vermoed dat het heel weinig oplevert.

Een forum zal inderdaad niet zoveel opleveren :D. Daar worden forums vaak ook niet voor gemaakt.
 
Een forum zal inderdaad niet zoveel opleveren :D. Daar worden forums vaak ook niet voor gemaakt.
Hoe bedoel je? Met opleveren bedoel ik dat er een gelijkgezinde gemeenschap ontstaat met een redelijke stroom aan bijdrages; dat lijkt me toch wel het hele doel van een forum.
 
Back
Naar boven