Fitness Seller

Game: Diablo III

Betrouwbare site?

Battle.net

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 10:38 ----------

Is onzin, hij zegt dat me laptop het niet kan spelen, maar heb met open beta wel gespeeld. :rolleyes:
Hij zegt dat je de minimum (volgens de developers) specificaties niet haalt, niet dat je hem niet kan spelen :D

Ik koop hem gwn via battle.net geen zin om straks te wachten of delay op te lopen voor 20euro. Kan ik hem ook alvast instaleren :D

Ik koop hem gwn via battle.net geen zin om straks te wachten of delay op te lopen voor 20euro. Kan ik hem ook alvast instaleren :D

via die website kan je ook alvast downloaden en installeren, btw installeren kan pas van 5 uur s middags op 14 mei en die dag krijg je ook de key toegestuurd.

Je kunt het pas op 15 mei installeren. Ik heb de install files al een maand geleden op mijn computer gedownload, heb vervolgens gewoon ergens gepreorderd voor 43 euro. Dan maar een dagje later als het vertraging oploopt (als).

Kga barbarian spelen, streeffysiek.

Meh, ik bestel hem alsnog bij battle.net

want want want want want want

200 meter van hier is een game mania, ik ga woensdag ecto-nerdjes ellebogen om eerst te zijn.

Hier is interview met mmoga erover:
http://solariz.de/5839/mmoga-im-int...olariz-de+(sOLARiZ.de+-+Technik+/+Gaming+Blog)

google translate naar nederlands in spoiler:

Nadat ik met betrekking tot de Diablo 3 Online Key dealer genoemd MMOGA Ik heb wat sceptische vragen van lezers of er, want alles is boven de boord.

MMOGA is bekend van de "gold-selling business" en daarom misschien wel bekeken worden op een of de ander als niet helemaal zeker. Nu MMOGA nu verkocht, maar veel meer dan alleen IG items, in dit specifieke geval is een Diablo 3 Key aangeboden voor € 45,99, die alle kopers op 14 gegarandeerd worden geleverd.
Sleutels worden uitgepakt en gescand

Ik vroeg me af wat als je verkocht in deze grootte toetsen achter de rug Blizzard, bijna "OEM" toetsen verkocht zonder verpakking? Al het andere was een of andere manier absurd voor mij, maar dit te doen - de groothandelaren D3 Boxed pakket te kopen in menigten, scannen en de Keys. Een of andere manier de waanzin, de schitterende zorgvuldig verpakt D3 `s :)

Sinds bevorderd wordt tot Game Star nieuwsbrief voor het aanbod, vroeg ik MMOGA gewoon zoeken naar MMOGA. MMOGA was zo vriendelijk en beschikbaar was voor een kort interview:
Interview MMOGA

Tack hebben vaak gehoord de vrees dat de online Keys iets onreins, "viel de vrachtwagen", "Illegale gegenereerde" of "sleutels uit Azië." Veel gebruikers zijn bang na de verkrijging van de toetsen dat je account kan worden vergrendeld later op een gegeven moment week als gevolg van het. Daarom is de vraag over de achtergrond van de Keys, MMOGA de Keys direct over te nemen van de uitgever? Of ben je in de massa uitgepakt boxed versies, Key verkocht en vernietigd?

Antwoord: "Geen van beide. We geven de sleutels van de geselecteerde leveranciers die de sleutels betrekking hebben van de uitgever erkende groothandel. De groothandelaren pak de sleutels en masse uit de detailhandel dozen en scan ze in, dat de sleutels kunnen worden verzonden. Inclusief Duitse dealers, die niet handelen gegarandeerd met slechte sleutels, key generators, of gedaald van de vrachtwagen toetsen. "

Hoe doe je dat met de beste prijs? Indien, op het bedrag of de distributie zonder de marge van de doos net boven hoe meer je kunt door te geven aan de klant?

Antwoord: "Hier, natuurlijk, speelt de extreem grote aantal stukken met schone, besparen verzend-en distributiekosten en de eliminatie van een aantal tussenpersonen."

Diablo 3 voor een gegarandeerde levering van hun belangrijkste belofte al om 14.05. Dus op een dag voor de release. U krijgt alle sleutels, samen met een eerdere of zelfs maar een dag voor de release?

Antwoord: "Zoals eerder beschreven, de toetsen zijn afkomstig uit verschillende groothandelaren, zodat de toetsen wat eerder te sturen. Normaal gezien moet het product dozen ook zo worden verzonden naar de winkels, die duurt minstens een dag. Dit proces voordeel klanten, omdat de levertijden worden teruggebracht tot een minimum. De toetsen zijn dan ook zeker niet later dan 14.05. "

MMOGA in de afgelopen jaren bekend geworden als de verkoper Item. Hoe het is om een ​​echt geld veilinghuis te integreren in Diablo 3?

Antwoord "Blizzard dus een stap in de goede richting. Mensen willen om items te kopen, want niet iedereen heeft zoveel tijd om te spelen. Dit is het logische ontwikkeling voor de toekomst in online games. De items worden verkocht op de EG-AH, maar zijn waarschijnlijk een beetje te duur, te ingewikkeld en beperkt in te loggen met de betaling. We zullen MMOGA van items zeker bieden voor Diablo 3, die zeker zijn om gunstiger dan in het EG-AH. Uiteraard de betaling andere betaalmiddelen, zoals Paysafecard en de onmiddellijke overdracht zou mogelijk moeten zijn. "

Dank u voor het beantwoorden van de vragen.
HIER nog goedkoper?

Vandaag, Amazon kondigt een prijsverlaging tot 49,95 euro bekend, maar ook op MMOGA nog beter doen. Groupon is op dit moment op een deal met de Diablo 3 kan je kopen voor € 41,99. Op het moment dat ik dit bericht schrijf zijn er al verkocht meer dan 1300 exemplaren.
Voor MMOGA Groupon Deal

Zo dan, waar heb je je haar Diablo 3 - zie je in het spel!

oja in het kort:
- Ze hebben afspraken met groot handelaren, die unboxen diablo 3 en scannen de key's
- Key's gaan naar mmoga en de rest word vernietigd.
- Doordat ze groot inkopen bij de groothandel blijft de prijs laag.

Laatst bewerkt:
Still battle.net

Kan het niet op woensdag ochtend bij de lokale intertoys gehaald worden?
Heb me wel een beetje in pre-order sites verdiept maar kan geen vinden die ik vertrouw in combinatie met pay method & optijd levering in 1.

edit ; intertoys heeft ze de 15e gwn in de schappe.

Laatst bewerkt:
Je kan hem ook via battle.net bestellen.

Hebben alle intertoys hem btw de 15e in de schappen?

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:46 ----------

Ik ga hem denk ik ook maar bij de intertoys halen als ik pauze heb

Diablo3 betekend het einde van BB'en en alle sociale contacten

:fa:

Hahaha dit topic blijft wel actief

Je kan hem ook via battle.net bestellen.

Hebben alle intertoys hem btw de 15e in de schappen?

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:46 ----------

Ik ga hem denk ik ook maar bij de intertoys halen als ik pauze heb

ik ben er net langs geweest, hij keek in z,n computer en zei dat ze de 15e gewoon in de schappen liggen :).
46 euro ofzo geloof ik.

Ik had ze ook al gebeld vanmiddag en kreeg hetzelfde antwoord. Ik ga hem dus ook daar aanschaffen denk ik.

Graag lijst kopieren en je eigen toevoegen zodat het 1 geheel blijft :D

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 11:27 ----------

Kwam deze website tegen, maar 45.99 euro voor key en dan kan je gelijk om 00:01 spelen. Stuk goedkoper dan de 60euro die blizzard ervoor vraagt http://www.mmoga.com/Diablo-3/Diablo-3-Key/Diablo-3-Key.html?ref=84&affiliate_subid2=72_en_diablo_3

Voeg je tag toe als je nog niet hebt gedaan :D Beetje sociale controle of iedereen nog wel goed eet en trained naast het gamen jwz.

Ik maak morgen een nieuw account aan en dan zal ik me tag erbij zetten

Terug
Naar boven