MuscleMeat

Game: Diablo III

ik heb de beta key gehad, ik vond het zelf tegenvallen eerlijk gezegd.. Heb alle classes 1x de beta mee gespeeld, is vrij snel uit. Vind het erg op diablo 2 lijken.. tis wel leuk omdat het nostalgie is, maar ik vind WoW nog steeds leuker als ik echt zou moeten kiezen. Had er mee van verwacht na zo lang wachtten

het was nog maar de beta , de naald in de hooiberg

Kan niet wachten.... Word gek... Must play diablo 3.. Now!

Barbarian for life!

Hebben jullie gezien dat de barbarian in een soort super sayan kan veranderen?

Nog 5 dagen..

nog 5 dagen :D

In for DBB clan met alleen barbarians.

Laatst bewerkt:
Nice

fapfapfap :wanker:

Ik denk dat mijn vriendin mij gaat haten vanaf 15-05 :D

Waaarom alleen barbs? Ik neem een monk hoor.

Hoe wil je een clan beginnen als iedereen alleen je battle net tag kan zien?

BehuizingSharkoon MS140 - microtowermodel - micro ATXVoedingCorsair Builder Series CX430 V2 - voeding - 430 WattMoederbordMSI H61MA-E35 (B3) - moederbord - micro ATX - LGA1155 Socket - H61ProcessorIntel Pentium G620 / 2.6 GHz processorProcessor koelerIntel Boxed KoelerVideokaartSapphire RADEON HD 6850 - grafische adapter - Radeon HD 6850 - 1 GBGeheugenCorsair Value Select geheugen - 4 GB : 2 x 2 GB - DIMM 240-pins - DDR3Primaire SchijfWD Caviar Blue WD5000AAKX - vaste schijf - 500 GB - SATA-600GeluidskaartOnboard - 7.1 kanaalsDVD branderSony Optiarc AD-7280S - DVD*RW (*R DL)/DVD-RAM-station - Serial ATA

Kan deze d3 op max draaien?

Ik denk het wel, zal niet veel schelen.

Low en High heeft bijna geen verschil btw.

6850 is een mooie kaart.

ik heb de beta key gehad, ik vond het zelf tegenvallen eerlijk gezegd.. Heb alle classes 1x de beta mee gespeeld, is vrij snel uit. Vind het erg op diablo 2 lijken.. tis wel leuk omdat het nostalgie is, maar ik vind WoW nog steeds leuker als ik echt zou moeten kiezen. Had er mee van verwacht na zo lang wachtten

Sorry, maar dit moet je mij toch even uitleggen.

De meesten klagen dat D3 teveel anders is dan D2. Ze lijken op elkaar? 800x600 res. screenshot van D2 naast 1920x1080 screenshot van D3 zetten, met alle graphics opties op max details. Is toch dag en nacht verschil hoor.

Ook het core system van skills en stats is totaal veranderd. Helemaal vernieuwd. En WoW vergelijken met D3 is als appels vergelijken met peren. Zijn twee totaal verschillende games. Wel beide games zijn van Blizzard. Dus je post is nogal verwarrend. :rolleyes:

Shut up and play

Zolang het niet gaat laggen en de servers niet overbelasten vind ik het best :D

I r makin a Wizzurd and freez all dem undad !1

Can't wait!

Terug
Naar boven